Alternatief is m.i. een coalitie met PVV er in, wat zou betekenen dat CDA en VVD ook mee doen. Zo'n coalitie zou een ramp voor Nederland zijn, en dat zeg ik niet snel.quote:
Ik ben meteen voor.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:08 schreef Conversatie het volgende:
[..]
Alternatief is m.i. een coalitie met PVV er in, wat zou betekenen dat CDA en VVD ook mee doen. Zo'n coalitie zou een ramp voor Nederland zijn, en dat zeg ik niet snel.
Ik verwacht er niet al teveel van voor de langere termijn. De PVV krijgt nog niet eens geschikte mensen bij elkaar en dan krijg je het LPF-effect.quote:
Ze zijn al 2 jaar bezig met het instueren van mensen bij een eventuele kamer/minister functie. Dat wordt dus het probleem niet.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik verwacht er niet al teveel van voor de langere termijn. De PVV krijgt nog niet eens geschikte mensen bij elkaar en dan krijg je het LPF-effect.
Dat denk ik niet, Wilders heeft z'n partij verrassend stabiel in orde.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik verwacht er niet al teveel van voor de langere termijn. De PVV krijgt nog niet eens geschikte mensen bij elkaar en dan krijg je het LPF-effect.
Als ze alleen zitting moeten nemen in de kamer dan maakt het nog niet zoveel uit. Maar zodra ze moeten besturen kan het wel problemen opleveren. Ik vraag me oprecht af wie er dan naar voren geschoven gaat worden.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ze zijn al 2 jaar bezig met het instueren van mensen bij een eventuele kamer/minister functie. Dat wordt dus het probleem niet.
Ik heb er nog mijn twijfels over. Nu is het voornamelijk Wilders die de aandacht krijgt. Als de PVV ooit gaat besturen dan moeten die anderen ook een goed woordje kunnen doen. Ik voorzie dat dat wel gaat wringen op bepaalde punten.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, Wilders heeft z'n partij verrassend stabiel in orde.
Inderdaad. PVV zit bestuurlijk denk ik aardig gedegen in elkaar, daar zorgt Wilders wel voor. En aangezien zelfs Rita Verdonk ('Leugenaar! Schaam u! U zit te liegen! Draaikont! Schaam U! De mensen in het land vinden dit ook! Schaam U!') minister is geweest, verbaast niets mij meer.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ze zijn al 2 jaar bezig met het instueren van mensen bij een eventuele kamer/minister functie. Dat wordt dus het probleem niet.
Wilders kan een minister post innemen De roon Fritsma en misschien De Mos, en er zullen in die 2 klasjes die hij traint vast nog wel meer bruikbaar spul tussen zitten.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze alleen zitting moeten nemen in de kamer dan maakt het nog niet zoveel uit. Maar zodra ze moeten besturen kan het wel problemen opleveren. Ik vraag me oprecht af wie er dan naar voren geschoven gaat worden.
Ik ben eens benieuwd waar ze mee op de proppen komen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wilders kan een minister post innemen De roon Fritsma en misschien De Mos, en er zullen in die 2 klasjes die hij traint vast nog wel meer bruikbaar spul tussen zitten.
Je ziet ook dat er tot nu toe geen gekke dingen zijn gebeurd binnen de pvv fractie in Europa.
Genoeg fout maar ook genoeg goed gedaan.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Weer CDA en VVD!?Hebben die nog niet genoeg fout gedaan de laatste tientallen jaren?
Jawel, alhoewel de meeste kamerlezen zich afzijdig houden is er toch met enige regelmaat iemand van de pvv op tv. En iemand die zich sterk profileert is Richard De Mos van milieu zaken.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben eens benieuwd waar ze mee op de proppen komen.
In Europa gebeuren er geen gekke dingen omdat Wilders dat niet kan gebruiken. Nederland is op dit moment zijn podium.
Nu draait de hele PVV puur en alleen om Wilders, maar dat gaat op een gegeven moment geen stand meer houden. Als de PVV mee zou mogen regeren dan moeten ook andere leden van de PVV zich profileren. Ik ben nog niet overtuigd van de kwaliteiten van de huidige PVV fractieleden.
De Mos is een lachertje. Hij heeft zich talloze malen zo belachelijk gemaakt dat Wilders hem gewoon de laan uit moet sturen. HIj heeft werkelijk geen idee waar hij over praat of zit moedwillig de boel te flessen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jawel, alhoewel de meeste kamerlezen zich afzijdig houden is er toch met enige regelmaat iemand van de pvv op tv. En iemand die zich sterk profileert is Richard De Mos van milieu zaken.
Dat mogen we wel verwachten ja.quote:Maar misschien dat de pvv intern zich wat gaat veranderen, bedenk wel dat ze het al jaren erg goed doen, het is niet van de laatste 3 of 4 maand.
Dat weet ik zo net nog niet.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oh, heet dat tegenwoordig profileren. Ik noemde dat vroeger altijd 'zichzelf voor lul zetten'.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En iemand die zich sterk profileert is Richard De Mos van milieu zaken.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:34 schreef freako het volgende:
[..]
Oh, heet dat tegenwoordig profileren. Ik noemde dat vroeger altijd 'zichzelf voor lul zetten'.
Ze hebben geen meerderheid volgens de peilingen:quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:55 schreef ethiraseth het volgende:
Lijkt me een prima combinatie gezien de tijden waarin we leven. Zie voor de stabiliteit (hoewel, de laatste jaren zien we hoe onstabiel ook een 3-partijen regering kan zijnliever een kabinet met GL/D66/VVD, maar dat zal er niet inzitten.
Doe niet zo raar, dit zijn echt hele selectieve filmpjes. Als je kijkt naar hamer/van der laan/vogelaar dan is dit nog niets.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:34 schreef freako het volgende:
[..]
Oh, heet dat tegenwoordig profileren. Ik noemde dat vroeger altijd 'zichzelf voor lul zetten'.
Ik 46, 30 tekort.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Ze hebben geen meerderheid volgens de peilingen:
http://www.politiekebarometer.nl/
Op 66 zetels komen ze uit (als ik goed tel).
Dacht je dat dit het enige was? Dit soort nonsens verkoopt hij overal. Vooral de woordenwisseling tussen hem en Samson bij P&W was echt beneden alle niveau.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe niet zo raar, dit zijn echt hele selectieve filmpjes. Als je kijkt naar hamer/van der laan/vogelaar dan is dit nog niets.
Oh, nee, anderen zijn ook incapabel. Dat maakt dit soort wangedrag meteen goed ja.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe niet zo raar, dit zijn echt hele selectieve filmpjes. Als je kijkt naar hamer/van der laan/vogelaar dan is dit nog niets.
Hij heeft natuurlijk wel gelijk, of geloof jij soms ook dat wij niettige mensen de aarde doen ontploffen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:03 schreef waht het volgende:
[..]
Dacht je dat dit het enige was? Dit soort nonsens verkoopt hij overal. Vooral de woordenwisseling tussen hem en Samson bij P&W was echt beneden alle niveau.
Als hij zegt dat wij de aarde niet laten ontploffen heeft hij gelijk ja. Maarja, als ik zeg dat er mensen op mars rondlopen heb ik ook gelijk. Het is alleen een nietszeggende uitspraak.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk wel gelijk, of geloof jij soms ook dat wij niettige mensen de aarde doen ontploffen?
Dat was een metafoor. Jij geloofd in global warming?quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:09 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Als hij zegt dat wij de aarde niet laten ontploffen heeft hij gelijk ja. Maarja, als ik zeg dat er mensen op mars rondlopen heb ik ook gelijk. Het is alleen een nietszeggende uitspraak.
Is dat een retorische vraag?quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat was een metafoor. Jij geloofd in global warming?
Wat is er retorisch aan?quote:
Als hij dat al doet, dan doet hij dat vast met een t.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als hij dat al doet, dan doet hij dat vast met een t.
Ik heb nog geen enkele serieuze ontkrachting gezien van het bewijs, dus ja. Als één user op dit forum al elk kritiekpunt wat wordt aangedragen binnen een half uur met een serie bronnen weet te ontkrachten is er iets danig mis met de bewijsvoering van de ontkenners.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die zullen prima samengaan zodra de VVD hun kop uit de kont van Wilders trekt.quote:
Ik denk niet dat het nut heeft om de discussie aan te gaan maar ik wilde toch nog even dit kwijt: Geloven in global warming in net zoiets irrationeels als religie.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:18 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele serieuze ontkrachting gezien van het bewijs, dus ja. Als één user op dit forum al elk kritiekpunt wat wordt aangedragen binnen een half uur met een serie bronnen weet te ontkrachten is er iets danig mis met de bewijsvoering van de ontkenners.
[..]
Die zullen prima samengaan zodra de VVD hun kop uit de kont van Wilders trekt.
Als voltooid deelwoord schrijf je het met een d. Maar goed, 'geloven in global warming' is een vrij stupide opmerking. Natuurlijk zitten er haken en ogen aan het (wetenschappelijk debat) evenals dat zo is binnen de evolutionaire biologie, maar de 'argumenten' van de Mos zijn van hetzelfde niveau als die van mensen die denken dat god 6.000 jaar geleden een hele rits diersoorten heeft geschapen.quote:
Ik wacht met spanning je bewijs af. Tezamen met je bewijs voor creationisme natuurlijk, want ook evolutie vind je vast maar een theorie.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het nut heeft om de discussie aan te gaan maar ik wilde toch nog even dit kwijt: Geloven in global warming in net zoiets irrationeels als religie.
Lijkt mij ook inderdaadquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:59 schreef Pool het volgende:
Lijkt me een ideale coalitie. Als de VVD of D66 de grootste van die 4 wordt, dan mag Bos wat mij betreft in de kamer blijven en dan wordt Alexander Rinnooy Kan (D66) of een VVD-kopstuk premier.
Ik denk dat uiteindelijk best veel mensen behoefte hebben aan zo'n progressief-liberale coalitie.
Die verschillen vallen wel mee, daar zijn prima oplossingen voor te bedenken. Fundamenteel gezien zijn de fricties tussen bijvoorbeeld VVD en GL de afgelopen 10 jaar stukken kleiner geworden. En je hebt nog 2 partijen er tussen zitten die voor de nodige compromissen kunnen zorgen. Ben er dus niet zo bang voor.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:00 schreef phpmystyle het volgende:
Gaat niet gebeuren, vvd is wil te conservatief, daarbij gaat vvd niet met GL regeren, is veel te links. Om nog maar te zwijgen van de verschillen, Rekeningrijden/immigratie/milieu etc.
We draaien het om, voer jij maar bewijs aan waarom de aarde zou opwarmen. Jij bent immer zo overtuigd van je eigen gelijk.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:22 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ik wacht met spanning je bewijs af. Tezamen met je bewijs voor creationisme natuurlijk, want ook evolutie vind je vast maar een theorie.
Nee de Mos legt het alleen vrij simplistisch uit zodat Jan met de pet het ook nog begrijpt. Sowieso is het hele klimaat een hele weerbarstige materie waar maar weinig mensen echt een touw aan vast kunnen knopen. Anyway, ik ben eerder geneigd de Mos te geloven dan een mvr Cramer.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als voltooid deelwoord schrijf je het met een d. Maar goed, 'geloven in global warming' is een vrij stupide opmerking. Natuurlijk zitten er haken en ogen aan het (wetenschappelijk debat) evenals dat zo is binnen de evolutionaire biologie, maar de 'argumenten' van de Mos zijn van hetzelfde niveau als die van mensen die denken dat god 6.000 jaar geleden een hele rits diersoorten heeft geschapen.
Neuhquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:27 schreef ethiraseth het volgende:
De VVD moet die Teeven eens uit de partij gooien.
Hoorde van de week een verstandige uitspraak: Dat er een aantal facetten van global warming zijn uitvergroot en overdreven, betekent niet dat het complete rapport over global warming van tafel moet worden geveegd.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
We draaien het om, voer jij maar bewijs aan waarom de aarde zou opwarmen. Jij bent immer zo overtuigd van je eigen gelijk.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
We draaien het om, voer jij maar bewijs aan waarom de aarde zou opwarmen. Jij bent immer zo overtuigd van je eigen gelijk.
Het zou je sieren om na een reeks van 10 nutteloze posts weer eens een inhoudelijk reactie te gevenquote:
Het klimaat verrandert al sinds het ontstaan van de aarde. Dus de kans zit er vrij dik in dat het nu aan het opwarmen is. Dat het een ramp voor de planeet is dat is echter bullshit, die planeet redt zich wel. De mensheid zou zich eerder druk moeten maken (al is druk maken ook nog wel een groot woord, alsof het zo'n enorme ramp is om een paar kilometer landinwaards te verhuizen).quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Want elke post die het niet met je eens is, is natuurlijk nutteloos.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het zou je sieren om na een reeks van 10 nutteloze posts weer eens een inhoudelijk reactie te geven
Eensquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:32 schreef L-uuc het volgende:
[..]
Het klimaat verrandert al sinds het ontstaan van de aarde. Dus de kans zit er vrij dik in dat het nu aan het opwarmen is. Dat het een ramp voor de planeet is dat is echter bullshit, die planeet redt zich wel. De mensheid zou zich eerder druk moeten maken (al is druk maken ook nog wel een groot woord, alsof het zo'n enorme ramp is om een paar kilometer landinwaards te verhuizen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |