Yeah! Woohooquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:38 schreef existenz het volgende:
Dus we mogen zaterdag een uur langer stappen?
quote:woensdag 21 oktober 2009 | 21:16 | Laatst bijgewerkt op: woensdag 21 oktober 2009 | 21:32
TILBURG - Het doek lijkt te gaan vallen voor de Tilburgse burgemeester Ruud Vreeman. SP en VVD komen naar verluidt met een motie van afkeuring.
Aangekondigd is al een motie van wantrouwen van CDA, LST, Verenigde Seniorenpartij, D66 en Algemeen Belang, omdat Vreeman informatie voor de raad verzwegen heeft.
In totaal willen nu 24 van de 39 raadsleden het vertrouwen in Vreeman opzeggen.
Besluitvorming vindt later op de woensdagavond plaats tijdens het MIDI-debat in de Tilburgse raadzaal.
De publieke tribune daar is afgeladen vol. De landelijke pers is eveneens ruim vertegenwoordigd.
Meer geld en fooi!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:40 schreef existenz het volgende:
Dan moet jij een uur langer werken voreg
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:46 schreef Nint het volgende:
Ik wil jullie dit toch niet onthouden; voor de mens die geen buiten heeft maar toch een buitengevoel wil hebben
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:09 schreef Nint het volgende:
[..]
?? Wat heeft Ophelia hiermee te maken?
hahahaquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:09 schreef Nint het volgende:
[..]
?? Wat heeft Ophelia hiermee te maken?
Nee dat zijn Japanners...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]Japanners
Of zijn het Chinezen?![]()
Ik heb het sterke vermoeden dat één keer kijken ruim voldoende zou moeten zijnquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:13 schreef automatic_ het volgende:
Ik zit de hele tijd te kijken of de smiley van Crazy en Ophelia ook draaien
ja denk ik ook. Zelfs als ze gedronken heeft.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb het sterke vermoeden dat ƩƩn keer kijken ruim voldoende zou moeten zijn
Zo blijf je wel lekker bezig.....quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:13 schreef automatic_ het volgende:
Ik zit de hele tijd te kijken of de smiley van Crazy en Ophelia ook draaien
inderdaad,quote:Op donderdag 22 oktober 2009 06:53 schreef -_Tommy_- het volgende:
mooi van die idioot zijn we af. hopen dat we weer een soort stekelenburg terug krijgen!
quote:Tilburgse raad wil niet verder met Vreeman
donderdag 22 oktober 2009 | 00:04 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 22 oktober 2009 | 08:37
TILBURG - Wat al dagenlang in de lucht hing, is woensdagavond gebeurd: een meerderheid in de Tilburgse raad wil niet meer samenwerken met burgemeester Ruud Vreeman. Donderdagochtend heeft Vreeman daarom al om half tien weer een gesprek met commissaris van de koningin v.d. Donk.
Van de 39 raadsleden stemden er 24 voor een motie waarin staat dat er een onwerkbare situatie is ontstaan voor Vreeman en de raad. Alleen PvdA, GroenLinks en de TVP houden vertrouwen in Vreeman.
De raad gaat nu overleggen met de commissaris van de koningin over hoe het verder moet.
Zet je beste beentje voor ehquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:22 schreef Stuurloos het volgende:
Mogguh ohne sorgen! Iig dat mag ik hopen, vandaag evaluatiegesprek met mn baas![]()
haha goed zoquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:05 schreef hetzusjevan het volgende:
En ingeschreven & plekje bemachtigd op de uni. Saai hier.
Tilburg is het altijd uurtje langerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:31 schreef JackHerrer het volgende:
De kroegen doen toch normaal niet aan een uur langer of korter? Is dat veranderd dit jaar?
Ik heb jou met 1 R minder, gister nog gekochtquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:31 schreef JackHerrer het volgende:
De kroegen doen toch normaal niet aan een uur langer of korter? Is dat veranderd dit jaar?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:09 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb er 30 minuten over gedaan om vanaf de stoplichten (ringbaan-west?) naar de UvT afslag te gaan
Ah kom op! Zorg dan dat je meer dan helft gewoon goed kentquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:16 schreef VoreG het volgende:
Dat tentamen van vanavond gaat nooit goed komen. Tachenevijtig termen uit je kop kennen en vervolgens stuk voor stuk behandelen, afstrepen en 1 goede overhouden (al lijken ze allemaal op elkaar)... niet te doen!
Je leest bewust over 'vanavond' heen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah kom op! Zorg dan dat je meer dan helft gewoon goed kentNacht doortrekken!
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je leest bewust over 'vanavond' heen?
Niet gelezen nee, sorryquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je leest bewust over 'vanavond' heen?
Yup! Om 00.00 mag ik beginnen, hoop ik.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niet gelezen nee, sorryProbeer in ieder geval dan de helft gewoon goed te weten
Dan gok je eventueel de rest goed voor een 5,8
Ik leef enkel met je mee! Vanavond ook werken trouwens?
Ik zag in het rechtentopic dat je Strafrecht A hebt, leuk vak manquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:16 schreef VoreG het volgende:
Dat tentamen van vanavond gaat nooit goed komen. Tachenevijtig termen uit je kop kennen en vervolgens stuk voor stuk behandelen, afstrepen en 1 goede overhouden (al lijken ze allemaal op elkaar)... niet te doen!
Ik heb strafrecht altijd al een vreselijk vak gevonden. Boeiend, dat zeker, maar al die uitzonderingsregels vind ik waardeloos. Zeker omdat je in Tilburg niet een arrestenbundel er bij mag hebben, dat mocht in Utrecht wel! Geef mij maar privaatquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:20 schreef aardappel het volgende:
[..]
Ik zag in het rechtentopic dat je Strafrecht A hebt, leuk vak manVrij simpel, lekker rijtjes uit je hoofd leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |