Zolang die christenen van de CU eruit zijn ben ik al blij. Liefst VVD - D66 - PvdA ofzo.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:04 schreef Lonaa het volgende:
Misschien, maar wat als het misgaat?
Dan moeten we opnieuw stemmen, hoe gaat het er dan uitzien? Heel veel slechter kan t misschien niet, maar er zijn dingen te bedenken die nog erger zijn dan Bos en Balkenende. (Denk PVV)
Neequote:Op woensdag 17 februari 2010 14:05 schreef Ritmo het volgende:
Zolang die christenen van de CU eruit zijn ben ik al blij. Liefst VVD - D66 - PvdA ofzo.
Bijna onmogelijk, niemand wil met ze samen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:05 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben zo bang dat de PVV dan idd in de regering zal komen
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:06 schreef Ritmo het volgende:
Bijna onmogelijk, niemand wil met ze samen.
Ik hoop met je meequote:Op woensdag 17 februari 2010 14:03 schreef Ritmo het volgende:
Balkenende en Bos deden niet eens moeite om het te ontkennen, dit gaat denk ik wel mis.
het CDA doet het ongetwijfeld. Dei regeren met PVV tot Groenlinks om maar in het centrum van de macht te blijvenquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
CDA, VVD en PVV.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:05 schreef Bluezz het volgende:
Maar mss kunnen we met onze SP ook flink aan de bak
Beetje afhankelijk van de hoeveelheid zetels die ze krijgen of je nog om ze heen kunt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het zou wel een unicum zijn als Balkenende het presteert om 4 (?) kabinetten te laten vallen. Is daarmee nu eindelijk zijn incompetentie als leider eindelijk mee aangetoond ?quote:
Zijn incompetentie als leider is al jaren geleden aangetoond. Alleen hebben onze andere politici nog minder leiderschapskwaliteiten.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:14 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Het zou wel een unicum zijn als Balkenende het presteert om 4 (?) kabinetten te laten vallen. Is daarmee nu eindelijk zijn incompetentie als leider eindelijk mee aangetoond ?
Daar hebben ze dan vast ook geen oordeel over...quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:14 schreef LangeTabbetje het volgende:
Het zou wel een unicum zijn als Balkenende het presteert om 4 (?) kabinetten te laten vallen. Is daarmee nu eindelijk zijn incompetentie als leider eindelijk mee aangetoond ?
Alsjeblieft zegquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:05 schreef Bluezz het volgende:
Nee jij hebt zeker liever die partijen die dat tuig de hand boven het hoofd houd. PVDA en CDAquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:23 schreef IHVK het volgende:
In principe zou ik er geen probleem mee hebben, maar een PVV regering ligt nu wel erg voor de hand. En dát is echt iets wat ik liever niet zie gebeuren.
Dat dus..quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:23 schreef IHVK het volgende:
In principe zou ik er geen probleem mee hebben, maar een PVV regering ligt nu wel erg voor de hand. En dát is echt iets wat ik liever niet zie gebeuren.
Ja.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:33 schreef Green1 het volgende:
[..]
Nee jij hebt zeker liever die partijen die dat tuig de hand boven het hoofd houd. PVDA en CDA
De CDA ben ik ondertussen ook wel erg zat. Nog even een decennium wachten tot al die oudjes die nog trouw CDA stemmen dood zijn en dan een wat progressievere regering mag ik hopen. Vroeger was Nederland lekker vooruitstrevend (niet altijd op de goede manier misschien), maar ik hoop weer eens een keer een vernieuwende en positieve regering te krijgen, dat lijkt me wel wat!quote:
Zolang het CDA en de CU maar niet mee doen met een volgend kabinet vind ik eik alles wel primaquote:Doe mij maar D66 met ehmmm tja... met wie eigenlijk..
Zal echt niet gebeuren. Ik verwacht wel een kabinet met een soort gedoogsteun van de PVV.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:05 schreef Bluezz het volgende:
Jawel man. Lekker een half jaartje lachen, dan zijn we er daarna voorgoed van af.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:23 schreef IHVK het volgende:
Het zou verdorie eens tijd wordenquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:30 schreef Boze_Appel het volgende:
Partij + partij + partij gaat het helemaal worden. Ze gaan eindelijk weer Nederland van Nederland maken en alles beter maken.
Het fijnste zou natuurlijk de PvdA van Dijsselbloem en consorten, met D66 en de VVD. Dat zijn, om maar even een cliche te gebruiken, alleen maar nette mensen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Eerst zorgt Verhaegen ervoor dat er een verzoek van de NATO komt terwijl hij weet dat de PvdA niet in Uruzgan wil blijven, en nu is het argument dat er een verzoek ligt. Het CDA is ze gewoon te slim af, het zijn sluwe machtspolitici die dan ook niks anders doen dan zich vastklampen aan de macht, van beleid komt weinig terecht. Straks valt het kabinet hierop, terwijl de PvdA het gisteren nog met tegenzin overeind heeft gehouden. En dan kan het CDA dus daarmee schermen en Irak werkt dan alsnog tegen de PvdA.
Ik ben absoluut geen PvdA-fan, maar Bos is wel bekwaam itt Balkenende waar het om besturen gaat. Het vuile politieke spel is waar het CDA goed in is. En ik zie een coalitie zonder de PvdA niet zitten, gewoon omdat ze relatief dicht bij het centrum zitten, en het CDA echt uit de regering moet. En een parlementaire enquete naar Irak, die moet er ook gewoon komen.
Ik ben ook geen PvdA fan, maar ik vind ze ook zeker minder erg dan het CDA. En de VVD zal ook nooit mijn partij worden, al dacht ik toen ik 18/20 jaar was nog van wel. Je zou maar elke week naar Rutte moeten luisteren.. bah. Ik hou niet zo van politici die in de politiek zitten omdat ze de politiek een 'leuk spel' vinden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Eerst zorgt Verhaegen ervoor dat er een verzoek van de NATO komt terwijl hij weet dat de PvdA niet in Uruzgan wil blijven, en nu is het argument dat er een verzoek ligt. Het CDA is ze gewoon te slim af, het zijn sluwe machtspolitici die dan ook niks anders doen dan zich vastklampen aan de macht, van beleid komt weinig terecht. Straks valt het kabinet hierop, terwijl de PvdA het gisteren nog met tegenzin overeind heeft gehouden. En dan kan het CDA dus daarmee schermen en Irak werkt dan alsnog tegen de PvdA.
Ik ben absoluut geen PvdA-fan, maar Bos is wel bekwaam itt Balkenende waar het om besturen gaat. Het vuile politieke spel is waar het CDA goed in is. En ik zie een coalitie zonder de PvdA niet zitten, gewoon omdat ze relatief dicht bij het centrum zitten, en het CDA echt uit de regering moet. En een parlementaire enquete naar Irak, die moet er ook gewoon komen.
SP in de regering??quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:05 schreef Bluezz het volgende:
ach joh, storm in een glas waterquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:51 schreef Sphere het volgende:
Vandaag gaat het gebeuren, denk ik. Kabinet gaat omvallen.![]()
Verschillende partijen komen vandaag nog bijeen voor intern beraad, zei Frits Wester net.![]()
Idd. Dat is wat Wilders zelf ook letterlijk al aangegeven heeft.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zal echt niet gebeuren. Ik verwacht wel een kabinet met een soort gedoogsteun van de PVV.
Ik vind Rutte eigenlijk best OK, heeft wel goede punten. De antiliberale koers van de VVD bevalt me niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:49 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Ik ben ook geen PvdA fan, maar ik vind ze ook zeker minder erg dan het CDA. En de VVD zal ook nooit mijn partij worden, al dacht ik toen ik 18/20 jaar was nog van wel. Je zou maar elke week naar Rutte moeten luisteren.. bah. Ik hou niet zo van politici die in de politiek zitten omdat ze de politiek een 'leuk spel' vinden.
Geef mij maar mensen die ook echt ideëen hebben en die oprecht enthousiast zijn. Als ze dan ook nog stel hersens hebben, dan ben ik helemaal blij.
Denk niet dat het vandaag al gebeurd.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:51 schreef Sphere het volgende:
Vandaag gaat het gebeuren, denk ik. Kabinet gaat omvallen.![]()
Verschillende partijen komen vandaag nog bijeen voor intern beraad, zei Frits Wester net.![]()
groen links oaquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:39 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Doe mij maar D66 met ehmmm tja... met wie eigenlijk..
Vergeet de CU niet, even erg als de PVV en de SGP.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:40 schreef IHVK het volgende:
Het was ook niet heel serieus, ik ben geen CDA fan verder.
Zolang de PVV maar niet aan de macht komt (en de SGP) kan ik wel met elke uitslag leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |