abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 februari 2010 @ 08:11:34 #151
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_78423498
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 02:15 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat zien mensen toch zo in een Wouter Bos eigenlijk. Hij heeft toch al bewezen dat hij een draaier is, met mooie praatjes tijdens de verkieizngen. Maar eenmaal geinstalleerd met een ton per jaar steekt hij als een Jood iedereen in de rug. Zelfs de coalitie partij cda laatst voor een paar stemmen meer in de polls.
En je zegt niks over al het gedraai en gekronkel en regelrecht liegen van Balkenende en Verhagen wat we de laatste weken hebben gezien? Hoe selectief ben je weer.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  donderdag 25 februari 2010 @ 08:23:32 #152
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_78423631
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:13 schreef Arcee het volgende:

[..]

Dat denk ik niet, Wilders heeft z'n partij verrassend stabiel in orde.
een dronken meppende hero brinkman is een goed stabiel kamerlid
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_78423950
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 04:43 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Bos is de beste president voor dit land. Raar dat men liever guppie Balkenende heeft.
Inderdaad in vergelijking met Balkie komt hij daadkrachtig maar toch betrouwbaar over. Gek, zowat al die CDA minister-presidenten haddan wat gluiperigs, slijmerigs en glads over zich heen. In "The lord of the rings" zou een gemiddelde CDA-er perfect de rol van Grima wormtongue kunnen spelen..
pi_78423986
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 04:42 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Ik heb de man hoog zitten, maar die voorspelling gaat nooit uitkomen. De PVV kan nooit regeren, dus die valt af. De andere winnaar gaat D66 worden, dus die moet inderdaad regeren. Dat doet die partij met CDA, VVD en nog een vierde, kleine partij. Misschien GL, maar ik denk eerder opnieuw een partij als de CU.
D66 en GL botsen nogal met CU
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_78424030
Ik gok dat we een Balkenende V krijgen. CDA wordt nou eenmaal wederom de grootste. De coalitie wordt vervolgens gevormd door CDA-VVD-PVV. Het CDA is de afgelopen zo opzichtig in de reet gekropen van de PVV, het is duidelijk dat de christendemocraten aansturen op een rechtse coalitie.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_78424109
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 08:54 schreef KoosVogels het volgende:
Ik gok dat we een Balkenende V krijgen. CDA wordt nou eenmaal wederom de grootste. De coalitie wordt vervolgens gevormd door CDA-VVD-PVV. Het CDA is de afgelopen zo opzichtig in de reet gekropen van de PVV, het is duidelijk dat de christendemocraten aansturen op een rechtse coalitie.
Ik vrees het ook. Ik vraag me wel twee dingen af: ten eerste hoelang houdt het stand en ten tweede hoeveel schade voor de gewone werkman (aad werknaat voor BendK) is er dan aangericht. We zullen het vanzelf wel merken..
pi_78424148
Zolang de VVD en D66 maar in de coalitie zitten.

PVV alsjeblieft niet, zelfde geldt voor de SP.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 25 februari 2010 @ 09:19:20 #158
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_78424511
Ha! Dat is al jarenlang ook míjn gedroomde coalitie, minus PvdA dan -- maar die gaan we wel nodig hebben. Van Rossem snapt het. De groot-liberale coalitie. Vooral de linkerkant van PvdA en de rechterkant van VVD zullen moeten slikken; die neigen respectievelijk naar SP en PVV. Het politieke midden (met D66 als vluchtheuvelpartij) snakt echter al heel lang naar een nieuwe politieke rolverdeling, dwars door oude links-rechts structuren heen. Deze coalitie is de opmaat daarvan.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_78424789
Zolang de CDA maar niet in het volgende kabinet zit.
pi_78424928
Erg leuk, maar zoals iemand anders al zei: CDA zal wederom de grootste partij worden, op de voet gevolgd door de PVV. CDA-VVD-PVV zal het waarschijnlijk worden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_78425127
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 09:37 schreef Mutant01 het volgende:
Erg leuk, maar zoals iemand anders al zei: CDA zal wederom de grootste partij worden, op de voet gevolgd door de PVV. CDA-VVD-PVV zal het waarschijnlijk worden.
Hopelijk heeft koningin Beatrix de ballen om een keer tegen Jan Peter te zeggen dat-ie nou maar een keer braaf in de oppositie moet gaan spelen.
Daar ik een groot van ben van Paars, zie ik Van Rossums optie helemaal zitten.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_78427582
Vanaf 2011zit er radicaal leiderschap in de lucht..
Jusqu'ici tout va bien...
  donderdag 25 februari 2010 @ 11:08:57 #163
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_78427835
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 08:23 schreef Stroekie het volgende:

[..]

een dronken meppende hero brinkman is een goed stabiel kamerlid
Nee dat hebben ze niet bij andere partijen Ter horst ring a bell?
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
  donderdag 25 februari 2010 @ 11:20:31 #164
165633 eriksd
The grand facade...
pi_78428325
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 11:08 schreef pisnicht het volgende:

[..]

Nee dat hebben ze niet bij andere partijen Ter horst ring a bell?
Tot 2 x toe, en die vervolgens ook nog de boetes laat seponeren en daarvoor een bonus uitdeelt
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_78428427
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 09:19 schreef Ringo het volgende:
Ha! Dat is al jarenlang ook míjn gedroomde coalitie, minus PvdA dan -- maar die gaan we wel nodig hebben. Van Rossem snapt het. De groot-liberale coalitie. Vooral de linkerkant van PvdA en de rechterkant van VVD zullen moeten slikken; die neigen respectievelijk naar SP en PVV. Het politieke midden (met D66 als vluchtheuvelpartij) snakt echter al heel lang naar een nieuwe politieke rolverdeling, dwars door oude links-rechts structuren heen. Deze coalitie is de opmaat daarvan.
joepie, nog meer afbraak ten faveure van de crisisveroorzakers
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_78428651
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 11:22 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

joepie, nog meer afbraak ten faveure van de crisisveroorzakers
Ze gaan geld geven aan Amerikanen die een te duur huis inclusief te dure hypotheek hebben gekocht?
  donderdag 25 februari 2010 @ 11:30:31 #167
165633 eriksd
The grand facade...
pi_78428754
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 11:28 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ze gaan geld geven aan Amerikanen die een te duur huis inclusief te dure hypotheek hebben gekocht?
Ga er niet op in. Klopkoek is een beetje de Verdonk van fok.
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_78428821
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 11:28 schreef Sloggi het volgende:

[..]

dat zijn niet de veroorzakers. zo stellen bepaalde spindoctors het voor
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_78428855
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 02:15 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat zien mensen toch zo in een Wouter Bos eigenlijk. Hij heeft toch al bewezen dat hij een draaier is, met mooie praatjes tijdens de verkieizngen. Maar eenmaal geinstalleerd met een ton per jaar steekt hij Onnodig iedereen in de rug. Zelfs de coalitie partij cda laatst voor een paar stemmen meer in de polls.

TAALGEBRUIK

Tja, imago building he. Dan kan je overal mee wegkomen.
  donderdag 25 februari 2010 @ 11:33:43 #170
165633 eriksd
The grand facade...
pi_78428886
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 11:32 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

dat zijn niet de veroorzakers. zo stellen bepaalde spindoctors het voor
Je leeft weer in je droomwereld. Maarja, je bent ook gelovig natuurlijk.
Bis bis bis
pi_78428927
Ik teken voor (bijna) alles zonder CDA!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_78429053
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 11:34 schreef Jarno het volgende:
Ik teken voor (bijna) alles zonder CDA!
Dus ook voor de PVV?
pi_78429153
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 11:33 schreef eriksd het volgende:

[..]

Je leeft weer in je droomwereld. Maarja, je bent ook gelovig natuurlijk.
nee, jij leeft in je droomwereld en jij schuift de schuld af op mensen die geen schuld hebben zodat je lekker kan doorgraaien

huizenbezit bevorderen is trouwens een rechts mantra. Dit stond bijvoorbeeld in het Republican Platform van 2000 toen Bush voor het presidentschap ging:
quote:
Homeownership

Homeownership is central to the American dream, and Republicans want to make it more accessible for everyone. That starts with access to capital for entrepreneurs and access to credit for consumers. Our proposals for helping millions of low-income families move from renting to owning are detailed elsewhere in this platform as major elements in Governor Bush’s program for a New Prosperity. For those families, and for all other potential homebuyers, low interest rates make mortgages affordable and open up more housing opportunities than any government program.

Affordable housing is in the national interest. That is why the mortgage interest deduction for primary residences was put into the federal tax code, and why tax reform of any kind should continue to encourage homeownership. At the same time, a balanced national housing policy must recognize that decent housing includes apartments, and addresses the needs of all citizens, including renters.

We will turn over to local communities foreclosed and abandoned HUD properties for urban homesteading, a citizen renovation effort that has been remarkably successful in revitalizing neighborhoods. We affirm our commitment to open housing, without quotas or controls, and we applaud the proactive efforts by the realty and housing industries to assure access for everyone.

In many areas, housing prices are higher than they need to be because of regulations that drive up building costs. Some regulation is of course necessary, and so is sensible zoning. But we urge states and localities to work with local builders and lenders to eliminate unnecessary burdens that price many families out of the market. We see no role for any federal regulation of homebuilding, but we do foresee a larger role for State and local governments in controlling the federally assisted housing that has been so poorly managed from Washington. We also encourage the modification of restrictions that inhibit the rehabilitation of existing distressed properties.
rechtssssss, rechtssss, rechtssss heeft het gedaan

Deuger, Woke & Gutmensch
pi_78429282
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 11:40 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

nee, jij leeft in je droomwereld en jij schuift de schuld af op mensen die geen schuld hebben zodat je lekker kan doorgraaien

huizenbezit bevorderen is trouwens een rechts mantra. Dit stond bijvoorbeeld in het Republican Platform van 2000 toen Bush voor het presidentschap ging:
[..]

rechtssssss, rechtssss, rechtssss heeft het gedaan

http://www.businessweek.c(...)/clintons_drive.html
"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
pi_78429353
quote:
Slinks, Slinks, Slinkssssssssssssssssssssss heeft het gedaan
pi_78429404
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 11:37 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dus ook voor de PVV?
Als ze zodanig groot zijn dat ze mee zouden kunnen regeren moet je dat niet negeren denk ik. Ik ben niet voor een cordon sanitaire.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_78429425
PVV-VVD en CDA. Wilders als MP, en Balkenende als minister van OCW.
Wouter mag de kamer in of weg uit de politiek.
pi_78429432
Is van Rossem niet die vieze ongeschoren en vetgemeste PvdA-taliban die veel lult en niets zegt?
pi_78429459
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 11:47 schreef Dr.Nikita het volgende:
Is van Rossem niet die vieze ongeschoren en vetgemeste PvdA-taliban die veel lult en niets zegt?
Ben jij niet die zure hangende plaat?
pi_78429462
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 11:46 schreef Jarno het volgende:

[..]

Als ze zodanig groot zijn dat ze mee zouden kunnen regeren moet je dat niet negeren denk ik. Ik ben niet voor een cordon sanitaire.
Gelukkig, een medestander.
pi_78429494
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 11:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Gelukkig, een medestander.
En dat van een (historisch gezien) linkse stemmer he .
pi_78429499
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 11:47 schreef Dr.Nikita het volgende:
Dat is hem ja. De zelf gebombadeerde "Amerika deskundige"
pi_78429570
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 11:48 schreef Jarno het volgende:

[..]

En dat van een (historisch gezien) linkse stemmer he .
Ja ik ben erg verbaasd, had zo`n opvatting niet verwacht van jou
Ik ben geen PVV fan, maar een cordon sanitaire aanleggen vind ik helemaal geen stijl.
pi_78429657
Ik kan leven met een kabinet zonder het CDA en de PVV. Sterker nog, ik juich het toe.
pi_78429661
quote:
dat was onder druk van de Contract with America beweging

zie dit
http://www.nytimes.com/20(...)dmin.4.18853088.html

Heel lang is gezegd: "kijk eens hoe geweldig kapitalisme werkt, zelfs de minstbedeelden krijgen huis dankzij free entrepeneurship". alsof het barmhartige samaritans waren.

en nu het slecht gaat krijgen degenen die een huis gekocht hebben de schuld

bovendien was Clinton rechts. zo werd ie in nederland ook geprezen, als een rechts politicus
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_78429715
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 11:45 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Slinks, Slinks, Slinkssssssssssssssssssssss heeft het gedaan
blijf vooral in sprookjes geloven
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_78429717
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 11:48 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ben jij niet die zure hangende plaat?
Nee, jouw verlosser.
pi_78429743
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 11:53 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

blijf vooral in sprookjes geloven
Kom op KK, dat was een grapje van mijn kant. Niet zo verzuurd doen ouwe tabbert
pi_78429776
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 11:49 schreef Sphere het volgende:

[..]

Dat is hem ja. De zelf gebombadeerde "Amerika deskundige"
Hij is bijzonder hoogleraar amerikanistiek. Je opmerking klopt niet.
pi_78429949
Nee doe maar niet.

Het zou kunnen als de VVD de grootste is in die coalitie en de sleutelposities heeft in het kabinet maar ik blijf huiverig voor het utopische geitenwollen sokken gezwets van GL en de negatieve gevolgen daarvan.
pi_78430133
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 11:54 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Kom op KK, dat was een grapje van mijn kant. Niet zo verzuurd doen ouwe tabbert
ja, het is ook wel makkelijk rechts de schuld geven omdat je daar de keuze hebt tussen rechts (democraten) en nog-rechtser (republikeinen). En clinton heeft natuurlijk 6 van de 8 jaar te maken gehad met een forse republikeinse meerderheid in de senaat en het huis.
Deuger, Woke & Gutmensch
  donderdag 25 februari 2010 @ 12:02:48 #192
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_78430143
GL in het kabinet is rampzalig en dat weten ze bij het cda en de vvd ook. CDA heeft destijds ook sp van regeringsdeelname afgehouden en dat gaat nu ook gebeuren.

Natuurlijk wordt het een rechts kabinet straks. Als ze het anders wilden hadden ze de pvv allang uitgesloten zodat niemand meer op ze zou stemmen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_78430165
ik heb liever een kabinet met het CDA dan er één met D66 of de VVD erin, zonder het CDA
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_78430225
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 11:58 schreef MrX1982 het volgende:
Nee doe maar niet.

Het zou kunnen als de VVD de grootste is in die coalitie en de sleutelposities heeft in het kabinet maar ik blijf huiverig voor het utopische geitenwollen sokken gezwets van GL en de negatieve gevolgen daarvan.
Eigenlijk verdient NL een extreem linkse regering vooral in deze crisistijd en dan ben ik benieuwd hoe snel er prachtige zaken komen waar de gemiddelde linksmens van droomt.
pi_78430305
Als de VVD daarmee akkoord gaat, terwijl ze uitzicht hebben op een rechts kabinet, zijn ze gek.
pi_78430469
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 12:04 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Eigenlijk verdient NL een extreem linkse regering vooral in deze crisistijd en dan ben ik benieuwd hoe snel er prachtige zaken komen waar de gemiddelde linksmens van droomt.
PvdA, SP, GL en PvdD. Dat we Noord-Korea links passeren .

Ik denk dat je een Amsterdam in het groot krijgt. Leuk als leedvermaak en de moeite waard als je Nederland kunt beschouwen vanuit het buitenland.
pi_78430512
in amsterdam en nijmegen gaat het prima
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_78430651
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 12:11 schreef Klopkoek het volgende:
in amsterdam en nijmegen gaat het prima
Qua geld uitgeven gaat het ongetwijfeld prima in met name Amsterdam. In Nijmegen was het college toch gevallen?
pi_78431037
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 11:47 schreef Sphere het volgende:
PVV-VVD en CDA. Wilders als MP, en Balkenende als minister van OCW.
Wouter mag de kamer in of weg uit de politiek.
Zo'n coalitie houdt het max 3 maanden vol, VVD en CDA zullen daar niet aan beginnen. Die gaan de vingers niet branden aan een amateurclub als de PVV. Sta je na 3 maanden weer op straat en moeten er nieuwe verkiezingen uitgeschreven worden terwijl de PVV stemmer dan beseft dat hij op gebakken lucht heeft gestemd. Daar wil je je als serieuze partij dus niet mee verbinden en ze zullen genoeg redenen vinden en hebben om dat dus ook niet te doen. De slimme PVV stemmer, stemt op de VVD als er dan toch perse iets gekozen moet worden aan die kant.
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_78431053
Een kabinet met GroenLinks is helemaal niet zo'n horrorkabinet. GL is onvergelijkbaar met de SP wat betreft politieke koers. De SP in de regering, dat zou wat mij betreft wel een nachtmerrie zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')