Yeah! Woohooquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:38 schreef existenz het volgende:
Dus we mogen zaterdag een uur langer stappen?
quote:woensdag 21 oktober 2009 | 21:16 | Laatst bijgewerkt op: woensdag 21 oktober 2009 | 21:32
TILBURG - Het doek lijkt te gaan vallen voor de Tilburgse burgemeester Ruud Vreeman. SP en VVD komen naar verluidt met een motie van afkeuring.
Aangekondigd is al een motie van wantrouwen van CDA, LST, Verenigde Seniorenpartij, D66 en Algemeen Belang, omdat Vreeman informatie voor de raad verzwegen heeft.
In totaal willen nu 24 van de 39 raadsleden het vertrouwen in Vreeman opzeggen.
Besluitvorming vindt later op de woensdagavond plaats tijdens het MIDI-debat in de Tilburgse raadzaal.
De publieke tribune daar is afgeladen vol. De landelijke pers is eveneens ruim vertegenwoordigd.
Meer geld en fooi!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:40 schreef existenz het volgende:
Dan moet jij een uur langer werken voreg
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:46 schreef Nint het volgende:
Ik wil jullie dit toch niet onthouden; voor de mens die geen buiten heeft maar toch een buitengevoel wil hebben
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:09 schreef Nint het volgende:
[..]
?? Wat heeft Ophelia hiermee te maken?
hahahaquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:09 schreef Nint het volgende:
[..]
?? Wat heeft Ophelia hiermee te maken?
Nee dat zijn Japanners...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]Japanners
Of zijn het Chinezen?![]()
Ik heb het sterke vermoeden dat één keer kijken ruim voldoende zou moeten zijnquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:13 schreef automatic_ het volgende:
Ik zit de hele tijd te kijken of de smiley van Crazy en Ophelia ook draaien
ja denk ik ook. Zelfs als ze gedronken heeft.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb het sterke vermoeden dat ƩƩn keer kijken ruim voldoende zou moeten zijn
Zo blijf je wel lekker bezig.....quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:13 schreef automatic_ het volgende:
Ik zit de hele tijd te kijken of de smiley van Crazy en Ophelia ook draaien
inderdaad,quote:Op donderdag 22 oktober 2009 06:53 schreef -_Tommy_- het volgende:
mooi van die idioot zijn we af. hopen dat we weer een soort stekelenburg terug krijgen!
quote:Tilburgse raad wil niet verder met Vreeman
donderdag 22 oktober 2009 | 00:04 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 22 oktober 2009 | 08:37
TILBURG - Wat al dagenlang in de lucht hing, is woensdagavond gebeurd: een meerderheid in de Tilburgse raad wil niet meer samenwerken met burgemeester Ruud Vreeman. Donderdagochtend heeft Vreeman daarom al om half tien weer een gesprek met commissaris van de koningin v.d. Donk.
Van de 39 raadsleden stemden er 24 voor een motie waarin staat dat er een onwerkbare situatie is ontstaan voor Vreeman en de raad. Alleen PvdA, GroenLinks en de TVP houden vertrouwen in Vreeman.
De raad gaat nu overleggen met de commissaris van de koningin over hoe het verder moet.
Zet je beste beentje voor ehquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:22 schreef Stuurloos het volgende:
Mogguh ohne sorgen! Iig dat mag ik hopen, vandaag evaluatiegesprek met mn baas![]()
haha goed zoquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:05 schreef hetzusjevan het volgende:
En ingeschreven & plekje bemachtigd op de uni. Saai hier.
Tilburg is het altijd uurtje langerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:31 schreef JackHerrer het volgende:
De kroegen doen toch normaal niet aan een uur langer of korter? Is dat veranderd dit jaar?
Ik heb jou met 1 R minder, gister nog gekochtquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:31 schreef JackHerrer het volgende:
De kroegen doen toch normaal niet aan een uur langer of korter? Is dat veranderd dit jaar?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:09 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb er 30 minuten over gedaan om vanaf de stoplichten (ringbaan-west?) naar de UvT afslag te gaan
Ah kom op! Zorg dan dat je meer dan helft gewoon goed kentquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:16 schreef VoreG het volgende:
Dat tentamen van vanavond gaat nooit goed komen. Tachenevijtig termen uit je kop kennen en vervolgens stuk voor stuk behandelen, afstrepen en 1 goede overhouden (al lijken ze allemaal op elkaar)... niet te doen!
Je leest bewust over 'vanavond' heen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah kom op! Zorg dan dat je meer dan helft gewoon goed kentNacht doortrekken!
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je leest bewust over 'vanavond' heen?
Niet gelezen nee, sorryquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je leest bewust over 'vanavond' heen?
Yup! Om 00.00 mag ik beginnen, hoop ik.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niet gelezen nee, sorryProbeer in ieder geval dan de helft gewoon goed te weten
Dan gok je eventueel de rest goed voor een 5,8
Ik leef enkel met je mee! Vanavond ook werken trouwens?
Ik zag in het rechtentopic dat je Strafrecht A hebt, leuk vak manquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:16 schreef VoreG het volgende:
Dat tentamen van vanavond gaat nooit goed komen. Tachenevijtig termen uit je kop kennen en vervolgens stuk voor stuk behandelen, afstrepen en 1 goede overhouden (al lijken ze allemaal op elkaar)... niet te doen!
Ik heb strafrecht altijd al een vreselijk vak gevonden. Boeiend, dat zeker, maar al die uitzonderingsregels vind ik waardeloos. Zeker omdat je in Tilburg niet een arrestenbundel er bij mag hebben, dat mocht in Utrecht wel! Geef mij maar privaatquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:20 schreef aardappel het volgende:
[..]
Ik zag in het rechtentopic dat je Strafrecht A hebt, leuk vak manVrij simpel, lekker rijtjes uit je hoofd leren
26 minutenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik bijna dik een uur naar eindhoven, snelweg zat dicht
Arme jij!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:10 schreef Guard het volgende:
godver naadje, bijna vijf uur, crasht er hier vanalles ;') ik ben voorlopig nog niet thuis...
Ik kom volgende week bij je eten.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:34 schreef existenz het volgende:
Ik wel
Waarom is het zo druk in TIlburg west? Is de ringbaan dicht of zo?
Aha, en al die andere mensen vandaag? Beetje jammer voor ze dat ik net de andere kant op reedquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kom volgende week bij je eten.
Dat weet ik nietquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:15 schreef existenz het volgende:
[..]
Aha, en al die andere mensen vandaag? Beetje jammer voor ze dat ik net de andere kant op reed
haha, je moet echt een andere route gaan nemen!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:09 schreef Crazy-M het volgende:
Godver kut eindhoven. 30 min om uit het centrum te komen. Alles pot dicht in eindhoven. En dan nog een psv bus onder politie begeleiding richting stadion. Echt een rot stad
Lukt het een beetje?quote:
Kijk, dat is goed nieuws! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:56 schreef Stuurloos het volgende:
Vandaag beoordelings/functioneringsgesprek gehad op mn werk. Ik mag nog een jaartje blijven..
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:56 schreef Stuurloos het volgende:
Vandaag beoordelings/functioneringsgesprek gehad op mn werk. Ik mag nog een jaartje blijven..
Het begint er al een beetje beter eruit te zien, maar leuk is anders...quote:
Mooi!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:56 schreef Stuurloos het volgende:
Ben je er alleen aan bezig?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:12 schreef Guard het volgende:
[..]
Het begint er al een beetje beter eruit te zien, maar leuk is anders...
Gelukkig niet, we zijn met 3 man aan het prutsen op professionele wijze de storing aan het oplossen...quote:
Mn baas vroeg alleen: 'Denk je dat hier over 2 jaar nog bij de receptie werkt?' Dus vanzelfsprekend zei ik nee, ik wil namelijk ook wel carriere maken, onder deze omstandigheden kan ik geen huis kopen. Daarna kreeg ik dezelfde vraag maar dan voor een jaar, tja..toen heb ik maar gezegd dat het aan de eventuele doorgroeimogelijkheden ligt binnen het bedrijf, dan wel de keten.quote:
Zuurquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Gelukkig niet, we zijn met 3 man aan het prutsen op professionele wijze de storing aan het oplossen...
Ohw daar zit je dus, op een of andere manier dacht ik altijd aan het hotel bij het station... (maar dat komt waarschijnlijk omdat een bekende van me daar vroegah heeft gewerkt)quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:25 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Mn baas vroeg alleen: 'Denk je dat hier over 2 jaar nog bij de receptie werkt?' Dus vanzelfsprekend zei ik nee, ik wil namelijk ook wel carriere maken, onder deze omstandigheden kan ik geen huis kopen. Daarna kreeg ik dezelfde vraag maar dan voor een jaar, tja..toen heb ik maar gezegd dat het aan de eventuele doorgroeimogelijkheden ligt binnen het bedrijf, dan wel de keten.
Om een beeld te krijgen van mijn werkgever: http://www.hotelbrabant.nl
Dat is het Apollo ja, een geduchte concurrent. Voor hun is het station een prima locatie, maar bij ons de prijs wat gunstiger en wij hebben een zwembad/saunaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:30 schreef Guard het volgende:
[..]
Ohw daar zit je dus, op een of andere manier dacht ik altijd aan het hotel bij het station... (maar dat komt waarschijnlijk omdat een bekende van me daar vroegah heeft gewerkt)
Hotel Brabant kom ik altijd langs als naar mijn zus rijdt....
Dan snap ik ook dat je laatst die sporters met een beperking over de vloer had, sportvelden om de hoek
oeh lekkerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:11 schreef -_Tommy_- het volgende:
Nog 4 uur en dan lang weekend! Want maandag verplicht ATV!
haha okquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:48 schreef Guard het volgende:
[..]
Hopelijk vandaag wel maar 8 uurtjes ja
weet niet,quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
Fijne vrijdag allemaal![]()
Is er nog wat leuks te doen dit weekend?
Ik heb geen flauw idee. De eerste twee vragen heb ik 90% van het aantal punten gepakt denk ik, daarna ging het wat minder..quote:
5.8 ftwquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. De eerste twee vragen heb ik 90% van het aantal punten gepakt denk ik, daarna ging het wat minder..
jij hebt ook een zaterdag en zondagquote:
Ik moet dan werkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij hebt ook een zaterdag en zondag
moeder van goede vriendin verhuist.quote:
ok maar za en zo is toch een weekend dagquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moet dan werken
Ik mag tot volgende week maandag 09.00 elke dag werken
Zondag was ik vrij, maar ga ik ook - en ja, doe ik zelf... Haha
Jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok maar za en zo is toch een weekend dag
Ik ga zo richting mijn auto en dan terug naar Bredaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:58 schreef Crazy-M het volgende:
ik ga even richting mn auto, en dan maar is richting house
Dat is al op tijdquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:06 schreef existenz het volgende:
Voor diegene die denken vuurwerk in poppel/turnhout te kunnen gaan halen. Ze staan al te controleren...
Er wordt ook al genoeg verkocht...quote:
Nee, dat moet je fijn bekijken terwijl anderen moeite doen om het te halen en af te steken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:14 schreef theKiD het volgende:
Vuurwerk moet je ook niet nu halenDe echte handelaar haalt dat rond mei al
Mooi!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:06 schreef existenz het volgende:
Voor diegene die denken vuurwerk in poppel/turnhout te kunnen gaan halen. Ze staan al te controleren...
Zou leuk zijnquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:00 schreef VoreG het volgende:
Wij zorgen er dan ook voor dat het een topfeest is en dat gewoon gezellig druk is en niet overvol zoals in zoveel tenten in Tilburg.
Ik zit standby, dus ben er wel sowieso. Komt wel veel personeel stappen vanavond dus waarschijnlijk moet ik wel aan den arbeid.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zou leuk zijnVanavond weer werken trouwens? Dan kom ik weer ff barhangen
Check. Ik ben ondertussen ook weer aan het werk... rust en stilte om me heenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zit standby, dus ben er wel sowieso. Komt wel veel personeel stappen vanavond dus waarschijnlijk moet ik wel aan den arbeid.
Ik ben mogelijk ook van de partij vanavondquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zou leuk zijnVanavond weer werken trouwens? Dan kom ik weer ff barhangen
Geen dikke party in het bejaardentehuisquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Check. Ik ben ondertussen ook weer aan het werk... rust en stilte om me heen
Ik ook! Welliswaar aan den arbeid, maar toch!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:38 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik ben mogelijk ook van de partij vanavondFf kijken wat de rest vd groep doet
Nee hoor, anders heb je gewoon teveel mensen achter de bar rondlopen en dat is totaal niet handig. Daarnaast weet je ook nooit wanneer iets druk kan worden, je kan het inschatten, maar het verschilt wel gewoon per week.quote:
Mwah gisteren niks van gemerkt, kolere wat was het drukquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:04 schreef existenz het volgende:
Komende weken zijn volgens mij van die kutweken, veel mensen slaan stappen ff over omdat december een drukke maand wordt qua stappen en doen, maar het kan ook gewoon ineens druk worden
Je merkt wel dat veel studenten in het begin van het jaar helemaal los gaan en daarna daalt toch een beetje het besef in dat ze moeten studerenquote:
Wij doen al jaren niet meer aan vuurwerk en dat bevalt best. Teveel geld voor iets wat een ander net zo goed kan afstekenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, dat moet je fijn bekijken terwijl anderen moeite doen om het te halen en af te steken.
Same here.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:16 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wij doen al jaren niet meer aan vuurwerk en dat bevalt best. Teveel geld voor iets wat een ander net zo goed kan afsteken
De enige leuke keer dat ik oud en nieuw heb gevierd was in Brandpunt lang geleden. Het was ten tijde van de overgang naar de euro en toen kocht je een kaartje voor 85 gulden om onbeperkt de hele nacht te kunnen drinken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:28 schreef Guard het volgende:
Entree met oud en nieuw is niet gaaf
Ik heb echt jaren gehad dat we met een redelijk grote groep oud en nieuw gingen vieren bij iemand thuis, en dan om een uur of een a twee de stad nog even in. Wat een drama was dat om te bepalen voor welke kroeg we kaarten gingen kopen:
"Ik wil naar Polly"
"Ja maar ik ga geen geld betalen om bij Polly naar binnen te kunnen, ik wil daar toch meteen weer weg"
"ik wil naar Babbus"
"wtf daar gaan we nooit heen"
"Ja maar dan is die en die daar, en die vinnik leuk"
"Nou succes dan met die en die, maar wij gaan niet mee"
Etc, etc.....
En zo kwam je dus ergens terecht waar eigenlijk niemand wilde zijn...Uiteindelijk natuurlijk wel iedere keer een prima nacht gehad, daar zorgen we zelf wel voor.
Dan ben je bijna bij mij geweestquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:58 schreef Crazy-M het volgende:
Sta nu in de lambik heb kleren aan waar verf opzit dus wordt geen stad Haha
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:04 schreef Guard het volgende:
bleh, pokkeweer...
Moet zo nog even het centrum in, maar als het regent heb ik daar geen zin in
Bronquote:TILBURG - De gemeente Tilburg kampt met een miljoenentekort op de exploitatie van de parkeergarage onder het Pieter Vreedeplein. Het gaat om een bedrag dat de komende jaren de tien miljoen euro kan overschrijden.
Wethouder Johan van den Hout (Verkeer) noemt dit een grote misrekening. Hij wil het gat in eerste instantie dichten door 4,8 miljoen euro uit de algemene middelen te halen.
Het tekort zou een gevolg zijn van verkeerde berekeningen in 2002. Van den Hout was toen geen wethouder. Hij verwacht dat de gemeenteraad hem daarom ook niet op het probleem afrekent. Overigens viel ook de bouw van de garage duurder uit.
Eerder dit jaar viel het Tilburgse college over het Midi-theater, dat bijna twee miljoen euro duurder uitviel dan gedacht.
quote:
Zeg dat dan eerderquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lol had dat dan gezegd
parkeergarage Pvreedeplein is wel een erg fijne parkeerplaats dat wel
kon ik het ruiken dat mn avond in de lambik eindigdequote:
Hoe had ik dat dan kunnen zeggen wijsneus?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kon ik het ruiken dat mn avond in de lambik eindigde
Vind je? Onmogelijk om in en uit te komen, krappe klote vakken, dikke grote palen (goed met een stootkussen) piepende vloerenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lol had dat dan gezegd
parkeergarage Pvreedeplein is wel een erg fijne parkeerplaats dat wel
Hehe, afgelopen donderdag op de weg terug van m'n werk stond er ook een. Die wilde met die pomp een fietsband zo hard oppompen dat hij knapte.. Was hij al een uur mee bezig, maar het lukte nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:25 schreef existenz het volgende:
Oh ja, daar was iemand gisteren mee aan het spelen met die pompen met zijn zatte harses
Onmogelijk in en uitkomen? OF je hebt een gruwelijk grote auto, OF je kunt niet rijden... Heb er nog nooit problemen mee gehad, niet met mijn auto, niet met een langere auto...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:50 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Vind je? Onmogelijk om in en uit te komen, krappe klote vakken, dikke grote palen (goed met een stootkussen) piepende vloeren
Tivoli is de beste garage die we in Tilburg hebben!
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:50 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Vind je? Onmogelijk om in en uit te komen, krappe klote vakken, dikke grote palen (goed met een stootkussen) piepende vloeren
Tivoli is de beste garage die we in Tilburg hebben!
Lieve schat, ik heb amper geslapen vannacht en ik moest er vroeg uitquote:
Dat verklaart een hoop er is een oplossing voor dat probleem, ga naar een auto bedrijf (een dat dus geen peugot's verkoopt) en bestel daar een vehikel met die nieuwerwetsche uitvinding die "stuur" heetquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:02 schreef automatic_ het volgende:
Volgens mij heeft Tommy nu een 407 (of hij heeft al een andere....)
Heeft een 407 geen stuurbekrachtiging?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:11 schreef automatic_ het volgende:
Naja, ik ben er ook met onze 407 ingeweest, maar met mijn 207 gaat het inderdaad (veel) makkelijker
Irritant Crazy!
Goed zuur ja, had je een date?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:10 schreef Crazy-M het volgende:
Godver tyfus zooi.
wat een dag.
had met iemand afgesproken bij het station. Ik met fiets erheen. OP SLOT gezet.
was er een half uurtje, de ander was niet gekomen dus ik loop terug naar mn fiets: Gejat, pleitos, ripedemie
ach jah. shit happens soms.quote:
Barrelquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:48 schreef SpeCulaes het volgende:
Dit zijn pas vervoersmiddelen
Dat gepats met auto's altijd..
[ afbeelding ]
Die van mij is sinds 14:30 vandaag niet meerquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:48 schreef SpeCulaes het volgende:
Dit zijn pas vervoersmiddelen
Dat gepats met auto's altijd..
[ afbeelding ]
Dan zou ik ook zeker balen, maar zoiets moet je ook niet bij het station zetten, op slot of niet. Zet een of andere brede uitsmijter voor ofzoquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die van mij is sinds 14:30 vandaag niet meer
[ afbeelding ]
tjah, aangifte gedaan, uitprinten en dinsdag nieuwe bestellenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:55 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Dan zou ik ook zeker balen, maar zoiets moet je ook niet bij het station zetten, op slot of niet. Zet een of andere brede uitsmijter voor ofzo
Ja hoorquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:14 schreef Nint het volgende:
[..]
Heeft een 407 geen stuurbekrachtiging?
moeder van vriendin gaat verhuizen.quote:
IK hoop dat ze niet te veel kapot makenquote:Op zondag 25 oktober 2009 09:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
moeder van vriendin gaat verhuizen.
zijn nu al 3 dagen in het huisje bezig met behang afhalen, schilderen, trapbekleding afhalen.
maandag trap schuren en komen ze stukken.
we lopen bijna week voor op planning haha
enige kapot is gegaan is 5cm muur boven een raamquote:Op zondag 25 oktober 2009 09:47 schreef Nint het volgende:
[..]
IK hoop dat ze niet te veel kapot maken
<Taalnazi> stuken of stuccen (volgens van Dale)</Taalnazi>
Ik zou daar even naar laten kijken Crazy; een scheurtje is niet erg maar over de hele lengte van het raam kan het duiden op een structureel probleem. Een scheur boven het kozijn kan duiden op een draagconstructie die niet 100% is.quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
enige kapot is gegaan is 5cm muur boven een raam
was heke kengte gescheurd
Ik heb HI en er is al een paar dagen een soort van storing m.b.t. de online rekeningenquote:Op zondag 25 oktober 2009 09:49 schreef Crazy-M het volgende:
Wie heeft er nog meer hi ???
als ik mijn rekening online wil opvragen zegt de site dat ik prepay hebkan mn eigen rekening niet zien
is precies boven kozijn jah. de stuccer had er ook al naar gekeken. even kijen hoe het gaat als is gemaaktquote:Op zondag 25 oktober 2009 09:57 schreef Nint het volgende:
[..]
Ik zou daar even naar laten kijken Crazy; een scheurtje is niet erg maar over de hele lengte van het raam kan het duiden op een structureel probleem. Een scheur boven het kozijn kan duiden op een draagconstructie die niet 100% is.
o ok haha lekkerquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb HI en er is al een paar dagen een soort van storing m.b.t. de online rekeningen
Ja inderdaad, even in de gaten houdenquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:13 schreef Crazy-M het volgende:
ok denk al wel is afgeschreven.
maar vaag dat er op de site staat dat ik prepay heb
merk ik als ik geen btg meer hebquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad, even in de gaten houden
Bedoelde met in en uit rijden dat het daar altijd een drama is met de toegangsweg. die bochten daar zijn prima te doen, krap om in te draaien is het met die gaffelbak 407 wel, dat ding heeft een te lange neus en kont (is net iets langer dan een vorig model S klasse namelijk)quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:33 schreef theKiD het volgende:
[..]
Onmogelijk in en uitkomen? OF je hebt een gruwelijk grote auto, OF je kunt niet rijden... Heb er nog nooit problemen mee gehad, niet met mijn auto, niet met een langere auto...
Krappe vakken, vind ik ook meevallen, achter de kijkshop de p-garage is vele malen krapper..
Piepende vloeren kan ik alleen maar beamen, maar ik heb er persoonlijk geen last van..
Een nog betere reden voor mij om thuis te blijven en geen geld uit te gevenquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:43 schreef existenz het volgende:
is de stad open? Oh mooi, heb ik nog wat te doen
Wat het geld betreft kan ik wel gaan, maar als ik een "baal"dag heb, dan ga ik dat compenseren met geld uitgevenquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:18 schreef Stuurloos het volgende:
Ik sta al rood.. dinsdag pas salaris, dus ik blijf lekker binnenshuis
Nooit last van, maar ik rij dan ook meestal wat sneller door de garages heen, laatst hebben ze het nog opgenomen...quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:22 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Bedoelde met in en uit rijden dat het daar altijd een drama is met de toegangsweg. die bochten daar zijn prima te doen, krap om in te draaien is het met die gaffelbak 407 wel, dat ding heeft een te lange neus en kont (is net iets langer dan een vorig model S klasse namelijk)
Louis Spouwmeesterplein zijn de vakken inderdaad kleiner, maar de paden zijn wel breder waardoor je er wel beter in kon draaien!
