Nou, als een linkse of een allochtoon hem ook echt vermoordt, vind ik het niet vreemd dat diegene de schuld krijgtquote:Op maandag 22 februari 2010 03:09 schreef Winner_Taco het volgende:
Net zoals Pim Fortuyn zeg maar?
Zelf heb ik het gevoel dat het best eens kan gebeuren namelijk . Die man heeft zoveel vijanden gemaakt inmiddels.
Of zelfs een politieke moord omdat hij "schade toebrengt aan de samenleving" met zn pittige uitspraken .
En dan een "linkse" of allochtoon de schuld geven natuurlijk.
Vandaag stond weer in het AD een kop : "'Wilders kweekt terrorisme' "quote:Op maandag 22 februari 2010 03:37 schreef ZodiaX het volgende:
Als Wilders ook vermoord wordt dan krijg je pas echt problemen in nederland.
Op zicht wel apart, dat men verwacht wanneer een moordaanslag op een politeike leider komt. In nederland.
Als er echt serieuze plannen zijn om hem te vermoorden, dan zal zijn beveiliging zeer zeker geen garantie bieden dat dit niet kan gebeuren. Wilders loopt zeker een bepaalde risico, maar voorlopig verwacht ik geen noemenswaardige incidenten rond zijn persoon in Nederland.quote:Op maandag 22 februari 2010 03:58 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk het niet. Hij is te goed beveiligd.
In potentie wel ja. Wilders geeft ook de schuld aan een enorme groep mensen en vindt dat ze eigenlijk uit dit land geweerd moeten worden.... en de reeds aanwezigen zelfs uitgezet moeten worden. Want alles wat moslim is is tenslotte volgens Wilders een gevaar voor de samenleving. Maar het lijkt natuurlijk TOTAAl niet op de ideeën van Hitler. Nee, echt helemaal niet...quote:Op maandag 22 februari 2010 04:18 schreef Winner_Taco het volgende:
Ja hoor scanman want Wilders = Hitler toch ?
Hoezo wil je graag van mij af dan? Omdat ik een totaal andere mening dan jij heb? Da's pas triestquote:Op maandag 22 februari 2010 04:27 schreef DrDentz het volgende:
Leg hem om dan scanman1. Zijn we van hem en jou tegelijk af.
Damn, stem niet op GL aub... Als jij twijfelt tussen PVV en GL dan is er echt iets mis met je, want die twee partijen staan MIJLENVER uit elkaar. Doe een stemwijzer zou ik zeggen!quote:Op maandag 22 februari 2010 04:33 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil gewoon weer eens dat gezellige extra nieuwsuitzending gevoel beleven. Als Wilders nog leeft tijdens de verkiezingen ga ik op hem stemmen, zo niet dan wordt het Groenlinks.
quote:Op maandag 22 februari 2010 04:38 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Damn, stem niet op GL aub... Als jij twijfelt tussen PVV en GL dan is er echt iets mis met je, want die twee partijen staan MIJLENVER uit elkaar. Doe een stemwijzer zou ik zeggen!
Dat was mijn reactie op zijn post ook inderdaadquote:
Drink niet te veel, want dan komt er alleen nog maar onzin uit.quote:Op maandag 22 februari 2010 04:39 schreef Morgenrood het volgende:
Ik pak er maar weereens aan bak popcorn en een koud biertje bij.
100% tegen geweld dat niet in je straatje past.quote:Op maandag 22 februari 2010 04:30 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Hoezo wil je graag van mij af dan? Omdat ik een totaal andere mening dan jij heb? Da's pas triest
Wees gerust. Ik ben eigenlijk 100% tegen iedere vorm van geweld. Alleen als ik achteraf de kans zou hebben Hitler uit te schakelen om zo miljoenen joden te redden zou het mogelijk zijn dat ik het wel zou hebben gedaan.
Ik was er meer verbaasd over dat jij serieus dacht dat DrDentz om oprechte politieke redenen zegt te twijfelen tussen de PVV en GL.quote:Op maandag 22 februari 2010 04:41 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Dat was mijn reactie op zijn post ook inderdaadIk begon al bijna te twijfelen aan mijn waardering voor Femke.
Mwah, ik denk dat jij qua onzin voorlopig nog wel de boventoon voert. Bovendien ben ik een bescheiden drinker.quote:Op maandag 22 februari 2010 04:42 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Drink niet te veel, want dan komt er alleen nog maar onzin uit.
Dat! Ik zat ook met stijgende verbazing die post te lezen.quote:Op maandag 22 februari 2010 04:38 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Damn, stem niet op GL aub... Als jij twijfelt tussen PVV en GL dan is er echt iets mis met je, want die twee partijen staan MIJLENVER uit elkaar. Doe een stemwijzer zou ik zeggen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |