abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 februari 2010 @ 15:09:06 #51
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_78100766
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 15:02 schreef gebruikersnaam het volgende:
PvDD ?? je maakt een grapje zeker.
Je kan er om lachen, maar ze leggen heel wat meer gezond verstand aan de dag dan 'professionele' partijen als het CDA en de VVD.
  woensdag 17 februari 2010 @ 15:09:55 #52
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_78100804
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 15:08 schreef attila_de_hun het volgende:

[..]

groen links oa
Mogen van mij sowieso fuseren, zit niet zoveel licht tussen.
pi_78100931
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 15:09 schreef Louis22 het volgende:
Je kan er om lachen, maar ze leggen heel wat meer gezond verstand aan de dag dan 'professionele' partijen als het CDA en de VVD.
Ja, ik vond het een belachelijk vertoning, een partij voor dieren. Maar eerlijk is eerlijk, ze hebben op andere vlakken hele goede punten. Gisteren ook weer een uitstekend verhaal over Irak. Qua bioindustrie hebben ze ook een punt, alleen dat lief, lief, aai, aai deugt niet .
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_78100962
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 15:08 schreef EnGodZagDatHetGoedWas het volgende:
Och, als we het nieuws mogen geloven dan staat dat kabinet elke maand op omvallen.
Mwoah vorige maand heeft het niet veel gescheeld hoor. En toen werd al direct gezegd dat dit voorlopig was en dat er nog wel een crisis aan ging komen binnen enkele weken.

Wat betreft de belangen heb je idd gelijk, niemand in de coalitie wil het kabinet kapot. Het CDA loopt nog de minste schade van de 3 op denk ik.
-
pi_78100983
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 15:09 schreef Louis22 het volgende:

[..]

Je hoort ze nooit over andere zaken dan dieren.
-
  woensdag 17 februari 2010 @ 15:17:09 #56
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_78101091
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:05 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben zo bang dat de PVV dan idd in de regering zal komen
Maar mss kunnen we met onze SP ook flink aan de bak
Als de PVV in de regering komt dan houden we over twee maanden vanzelf wéér verkiezingen.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  woensdag 17 februari 2010 @ 15:22:38 #57
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_78101310
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 15:14 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Je hoort ze nooit over andere zaken dan dieren.
Ze stemmen met alles mee, en meestal goed. Ik denk dat ze dat juist te danken hebben aan hun amateurisme. Ze zitten niet verwikkeld in een zinloos ideologisch web, maar stemmen in lijn met wat de doorsnee krantenlezer denkt. Iemand als De Hoop Scheffer is misschien veel ervarener en veel intelligenter (al weet ik dat laatste niet zeker), maar het is gebleken dat dat uiteindelijk weinig waard is.
pi_78101533
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 15:22 schreef Louis22 het volgende:

[..]

Ze stemmen met alles mee, en meestal goed. Ik denk dat ze dat juist te danken hebben aan hun amateurisme. Ze zitten niet verwikkeld in een zinloos ideologisch web, maar stemmen in lijn met wat de doorsnee krantenlezer denkt. Iemand als De Hoop Scheffer is misschien veel ervarener en veel intelligenter (al weet ik dat laatste niet zeker), maar het is gebleken dat dat uiteindelijk weinig waard is.
Zou goed kunnen hoor, maar dan moeten ze meer aan PR doen.
-
pi_78101537
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 15:22 schreef Louis22 het volgende:

[..]

Haha
Jij moet Econostra maar eens lezen. Staat precies beschreven hoe de PVDD (en GL, en andere milieuclubs) met elkaar in een web zitten.

edit/
en dat web is groot, héél groot. Daar schrik je wel van als je dat leest.
  woensdag 17 februari 2010 @ 15:33:35 #60
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_78101754
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 15:27 schreef bohgek het volgende:

[..]

Haha
Jij moet Econostra maar eens lezen. Staat precies beschreven hoe de PVDD (en GL, en andere milieuclubs) met elkaar in een web zitten.

edit/
Dat we het milieu aan het slopen zijn en dat de bio-industrie fout is, is geen ideologie. Dat is gewoon gezond verstand. Net zoals je helemaal niet intelligent hoeft te zijn, maar alleen niet vooringenomen om in te zien dat de oorlog in Irak fout is, dat God niet bestaat, dat Israel verkeerd bezig is, dat homofilie geen ziekte is, dat er geen tsunami van islamisering bezig is, om maar even wat grote splijtzwammen te noemen. Allemaal gezond verstand.
pi_78101836
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 15:27 schreef bohgek het volgende:

[..]

Haha

edit/
Econostra.

De complottheorieen van Siebelt.
pi_78101930
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 15:35 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Econostra.

De complottheorieen van Siebelt.
ik claim ook niet dat het waar is. Ik wil alleen aangeven dat niet alles is zoals het lijkt.
Dat geldt voor dat boekje, maar zeker ook voor de PVDD waarvan Louis aanneemt dat zij niet in een ideologisch web zitten.
pi_78102100
nu maar eens een regering zonder die christelijke partijen die er al van ver voor christus inzitten.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  woensdag 17 februari 2010 @ 15:42:34 #64
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_78102109
Drie partijen systeem is DE oplossing.

CDA heeft nu al decennia lang het alleenrecht om te regeren in het midden, kan altijd linksom of rechtsom. Dat is niet eerlijk ten opzichte van de andere partijen. Sowieso, verkiezingen ingaan zonder dat ook maar 1 iemand zich uitspreekt over wat voor coalitie de voorkeur heeft, is kiezersbedrog.
pi_78102407
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 15:42 schreef gebruikersnaam het volgende:
nu maar eens een regering zonder die christelijke partijen die er al van ver voor christus inzitten.
-
pi_78102518
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:23 schreef IHVK het volgende:
In principe zou ik er geen probleem mee hebben, maar een PVV regering ligt nu wel erg voor de hand. En dát is echt iets wat ik liever niet zie gebeuren.
PVV wil gelukkig zelf nog niet. Zullen het op een onmogelijke formatie gooien, dan lekker 4 jaar brullen over cordon sanitaire en dan hopen op regeringsdeelname. Ze zijn iets slimmer dan de LPF en willen niet zo snel ten onder gaan. helaas.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  woensdag 17 februari 2010 @ 15:53:43 #67
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_78102586
Met wie zou de PVV een coalitie kunnen vormen? Met niemand. De PVV zal nooit in de regering komen, tenzij ze 76 zetels halen.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_78102590
het zou tijd worden dat die landverraders opflikkeren
stupidity has become as common as common sense was before
pi_78102639
Ik hoop dat het nu dan ook echt eindelijk gaat gebeuren, anders volg ik weer de hele avond het nieuws voor niks. Voordeel voor de PvdA is dan ook dat ze in de zomer campagne kunnen voeren.
pi_78102709
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:14 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Het zou wel een unicum zijn als Balkenende het presteert om 4 (?) kabinetten te laten vallen. Is daarmee nu eindelijk zijn incompetentie als leider eindelijk mee aangetoond ?
Toch vind ik dit te kort door de bocht. Balkenende I is natuurlijk om zeep geholpen door kippenhok LPF, Balkenende II is opgeblazen door D'66 en Balkenende III was feitelijk een overgangskabinet van 4 maanden tot aan de verkiezingen van 2006.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  woensdag 17 februari 2010 @ 15:59:40 #71
165633 eriksd
The grand facade...
pi_78102847
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 15:53 schreef TC03 het volgende:
Met wie zou de PVV een coalitie kunnen vormen? Met niemand. De PVV zal nooit in de regering komen, tenzij ze 76 zetels halen.
VVD CDA
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_78102922
quote:
Maar mss kunnen we met onze SP ook flink aan de bak
SP betaal me al arm aan belasting
pi_78103238
quote:
Angst is een hele slechte raadgever, ook in politiek.
pi_78103269
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 16:08 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Angst is een hele slechte raadgever, ook in politiek.
Precies.

Daarom is het ook geen goede ontwikkeling dat de PVV zo een hoog zetelaantal heeft in de peilingen.
  woensdag 17 februari 2010 @ 16:09:12 #75
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_78103283
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 15:59 schreef eriksd het volgende:

[..]

VVD CDA
Dan moet de PVV veel te veel compromissen sluiten. Zullen ze nooit doen.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_78103417
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 16:08 schreef IHVK het volgende:
Daarom is het ook geen goede ontwikkeling dat de PVV zo een hoog zetelaantal heeft in de peilingen.
Goed of slecht is niet van belang, het draait om je eigen verhaal. Wat heb je zelf te bieden, dat is waar ik in geinteresseerd ben, niet hoe we de ander zo goed mogelijk kunnen bestrijden, want dan is er wel sprake van angst, namelijk in de angst dat mensen de ratio van je eigen verhaal niet in zien.
pi_78103754
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 15:56 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Toch vind ik dit te kort door de bocht. Balkenende I is natuurlijk om zeep geholpen door kippenhok LPF, Balkenende II is opgeblazen door D'66 en Balkenende III was feitelijk een overgangskabinet van 4 maanden tot aan de verkiezingen van 2006.
Mee eens, als je ziet wat Balkenende allemaal over zich heen gehad heeft...
-
pi_78103836
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 16:11 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Goed of slecht is niet van belang, het draait om je eigen verhaal. Wat heb je zelf te bieden, dat is waar ik in geinteresseerd ben, niet hoe we de ander zo goed mogelijk kunnen bestrijden, want dan is er wel sprake van angst, namelijk in de angst dat mensen de ratio van je eigen verhaal niet in zien.
Dit is toch een omschrijving van cda?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_78104208
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 16:20 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Dit is toch een omschrijving van cda?
Geen idee, maar ik word altijd ontzettend moe van de mensen die bezig zijn om Wilders te bestrijden. Iemand als Pechtold ziet kennelijk niet in dat als je eigen plannen aan slaan en een voedingsbodem hebben dat de steun voor Wilders automatisch af zal nemen, immers je kan niet twee keer stemmen.
pi_78104298
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 16:29 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Geen idee, maar ik word altijd ontzettend moe van de mensen die bezig zijn om Wilders te bestrijden. Iemand als Pechtold ziet kennelijk niet in dat als je eigen plannen aan slaan en een voedingsbodem hebben dat de steun voor Wilders automatisch af zal nemen, immers je kan niet twee keer stemmen.
mee eens hoor.

Het is een zwaktebod.Pechtold kan heel goed anderen aanvallen. eigen beleid verdedigen minder, zoals laatste debatten lieten zien. En daar gaat het uiteindelijk om in de politiek, wat jouw partij wil.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_78104387
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 16:29 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Je moet toch niet je de kaas van het brood laten eten? Die metafoor gebruikte jij.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_78104549
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 16:32 schreef Klopkoek het volgende:
Je moet toch niet je de kaas van het brood laten eten? Die metafoor gebruikte jij.
Dat doe je door consequent je eigen plannen uit te dragen.
pi_78104552
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 16:30 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

mee eens hoor.

Het is een zwaktebod.Pechtold kan heel goed anderen aanvallen. eigen beleid verdedigen minder, zoals laatste debatten lieten zien. En daar gaat het uiteindelijk om in de politiek, wat jouw partij wil.
Nou ik vond hem anders in debat met Bos bij Pauw en Witteman laatst erg sterk. Ook juist bij het verdedigen en uitdragen van zijn eigen standpunten. Dat hij toevallig de enige is die met een beetje succes tegen Wilders op kan, staat hij nu bekend als Wildersbasher, terwijl dat volgens mij komt doordat de rest juist zo zwak is.

[ Bericht 0% gewijzigd door VitaminWater op 17-02-2010 16:44:25 ]
Ik heb geen signature.
pi_78105804
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 15:56 schreef damian5700 het volgende:

[..]

En Balkenende IV rolt ook weer vechtend over straat wanneer ze een beslissing niet verder voor zich uit kunnen schuiven.

Het is gewoon een lulletje, een slappeling, een lafbek, een kruiper, hij heeft geen overwicht, geen initiatief, hij laat zich dingen overkomen, en dan krijgt het "zijn eigen dynamiek", hij laat het gierend uit de klauw lopen. Hij bukt en hij duikt, hij verstopt zich en hij draait om zaken heen. Je moet samenwerken vanuit tegengestelde visies, dan moet je dus persoonlijk wel respect voelen voor de baas. Maar zijn eigen partijgenoten balen van zijn gestuntel en dat zij hem weer moeten helpen, en zijn collega's van andere partijen minachten hem.

Dáárom lopen die kabinetten allemaal stuk, en ook deze is al zwaar gehavend. Dáárom loopt ook elk moeilijk dossier volledig in het honderd. Vergelijk hem met het maakt niet uit welke voorganger, en ze kunnen niet eens allemaal gezamenlijk op zo'n enorme waslijst aan missers en gestuntel bogen.
pi_78106128
Ik vind hem bovenal TOTAAL geen charisma hebben. Natuurlijk liever een goede leider zonder charisma (als dat uberhaupt kan) dan een randdebiel met veel charisma, maar dit kan toch gewoon niet meer. Ik ben gewoon al een tijd Balkenende-moe.

Het is ook gewoon geen leuke man om naar te luisteren. Hij heeft humor die alleen hijzelf snapt en is zo stijf als een strijkplank met daarop een aantal hardhouten planken gespijkerd met een coating van gedroogde behanglijm.

Hij kan totaal niet inspirerend spreken en kan daardoor ook niet echt zijn visie geloofwaardig overdragen aan de bevolking. Hij mag blij zijn dat de demente ouderen in Nederland nog net bij machte zijn om het CDA knopje in te drukken in het stemlokaal, maar dat is gelukkig ook over een aantal jaar over.
Ik heb geen signature.
  woensdag 17 februari 2010 @ 17:19:59 #86
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_78106415
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 17:05 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

En Balkenende IV rolt ook weer vechtend over straat wanneer ze een beslissing niet verder voor zich uit kunnen schuiven.

Het is gewoon een lulletje, een slappeling, een lafbek, een kruiper, hij heeft geen overwicht, geen initiatief, hij laat zich dingen overkomen, en dan krijgt het "zijn eigen dynamiek", hij laat het gierend uit de klauw lopen. Hij bukt en hij duikt, hij verstopt zich en hij draait om zaken heen. Je moet samenwerken vanuit tegengestelde visies, dan moet je dus persoonlijk wel respect voelen voor de baas. Maar zijn eigen partijgenoten balen van zijn gestuntel en dat zij hem weer moeten helpen, en zijn collega's van andere partijen minachten hem.

Dáárom lopen die kabinetten allemaal stuk, en ook deze is al zwaar gehavend. Dáárom loopt ook elk moeilijk dossier volledig in het honderd. Vergelijk hem met het maakt niet uit welke voorganger, en ze kunnen niet eens allemaal gezamenlijk op zo'n enorme waslijst aan missers en gestuntel bogen.
Dat dus

Wat heeft balkenende IV nou opgeleverd? het begon al met 100 dagen indrukken opdoen en het land ingaan. Daarna is er werkelijk niks gebeurd met dat hele gebeuren.. Vervolgens komen er moeilijkere kwesties waar niks mee gebeurt, waar geen consequenties aan hangen en zo is het de afgelopen periode maar voortgekabbeld. Als je daarbij nog een aantal zware projecten bij optelt die voor veel onrust onder de bevolking hebben gezorgd die van voor dit kabinet waren gemaakt maar die ook uit de klauwen aan het lopen zijn (ik noem het zorgstelsel) en waar niks mee wordt gedaan, dan kan ik maar één ding zeggen: de man die zegt daadkracht te verwachten en te doen heeft alles behalve dat bereikt...
put
your
clothes
on!
pi_78106463
@:VW

Het zou toch niet best zijn als men gaat stemmen op een politicus omdat hij/zij zo'n mooie uitstraling heeft of zo mooi kan praten.. zonder precies te weten waar de partij van deze persoon nu eigenlijk voor staat

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2010 17:21:45 ]
pi_78106471
Ja, staat op omvallen.
pi_78106562
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 17:21 schreef Logician het volgende:
@:VW

Het zou toch niet best zijn als men gaat stemmen op een politicus omdat hij/zij zo'n mooie uitstraling heeft of zo mooi kan praten.. zonder precies te weten waar de partij van deze persoon nu eigenlijk voor staat
Heb je m'n tweede zin ook gelezen of niet? Daar zeg ik letterlijk dat je beter een goede leider kunt hebben zonder charisma dan eentje met, maar dan een randdebiel.... maar dan nog: Kun je uberhaupt een goed leider zijn als je geen charisma hebt? Lijkt me toch een redelijk essentiële eigenschap (en nee, niet om dan op slinkse wijze slechte dingen door te drukken, maar je kunt beter je boodschap en visie overdragen en het is gewoon makkelijker en leuker luisteren.)
Ik heb geen signature.
pi_78106704
Als het kabinet valt is voor mij de PvdA winnaar. Waarom? Bos houdt voet bij stuk op een moeilijk vraagstuk als Uruzgan, doet zijn werk als minfin heel goed en heeft de ballen gehad om Vogelaar weg te sturen.
Het CDA staat voor mij voor middelmatig kleinburgerlijk ruggengraatloos Nederland waar elke boer toch wel weer op stemt. Balkende is gewoon een dictatoriale lamlul die geen verantwoordelijkheid durft te nemen en overal mee weg denkt te komen. Ik hoop dat hij voorgoed uit de politiek verdwijnt, hij richt meer schade aan dan Paars ooit heeft gedaan.
pi_78106854
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 17:24 schreef VitaminWater het volgende:

[..]

Heb je m'n tweede zin ook gelezen of niet? Daar zeg ik letterlijk dat je beter een goede leider kunt hebben zonder charisma dan eentje met, maar dan een randdebiel.... maar dan nog: Kun je uberhaupt een goed leider zijn als je geen charisma hebt? Lijkt me toch een redelijk essentiële eigenschap (en nee, niet om dan op slinkse wijze slechte dingen door te drukken, maar je kunt beter je boodschap en visie overdragen en het is gewoon makkelijker en leuker luisteren.)
Het was dus ook niet persoonlijk naar jou
Het gaat natuuuurlijk om het totaalplaatje.

Helaas zijn er genoeg kortzichtige mensen die politici direct afkraken op hun uiterlijk zonder zelfs te weten waar ze voor staan en vice versa..

Maar okay OT

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2010 17:38:47 ]
pi_78113349
Ik hoorde vandaag Ben Bot, die ik wel hoog heb zitten, vertellen dat de toekomst van het kabinet van Balkenende's stuurmanskunst afhing. Dan is het over dus.
pi_78113514
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:13 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik hoorde vandaag Ben Bot, die ik wel hoog heb zitten, vertellen dat de toekomst van het kabinet van Balkenende's stuurmanskunst afhing. Dan is het over dus.
Ben Bot heeft zich nooit uitgelaten over hoe hij genaaid is door verhagen. Dat siert hem. Gewoon goed diplomaat en prima minister. Jammer dat hij geen minister is. Heb hem ook hoog zitten. Maar als hij dit stelt, dan is het over.
And that is the news.''
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 17 februari 2010 @ 20:37:23 #94
862 Arcee
Look closer
pi_78114581
Ah, nog een topic.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_78118597
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:16 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Ben Bot heeft zich nooit uitgelaten over hoe hij genaaid is door verhagen. Dat siert hem. Gewoon goed diplomaat en prima minister. Jammer dat hij geen minister is. Heb hem ook hoog zitten. Maar als hij dit stelt, dan is het over.
Hoe zat dat ook alweer?
  woensdag 17 februari 2010 @ 22:04:31 #96
50430 Yuki
Student Midwife
pi_78119129
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 15:09 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Vergeet de CU niet, even erg als de PVV en de SGP.
Ik ben zeker geen CU stemmer, maar ik zou ze niet willen vergelijken met de PVV en SGP.
Ze zijn niet 100% tolerant, maar SPG en PVV zijn wat dat betreft nog veel erger
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_78119349
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:54 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Hoe zat dat ook alweer?
Ben Bot was minister van buitenlandse zaken. En hij deed dit prima. Na verkeizingen werden de posten weer opnieuw verdeeld. Bot had aangegeven nog een termijn te willen. Maar Verhagen zat al jaren in de Kamer als 2e man. Tijdens de verkiezingen had Verhagen de rol van boeman gespeeld zodat JP de rol van staatsman kon spelen.Daar moet dan wel wat voor terug gedaan worden. Zeker gezien het werk van verhagen al jaren deed.

Hij mocht een ministerie kiezen. Hij wilde al heel lang minister van buitenlandse zaken worden(na premierschap). Alleen daar zat Bot al.Economische zaken was een te lichte ministerie. Daar kon van der Hoeven wel heen. De rest van de meest hoge posities gingen naar PvdA en CU. Buitenlandse zaken was de enige en dus werd Bot gepasseerd.

Dat steekt Bot, dat weet ik zeker. De man heeft veelmeer contacten in het buitenland, kende veel meer hoge mensen persoonlijk en kon veel meer gedaan krijgen volgens insiders. Dat wordt opzij geschoven voor een 'beloning' voor verhagen.

Nee, bij het cda moet je zijn als het gaat om het nederlands belang in de internationale politiek Des te huicheliger is de opstelling nu. De kliek de Vries, Balkenende, Klink, Verhagen drukken eigen partijgenoten weg voor eigen belang. Fijn volk. Net wat ze doen met een coalitiepartij mocht het uitkomen. Ik denk dat bijna 90% van het CDA zo is.
De Jager is de enige die ik zo kan noemen die ik zou vertrouwen.
And that is the news.''
  † In Memoriam † woensdag 17 februari 2010 @ 22:14:49 #98
230491 Zith
pls tip
pi_78119629
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:14 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Het zou wel een unicum zijn als Balkenende het presteert om 4 (?) kabinetten te laten vallen. Is daarmee nu eindelijk zijn incompetentie als leider eindelijk mee aangetoond ?
Met kennis van nu zou Balkenende de kabinetten van toen niet hebben laten knallen, dus die eerdere 3 tellen niet mee.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 17 februari 2010 @ 22:19:01 #99
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_78119855
Kan iemand even beknopt zeggen wat de gebeurtenissen voor vandaag zijn? Ben de hele dag weg geweest namelijk..
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_78120436
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 22:19 schreef phpmystyle het volgende:
Kan iemand even beknopt zeggen wat de gebeurtenissen voor vandaag zijn? Ben de hele dag weg geweest namelijk..
PvdA zegt definitief 'nee' tegen verlenging Afghanistan-missie, CDA houdt het nog open als optie. Na overleg is de sfeer grimmig geworden en de partijen zijn in intern beraad gegaan.

Dat was het tot nu toe wel zo'n beetje.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')