Pizza! Of nog beter, een kapsalon bij Oz Side, die zijn echt heerlijk!quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:24 schreef existenz het volgende:
Zal ik maccen of zal ik pizza bestellen...
Als je nou pizza besteld, mag je er hier ook wel een laten afleveren hoorquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:24 schreef existenz het volgende:
Zal ik maccen of zal ik pizza bestellen...
Wat een woordquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:33 schreef SpeCulaes het volgende:
Wat doe jij nou eigenlijk bij die bejaarden? Want behalve sjoelen met komkommerschijfjes en jezelf hoereren kan er toch niet meer gebeuren?
Smakelijkquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:41 schreef existenz het volgende:
Het wordt de mac, zo ff rijden zodat ik op tijd thuis ben voor studio voetbal.
Sinds wanneer post jij onder een andere naam?quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:33 schreef SpeCulaes het volgende:
Wat doe jij nou eigenlijk bij die bejaarden? Want behalve sjoelen met komkommerschijfjes en jezelf hoereren kan er toch niet meer gebeuren?
Ik doe een gokjequote:Op zondag 25 oktober 2009 18:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Sinds wanneer post jij onder een andere naam?
Ik doe bijzonder veel hier. Ik hou de boel in de gaten, ik vervul een belangrijke sociale functie voor de bejaarden, ik maak praatjes, ik drink koffie... noem het maar op!
Jij weet ook niet wat je wilt hčquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:28 schreef existenz het volgende:
Het was teringdruk bij de mac, ik eet iets anders
Ik krijg zo de BBQ pizza van de Domino's, is even een experimentje. Normaal bestel ik altijd bij de Bosporus voor 6 euro een pizza, en ik mag hopen dat dit, gezien het geld, van betere kwaliteit isquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:28 schreef existenz het volgende:
Het was teringdruk bij de mac, ik eet iets anders
Bosporus pizza's zijn 2x zo grootquote:
Ik boycot julliequote:Op zondag 25 oktober 2009 19:00 schreef existenz het volgende:
Toen was het stil, maar voetbal begint dan ook
Ik ben jou niet aan het boycotten hoorquote:
Nee, uiteindelijk niet meer gegaan... ik was te druk met Forza 3 en toen ben ik de tijd vergetenquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:44 schreef existenz het volgende:
Ben je vrijdags nog in de boek geweest trouwens PiereTT?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben jou niet aan het boycotten hoor
Wat kook je?
Slavinken![]()
sinds 48 uurquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Sinds wanneer post jij onder een andere naam?![]()
De mijne zit nog in de postquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, uiteindelijk niet meer gegaan... ik was te druk met Forza 3 en toen ben ik de tijd vergeten
vrijdag was fantastisch!quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:31 schreef existenz het volgende:
[..]
De mijne zit nog in de post
Maar vrijdag was het gezellig
hehe. Bij een paar van het personeel was de maag ook leeg!quote:
Wie? Wat? Waar? Dus je bent nu stiekem undercover?quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:30 schreef SpeCulaes het volgende:
ik was het ergens niet mee eens, gelukkig grijpen ze liever naar machtsmiddelen
Hehe, hij is wel goed weerquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, uiteindelijk niet meer gegaan... ik was te druk met Forza 3 en toen ben ik de tijd vergeten
Hou op, vanaf donderdag 20+ uur gespeeld en nog pas op 12% ofzoquote:
Oeh, zou mooi zijnquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:01 schreef existenz het volgende:
* existenz was ooit tweede bij de FOK! Forza 2 kampioenschappen
Uitslag Forza 2 toernooi
Ik hoop het, ik doe zeker meequote:Op zondag 25 oktober 2009 20:29 schreef existenz het volgende:
Ik denk dat het toernooi er wel weer komt
Fifa ftwquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:44 schreef SpeCulaes het volgende:
forza is kut, maar ik heb niks met auto's en ik kan dan dus ook niet rijden
Zit wel op live, maar race er eigenlijk nooit, weet niet, vind dat geen zak aan eigenlijkquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hou op, vanaf donderdag 20+ uur gespeeld en nog pas op 12% ofzoHet racen is ook weer super ja! Zit jij trouwens op Live?
Waar heb je die gehaald? Le Mans met de Veyron ofzo? Ik heb hem nog steeds nietquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:52 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Zit wel op live, maar race er eigenlijk nooit, weet niet, vind dat geen zak aan eigenlijkweet even percentage niet, ben nu bezig met Coupe challenge...
Heb al wel de 200+mph achievement...
Nee Veyron op testbaan, die ronde 406 op de teller gehad... Heb hem pas sinds vrijdagavond, denk nu in totaal een uurtje of 5 gedaan denk ikquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waar heb je die gehaald? Le Mans met de Veyron ofzo? Ik heb hem nog steeds niet
Coupe challenge 1, 2 en 3 allemaal gehaaldMet de IS-F en de Ferrari 599
![]()
Ah, op die testtracks ja... eerst nog even de Veyron gratis krijgen, bijna level 30quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:55 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nee Veyron op testbaan, die ronde 406 op de teller gehad... Heb hem pas sinds vrijdagavond, denk nu in totaal een uurtje of 5 gedaan denk ik
Krijg je hem dan al?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah, op die testtracks ja... eerst nog even de Veyron gratis krijgen, bijna level 30
De R8 krijg je ook vrij snel moet ik zeggen...evenals de Reventon, de 8C, de Mines R-34 (quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:07 schreef existenz het volgende:
Ik heb ieg een gratis audi. Die zat bij de versie die ik kocht
Klopt inderdaad ja, het is iets toegankelijker geworden... maar nog steeds, als je kijkt hoeveel tijd je in een simpel design moet stekenquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
vind wel dat je het pimpen beter kan doen dan 1 en 2!
Precies, check dit in het Forza topic:quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:27 schreef -_Tommy_- het volgende:
is toch ook wel gewoon leuk om te doen
Ik heb echt nog hele vette wagens van FM2quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt inderdaad ja, het is iets toegankelijker geworden... maar nog steeds, als je kijkt hoeveel tijd je in een simpel design moet steken
Ik eigenlijk totaal niet, ik ben er toen weinig mee bezig geweestquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:38 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik heb echt nog hele vette wagens van FM2
Nee, maar Football Manager 2009 heb ik ook nog liggen jaquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:58 schreef SpeCulaes het volgende:
Jullie bedoelen vast niet Football Manager?
Forza 2 heb ik trouwens hier ook nog liggen, maar ik kan er echt helemaal niks van..
Wat welquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, maar Football Manager 2009 heb ik ook nog liggen jaAGOVV naar de top helpen
![]()
Wat lukt je niet aan Forza 2?
En het is zondagquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:03 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Wat wel....
Best kut trouwens die klokm een uur terug, ik ben nu al zo zat als een aap en moet nog de stad in..
een juupke ?quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:12 schreef existenz het volgende:
Ik doe een belgisch biertje en ga op tijd pitten
Goeie, ik heb nog Palm staanquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:12 schreef existenz het volgende:
Ik doe een belgisch biertje en ga op tijd pitten
Ik heb ge-gourmet netquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik krijg zo de BBQ pizza van de Domino's, is even een experimentje. Normaal bestel ik altijd bij de Bosporus voor 6 euro een pizza, en ik mag hopen dat dit, gezien het geld, van betere kwaliteit isWel een pizza met gehakt, bacon, ham en kip
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |