Verkeerd in de zin, dat het achteraf een gewledig vergissing was.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:58 schreef Grumpey het volgende:
Is dat niet enorm relatief, de 'verkeerde' partij?
Dan kun je het nog gelukkig goed ongedaan maken. Maar het kan gebeuren, sowieso. Mij is het nog nooit overkomen, fundamentalist als ik ben zie ik nooit andere partijen dan die van mijquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht dat je bedoelde 'het verkeerde knopje ingedrukt of het verkeerde rondje rood gemaakt'. Dat leek me wel heel erg stupide
Maar aan de andere kant, de andere optie was D66, maar die wilde ik afstraffen voor het feit dat ze veel te lang als plucheplakkers in de regering waren blijven zitten terwijl ze van alle kanten genaaid werden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:10 schreef Igen het volgende:
Ja ik, bij de vorige TK-verkiezingen heb ik SP gestemd zonder dat ik Agnes Kant in actie had gezien.
Kun je dat ook inhoudelijk brengen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:51 schreef mikerw het volgende:
nou dat zullen alle pvda en groenlinks stemmers dan wel zijn
De minister van feest.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:05 schreef freako het volgende:
Ik kan me herinneren dat een paar verkiezingen geleden een user op het forum vertelde dat hij een volmacht aan een vriend van hem had gegeven, en dat die vriend vervolgens voor hem op Johan Vlemmix had gestemd, terwijl een andere partij de bedoeling was.
Ja, hij mag wel verplaatst worden. Mocht TS deze in POL terug willen hebben, dan kan dat in VKZ-Feedback of POL-Feedback gemeld worden.quote:
Daar kun je dan lekker over nadenken als je na de processen van Neurenberg Venlo in 2012 een paar decennia moet brommen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:39 schreef inZanity het volgende:
je zal maar per ongeluk op Wilders stemmen..![]()
vraag me af of ik daar ooit nog overheen zal komen..
Oh jawel hoor. Mij is het overkomen. De eerste keer dat ik mocht stemmen. Ik was vlak daarvoor 18 geworden, vond het spannend en lette niet goed op. De kolommen met namen stonden dicht op elkaar, bolletje achter de naam rood gekleurd, biljet in de bus gedaan, zie voorbeeld biljet op de deur en toen viel het me ineens op: ik had het bolletje voor de naam rood moeten maken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:34 schreef Bolkesteijn het volgende:
Als je je fout opmerkt, dan vraag je toch een nieuw stembiljet? En als je je fout niet opmerkt weet je nooit dat je die fout gemaakt hebt.
Zó stom was ik vanmiddag bezig, ik kleurde bijna het bolletje van de NMP inquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht dat je bedoelde 'het verkeerde knopje ingedrukt of het verkeerde rondje rood gemaakt'. Dat leek me wel heel erg stupide
En om die vergissing kracht bij te zetten heb je je daarna maar gelijk even laten besnijden?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:57 schreef geppie het volgende:
[..]
Zó stom was ik vanmiddag bezig, ik kleurde bijna het bolletje van de NMP in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |