Niet lief!quote:
Afwasmachinequote:Op dinsdag 16 december 2008 15:34 schreef JeffreyXL het volgende:
Koken vind ik niet erg maar die afwas gvd
Congratsquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:02 schreef hetzusjevan het volgende:
De plaatjes doen het weer. En yay mijn eerste naamtopic
.
Gefeliciteeeeérd!quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:02 schreef hetzusjevan het volgende:
.
Nee, je eerste "naamtopi"quote:foto Op dinsdag 16 december 2008 16:02 schreef hetzusjevan het volgende:
.
Same herequote:Op dinsdag 16 december 2008 16:19 schreef Big_Boss het volgende:
Ook Big_Boss is een geboren en getogen Tilburger
en ik ookquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:19 schreef Big_Boss het volgende:
Ook Big_Boss is een geboren en getogen Tilburger
wat niet, wel gv.... zal het snel even aanpassen in de wiki voor de volgende keerquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:24 schreef automatic_ het volgende:
Hallo nieuweling
Hey Jeffrey; jij staat ook niet in de OP
Al gedaanquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:28 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
wat niet, wel gv.... zal het snel even aanpassen in de wiki voor de volgende keer
23 student fysiotherapiequote:Op dinsdag 16 december 2008 16:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Al gedaan
Alleen je leeftijd (23?) wist ik niet meer zeker
Geen dank. Alles om te SOG-enquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:31 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
23 student fysiotherapie
Ik dank u zeer voor de snelle afhandeling
Studie Ontwijkend Gedragquote:
Klinkt bekend.. Daarom wil ik t liefst ook zelf koken voor gasten, degene die kookt hoeft niet af te wassen...quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:34 schreef JeffreyXL het volgende:
Koken vind ik niet erg maar die afwas gvd
Aardappels LOPEN schillen?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Niet lief!
Ik heb overigens net aardappels lopen schillen
Tilburg gaat alles zo snelquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:31 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
23 student fysiotherapie
Ik dank u zeer voor de snelle afhandeling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop