abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78412493
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:02 schreef Monco10 het volgende:
OMG, dit zou te erg zijn.
Alternatief is m.i. een coalitie met PVV er in, wat zou betekenen dat CDA en VVD ook mee doen. Zo'n coalitie zou een ramp voor Nederland zijn, en dat zeg ik niet snel.
pi_78412552
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:08 schreef Conversatie het volgende:

[..]

Alternatief is m.i. een coalitie met PVV er in, wat zou betekenen dat CDA en VVD ook mee doen. Zo'n coalitie zou een ramp voor Nederland zijn, en dat zeg ik niet snel.
Ik ben meteen voor.
pi_78412614
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:09 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Ik ben meteen voor.
Ik verwacht er niet al teveel van voor de langere termijn. De PVV krijgt nog niet eens geschikte mensen bij elkaar en dan krijg je het LPF-effect.
  woensdag 24 februari 2010 @ 22:12:06 #54
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_78412732
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Ik verwacht er niet al teveel van voor de langere termijn. De PVV krijgt nog niet eens geschikte mensen bij elkaar en dan krijg je het LPF-effect.
Ze zijn al 2 jaar bezig met het instueren van mensen bij een eventuele kamer/minister functie. Dat wordt dus het probleem niet.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 februari 2010 @ 22:13:27 #55
862 Arcee
Look closer
pi_78412812
quote:
Dat denk ik niet, Wilders heeft z'n partij verrassend stabiel in orde.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_78412818
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:12 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ze zijn al 2 jaar bezig met het instueren van mensen bij een eventuele kamer/minister functie. Dat wordt dus het probleem niet.
Als ze alleen zitting moeten nemen in de kamer dan maakt het nog niet zoveel uit. Maar zodra ze moeten besturen kan het wel problemen opleveren. Ik vraag me oprecht af wie er dan naar voren geschoven gaat worden.
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:13 schreef Arcee het volgende:

[..]

Dat denk ik niet, Wilders heeft z'n partij verrassend stabiel in orde.
Ik heb er nog mijn twijfels over. Nu is het voornamelijk Wilders die de aandacht krijgt. Als de PVV ooit gaat besturen dan moeten die anderen ook een goed woordje kunnen doen. Ik voorzie dat dat wel gaat wringen op bepaalde punten.

[ Bericht 32% gewijzigd door Citizen.Erased op 24-02-2010 22:18:44 ]
pi_78412993
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:12 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Inderdaad. PVV zit bestuurlijk denk ik aardig gedegen in elkaar, daar zorgt Wilders wel voor. En aangezien zelfs Rita Verdonk ('Leugenaar! Schaam u! U zit te liegen! Draaikont! Schaam U! De mensen in het land vinden dit ook! Schaam U!') minister is geweest, verbaast niets mij meer.

Als voorbeeld vond ik Sietse Fritsma gisteren bij Pauw en Witteman heel professioneel overkomen. Ik vind zijn standpunten volledig abject, maar als debater deed hij het prima. Ik erger me alleen mateloos aan dat idiote, te pas en te onpas gebruikte, 'Marokkaanse straatterroristen'. Op die manier plaats je jezelf meteen buiten de discussie, m.i.

[ Bericht 7% gewijzigd door Conversatie op 24-02-2010 22:55:37 ]
  woensdag 24 februari 2010 @ 22:18:12 #58
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_78413141
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:13 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Als ze alleen zitting moeten nemen in de kamer dan maakt het nog niet zoveel uit. Maar zodra ze moeten besturen kan het wel problemen opleveren. Ik vraag me oprecht af wie er dan naar voren geschoven gaat worden.
Wilders kan een minister post innemen De roon Fritsma en misschien De Mos, en er zullen in die 2 klasjes die hij traint vast nog wel meer bruikbaar spul tussen zitten.

Je ziet ook dat er tot nu toe geen gekke dingen zijn gebeurd binnen de pvv fractie in Europa.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_78413464
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:18 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Wilders kan een minister post innemen De roon Fritsma en misschien De Mos, en er zullen in die 2 klasjes die hij traint vast nog wel meer bruikbaar spul tussen zitten.

Je ziet ook dat er tot nu toe geen gekke dingen zijn gebeurd binnen de pvv fractie in Europa.
Ik ben eens benieuwd waar ze mee op de proppen komen.
In Europa gebeuren er geen gekke dingen omdat Wilders dat niet kan gebruiken. Nederland is op dit moment zijn podium.

Nu draait de hele PVV puur en alleen om Wilders, maar dat gaat op een gegeven moment geen stand meer houden. Als de PVV mee zou mogen regeren dan moeten ook andere leden van de PVV zich profileren. Ik ben nog niet overtuigd van de kwaliteiten van de huidige PVV fractieleden.
pi_78413566
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 21:37 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Weer CDA en VVD!? Hebben die nog niet genoeg fout gedaan de laatste tientallen jaren?
Genoeg fout maar ook genoeg goed gedaan.

CDA, VVD, D66 lijkt mij prima.
Alsook VVD, GL, D66, PVDA. Dat zijn gelijk alle redelijke partijen.

SP, PVV, PvdD, SGP, CU en TON mogen lekker blijven janken in de oppositie. Behalve TON dan, want geen enkel weldenkend mens stemt meer op Verdonk.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_78413581
Lijkt me wel een verfrissende wind na zoveel jaren Balkenende en CDA.
Maar volgens mij komt dit groepje niet aan een meerderheid...of wel?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 24 februari 2010 @ 22:26:07 #62
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_78413700
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:23 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Ik ben eens benieuwd waar ze mee op de proppen komen.
In Europa gebeuren er geen gekke dingen omdat Wilders dat niet kan gebruiken. Nederland is op dit moment zijn podium.

Nu draait de hele PVV puur en alleen om Wilders, maar dat gaat op een gegeven moment geen stand meer houden. Als de PVV mee zou mogen regeren dan moeten ook andere leden van de PVV zich profileren. Ik ben nog niet overtuigd van de kwaliteiten van de huidige PVV fractieleden.
Jawel, alhoewel de meeste kamerlezen zich afzijdig houden is er toch met enige regelmaat iemand van de pvv op tv. En iemand die zich sterk profileert is Richard De Mos van milieu zaken.

Maar misschien dat de pvv intern zich wat gaat veranderen, bedenk wel dat ze het al jaren erg goed doen, het is niet van de laatste 3 of 4 maand.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_78413980
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:26 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Jawel, alhoewel de meeste kamerlezen zich afzijdig houden is er toch met enige regelmaat iemand van de pvv op tv. En iemand die zich sterk profileert is Richard De Mos van milieu zaken.
De Mos is een lachertje. Hij heeft zich talloze malen zo belachelijk gemaakt dat Wilders hem gewoon de laan uit moet sturen. HIj heeft werkelijk geen idee waar hij over praat of zit moedwillig de boel te flessen.
quote:
Maar misschien dat de pvv intern zich wat gaat veranderen, bedenk wel dat ze het al jaren erg goed doen, het is niet van de laatste 3 of 4 maand.
Dat mogen we wel verwachten ja.
pi_78414289
quote:

[..]

Dat weet ik zo net nog niet.
Het was namelijk Wilders die al maanden roept om verkiezingen.
Het lijkt mij dat hij er al vanuit ging det er vervroegde verkiezingen zouden komen.
Dan moet hij inmiddels toch al mensen gepolst hebben.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  woensdag 24 februari 2010 @ 22:34:23 #65
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_78414296
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:26 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

En iemand die zich sterk profileert is Richard De Mos van milieu zaken.
Oh, heet dat tegenwoordig profileren. Ik noemde dat vroeger altijd 'zichzelf voor lul zetten'.

woensdag 24 februari 2010 @ 22:53:21 #66
292331 Henktay
ik hou van tee
pi_78415653
een paar nieuwe kerncentrales zou wel fijn zijn, en een achtbaansweg van Den Haag naar Utrecht
pi_78415726
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:34 schreef freako het volgende:

[..]

Oh, heet dat tegenwoordig profileren. Ik noemde dat vroeger altijd 'zichzelf voor lul zetten'.

woensdag 24 februari 2010 @ 22:55:15 #68
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_78415781
Lijkt me een prima combinatie gezien de tijden waarin we leven. Zie voor de stabiliteit (hoewel, de laatste jaren zien we hoe onstabiel ook een 3-partijen regering kan zijn liever een kabinet met GL/D66/VVD, maar dat zal er niet inzitten.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  woensdag 24 februari 2010 @ 22:55:52 #69
165633 eriksd
The grand facade...
pi_78415823
Lastig lastig.

VVD PVDA GL D66 zou heerlijk liberaal zijn. Dan kan de hypotheekrente weg, maar in ruil geen belastingverhoging en herstructurering zorgstelsel.

CDA VVD en (gedoog) PVV ook mooi. Optie één heeft mijn voorkeur.

Na net NOVA gezien te hebben met Rutte en Bos heb ik het gevoel dat ze er wel uit zullen komen.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_78415881
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:55 schreef ethiraseth het volgende:
Lijkt me een prima combinatie gezien de tijden waarin we leven. Zie voor de stabiliteit (hoewel, de laatste jaren zien we hoe onstabiel ook een 3-partijen regering kan zijn liever een kabinet met GL/D66/VVD, maar dat zal er niet inzitten.
Ze hebben geen meerderheid volgens de peilingen:
http://www.politiekebarometer.nl/

Op 66 zetels komen ze uit (als ik goed tel).
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 24 februari 2010 @ 23:01:13 #71
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_78416151
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:34 schreef freako het volgende:

[..]

Doe niet zo raar, dit zijn echt hele selectieve filmpjes. Als je kijkt naar hamer/van der laan/vogelaar dan is dit nog niets.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 24 februari 2010 @ 23:03:36 #72
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_78416291
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:56 schreef capricia het volgende:

[..]

Ze hebben geen meerderheid volgens de peilingen:
http://www.politiekebarometer.nl/

Op 66 zetels komen ze uit (als ik goed tel).
Ik 46, 30 tekort.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_78416298
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 23:01 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Doe niet zo raar, dit zijn echt hele selectieve filmpjes. Als je kijkt naar hamer/van der laan/vogelaar dan is dit nog niets.
Dacht je dat dit het enige was? Dit soort nonsens verkoopt hij overal. Vooral de woordenwisseling tussen hem en Samson bij P&W was echt beneden alle niveau.
  woensdag 24 februari 2010 @ 23:04:28 #74
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_78416342
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 23:01 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Oh, nee, anderen zijn ook incapabel. Dat maakt dit soort wangedrag meteen goed ja.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  woensdag 24 februari 2010 @ 23:06:04 #75
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_78416443
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 23:03 schreef waht het volgende:

[..]

Dacht je dat dit het enige was? Dit soort nonsens verkoopt hij overal. Vooral de woordenwisseling tussen hem en Samson bij P&W was echt beneden alle niveau.
Hij heeft natuurlijk wel gelijk, of geloof jij soms ook dat wij niettige mensen de aarde doen ontploffen?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 24 februari 2010 @ 23:09:22 #76
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_78416655
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 23:06 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Hij heeft natuurlijk wel gelijk, of geloof jij soms ook dat wij niettige mensen de aarde doen ontploffen?
Als hij zegt dat wij de aarde niet laten ontploffen heeft hij gelijk ja. Maarja, als ik zeg dat er mensen op mars rondlopen heb ik ook gelijk. Het is alleen een nietszeggende uitspraak.
  woensdag 24 februari 2010 @ 23:10:41 #77
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_78416763
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 23:09 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Als hij zegt dat wij de aarde niet laten ontploffen heeft hij gelijk ja. Maarja, als ik zeg dat er mensen op mars rondlopen heb ik ook gelijk. Het is alleen een nietszeggende uitspraak.
Dat was een metafoor. Jij geloofd in global warming?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_78417044
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 23:10 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Is dat een retorische vraag?
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  woensdag 24 februari 2010 @ 23:15:58 #79
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_78417095
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 23:14 schreef huhggh het volgende:

[..]

Is dat een retorische vraag?
Wat is er retorisch aan?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_78417116
quote:

[..]

Als hij dat al doet, dan doet hij dat vast met een t.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 24 februari 2010 @ 23:18:04 #81
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_78417230
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 23:16 schreef Monolith het volgende:

[..]

Als hij dat al doet, dan doet hij dat vast met een t.
Soms mag het :Toch?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_78417234
als het CDA maar verdwijnt

GL en VVD gaan nauwelijks samen
Jusqu'ici tout va bien...
  woensdag 24 februari 2010 @ 23:18:58 #83
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_78417287
quote:

[..]

Ik heb nog geen enkele serieuze ontkrachting gezien van het bewijs, dus ja. Als één user op dit forum al elk kritiekpunt wat wordt aangedragen binnen een half uur met een serie bronnen weet te ontkrachten is er iets danig mis met de bewijsvoering van de ontkenners.
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 23:18 schreef Manono het volgende:
GL en VVD gaan nauwelijks samen
Die zullen prima samengaan zodra de VVD hun kop uit de kont van Wilders trekt.
  woensdag 24 februari 2010 @ 23:20:51 #84
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_78417402
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 23:18 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Ik heb nog geen enkele serieuze ontkrachting gezien van het bewijs, dus ja. Als één user op dit forum al elk kritiekpunt wat wordt aangedragen binnen een half uur met een serie bronnen weet te ontkrachten is er iets danig mis met de bewijsvoering van de ontkenners.
[..]

Die zullen prima samengaan zodra de VVD hun kop uit de kont van Wilders trekt.
Ik denk niet dat het nut heeft om de discussie aan te gaan maar ik wilde toch nog even dit kwijt: Geloven in global warming in net zoiets irrationeels als religie.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_78417427
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 23:18 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Soms mag het :Toch?
Als voltooid deelwoord schrijf je het met een d. Maar goed, 'geloven in global warming' is een vrij stupide opmerking. Natuurlijk zitten er haken en ogen aan het (wetenschappelijk debat) evenals dat zo is binnen de evolutionaire biologie, maar de 'argumenten' van de Mos zijn van hetzelfde niveau als die van mensen die denken dat god 6.000 jaar geleden een hele rits diersoorten heeft geschapen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 24 februari 2010 @ 23:22:22 #86
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_78417492
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 23:20 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het nut heeft om de discussie aan te gaan maar ik wilde toch nog even dit kwijt: Geloven in global warming in net zoiets irrationeels als religie.
Ik wacht met spanning je bewijs af. Tezamen met je bewijs voor creationisme natuurlijk, want ook evolutie vind je vast maar een theorie.
pi_78417659
Ik ben fan van Maarten en hoop van harte dat zijn voorspelling uitkomt. Ik vrees echter dat we worden opgezadeld met een PVV-VVD-CDA kabinet
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_78417736
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 21:59 schreef Pool het volgende:
Lijkt me een ideale coalitie. Als de VVD of D66 de grootste van die 4 wordt, dan mag Bos wat mij betreft in de kamer blijven en dan wordt Alexander Rinnooy Kan (D66) of een VVD-kopstuk premier.

Ik denk dat uiteindelijk best veel mensen behoefte hebben aan zo'n progressief-liberale coalitie.
Lijkt mij ook inderdaad . Dit zou een verademing zijn na 3 kabinetten vol spruitjeslucht van Balkenende .
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:00 schreef phpmystyle het volgende:
Gaat niet gebeuren, vvd is wil te conservatief, daarbij gaat vvd niet met GL regeren, is veel te links. Om nog maar te zwijgen van de verschillen, Rekeningrijden/immigratie/milieu etc.
Die verschillen vallen wel mee, daar zijn prima oplossingen voor te bedenken. Fundamenteel gezien zijn de fricties tussen bijvoorbeeld VVD en GL de afgelopen 10 jaar stukken kleiner geworden. En je hebt nog 2 partijen er tussen zitten die voor de nodige compromissen kunnen zorgen. Ben er dus niet zo bang voor.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 24 februari 2010 @ 23:27:02 #89
165633 eriksd
The grand facade...
pi_78417757
Ze moeten dan wel een aantal ijzervreters van de VVD even vooraf instructies geven. Zeg ik als VVD'er. Ik zie Remkes niet met Halsema in één kabinet zitten.
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  woensdag 24 februari 2010 @ 23:27:40 #90
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_78417787
De VVD moet die Teeven eens uit de partij gooien.
  woensdag 24 februari 2010 @ 23:28:18 #91
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_78417827
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 23:22 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Ik wacht met spanning je bewijs af. Tezamen met je bewijs voor creationisme natuurlijk, want ook evolutie vind je vast maar een theorie.
We draaien het om, voer jij maar bewijs aan waarom de aarde zou opwarmen. Jij bent immer zo overtuigd van je eigen gelijk.
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 23:21 schreef Monolith het volgende:

[..]

Als voltooid deelwoord schrijf je het met een d. Maar goed, 'geloven in global warming' is een vrij stupide opmerking. Natuurlijk zitten er haken en ogen aan het (wetenschappelijk debat) evenals dat zo is binnen de evolutionaire biologie, maar de 'argumenten' van de Mos zijn van hetzelfde niveau als die van mensen die denken dat god 6.000 jaar geleden een hele rits diersoorten heeft geschapen.
Nee de Mos legt het alleen vrij simplistisch uit zodat Jan met de pet het ook nog begrijpt. Sowieso is het hele klimaat een hele weerbarstige materie waar maar weinig mensen echt een touw aan vast kunnen knopen. Anyway, ik ben eerder geneigd de Mos te geloven dan een mvr Cramer.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 24 februari 2010 @ 23:28:54 #92
165633 eriksd
The grand facade...
pi_78417857
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 23:27 schreef ethiraseth het volgende:
De VVD moet die Teeven eens uit de partij gooien.
Neuh
Bis bis bis
pi_78417942
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 23:28 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

We draaien het om, voer jij maar bewijs aan waarom de aarde zou opwarmen. Jij bent immer zo overtuigd van je eigen gelijk.
Hoorde van de week een verstandige uitspraak: Dat er een aantal facetten van global warming zijn uitvergroot en overdreven, betekent niet dat het complete rapport over global warming van tafel moet worden geveegd.

Een zwaluw maakt immers geen zomer.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 24 februari 2010 @ 23:30:30 #94
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_78417948
quote:

[..]

Al zeg je nou gewoon dat je dom en lui bent, en geen zin hebt om ook maar iets te lezen en je liever soundbytes laat voeren door de Telegraaf zou ik nog respect voor je hebben. Maar dit is wel heel laf.
  woensdag 24 februari 2010 @ 23:30:38 #95
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_78417955
Wat jammer is dat de VVD vrij mistig is mbt MBO omvorming tot LTS.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 24 februari 2010 @ 23:31:20 #96
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_78417990
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 23:30 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Het zou je sieren om na een reeks van 10 nutteloze posts weer eens een inhoudelijk reactie te geven
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 24 februari 2010 @ 23:32:13 #97
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_78418040
Niet weer Bos he... Niet weer die leugenachtige draaier he..
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_78418041
quote:

[..]

Het klimaat verrandert al sinds het ontstaan van de aarde. Dus de kans zit er vrij dik in dat het nu aan het opwarmen is. Dat het een ramp voor de planeet is dat is echter bullshit, die planeet redt zich wel. De mensheid zou zich eerder druk moeten maken (al is druk maken ook nog wel een groot woord, alsof het zo'n enorme ramp is om een paar kilometer landinwaards te verhuizen).
Estne volumen in toga, an solum tibi libet me videre?
Is that a scroll in your toga, or are you just happy to see me?
  woensdag 24 februari 2010 @ 23:32:30 #99
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_78418057
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 23:31 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Het zou je sieren om na een reeks van 10 nutteloze posts weer eens een inhoudelijk reactie te geven
Want elke post die het niet met je eens is, is natuurlijk nutteloos.

Maar ik wacht nog steeds met je bewijzen tegen alle peer-reviewed artikelen die allerlei facetten van global warming aanduiden. De data is er, de papers zijn er, het is nu aan jou om te bewijzen waarom ze niet kloppen.
  woensdag 24 februari 2010 @ 23:33:04 #100
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_78418084
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 23:32 schreef L-uuc het volgende:

[..]

Het klimaat verrandert al sinds het ontstaan van de aarde. Dus de kans zit er vrij dik in dat het nu aan het opwarmen is. Dat het een ramp voor de planeet is dat is echter bullshit, die planeet redt zich wel. De mensheid zou zich eerder druk moeten maken (al is druk maken ook nog wel een groot woord, alsof het zo'n enorme ramp is om een paar kilometer landinwaards te verhuizen).
Eens
Vladimir Putin
Vladimir Putin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')