Ik denk dat het probleem zich pas voordoet als PVV het slecht doet in de peilingen. Dan trek GW aan de noodrem.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:58 schreef KoosVogels het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat dit kabinet sowieso 2011 uit gaat zitten. Tenzij zich heel netelige kwesties aandienen dit jaar, maar daar lijkt het vooralsnog niet op.
Ja, Rutte heeft het goed op de rails. Knap van hem.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:37 schreef waht het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat het kabinet stabieler is dan menig wil geloven.
Daarvoor hebben we toch samen gekozen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:33 schreef du_ke het volgende:
Een kabinet voor babyboomers en paupers, dat aantal neemt nog niet echt af dus ik vrees dat ze het nog wel even volhouden. Lekker kansloze verboden instellen, lasten verhogen en rancuneus bezuinigen
Voor dit gepauper heb ik niet gekozenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we toch samen gekozen?
Paupers en babyboomers zijn nu eenmaal zwaar in de meerderheid. Ja, er zijn nog wat libertariërs die vanuit een ideologische achtergrond op een rechtse partij stemmen, maar dat zijn er in totaal honderd ofzo (waarvan de helft hier op fok! zit).quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb dan wel VVD gestemd maar ik heb hier niet voor gekozen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |