Zolang die christenen van de CU eruit zijn ben ik al blij. Liefst VVD - D66 - PvdA ofzo.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:04 schreef Lonaa het volgende:
Misschien, maar wat als het misgaat?
Dan moeten we opnieuw stemmen, hoe gaat het er dan uitzien? Heel veel slechter kan t misschien niet, maar er zijn dingen te bedenken die nog erger zijn dan Bos en Balkenende. (Denk PVV)
Neequote:Op woensdag 17 februari 2010 14:05 schreef Ritmo het volgende:
Zolang die christenen van de CU eruit zijn ben ik al blij. Liefst VVD - D66 - PvdA ofzo.
Bijna onmogelijk, niemand wil met ze samen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:05 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben zo bang dat de PVV dan idd in de regering zal komen
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:06 schreef Ritmo het volgende:
Bijna onmogelijk, niemand wil met ze samen.
Ik hoop met je meequote:Op woensdag 17 februari 2010 14:03 schreef Ritmo het volgende:
Balkenende en Bos deden niet eens moeite om het te ontkennen, dit gaat denk ik wel mis.
het CDA doet het ongetwijfeld. Dei regeren met PVV tot Groenlinks om maar in het centrum van de macht te blijvenquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
CDA, VVD en PVV.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:05 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben zo bang dat de PVV dan idd in de regering zal komen
Maar mss kunnen we met onze SP ook flink aan de bak
Beetje afhankelijk van de hoeveelheid zetels die ze krijgen of je nog om ze heen kunt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het zou wel een unicum zijn als Balkenende het presteert om 4 (?) kabinetten te laten vallen. Is daarmee nu eindelijk zijn incompetentie als leider eindelijk mee aangetoond ?quote:
Zijn incompetentie als leider is al jaren geleden aangetoond. Alleen hebben onze andere politici nog minder leiderschapskwaliteiten.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:14 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Het zou wel een unicum zijn als Balkenende het presteert om 4 (?) kabinetten te laten vallen. Is daarmee nu eindelijk zijn incompetentie als leider eindelijk mee aangetoond ?
Daar hebben ze dan vast ook geen oordeel over...quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:14 schreef LangeTabbetje het volgende:
Het zou wel een unicum zijn als Balkenende het presteert om 4 (?) kabinetten te laten vallen. Is daarmee nu eindelijk zijn incompetentie als leider eindelijk mee aangetoond ?
Alsjeblieft zegquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:05 schreef Bluezz het volgende:
Maar mss kunnen we met onze SP ook flink aan de bak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |