dank Uquote:Op donderdag 12 april 2007 13:33 schreef Crazy-M het volgende:
inderdaad Jm4nskiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hij ziet er mooier uitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
die is toch ook mee een hoofdletterquote:Op donderdag 12 april 2007 13:37 schreef Crazy-M het volgende:
alleen de TT ..............om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nee hij is goed,
maar terug komend op vorige:
ik had ook jouw naam met een hoofdletter
soortgelijke topic hebben we gehad en met deze TT trekken we mischien meer relschoppers uit andere stedenquote:Op donderdag 12 april 2007 13:50 schreef SwiffMeister het volgende:
TT beter veranderen in: "TILBURG #16 Schôonste stad vant laant en omstreken"
nee Domme Doosquote:Op donderdag 12 april 2007 13:40 schreef Crazy-M het volgende:
mja, vamp toch ook ?
Ja hey!!!!quote:Op donderdag 12 april 2007 14:22 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
nee Domme Doosom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.vamp is toch niet met hoofdletterJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je bedoelt van die "Eindhoven de gekste!"-figuren ?quote:Op donderdag 12 april 2007 14:21 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
soortgelijke topic hebben we gehad en met deze TT trekken we mischien meer relschoppers uit andere stedenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ruzietoer ?quote:Op donderdag 12 april 2007 14:21 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
soortgelijke topic hebben we gehad en met deze TT trekken we mischien meer relschoppers uit andere stedenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
BVquote:Op donderdag 12 april 2007 14:25 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Je bedoelt van die "Eindhoven de gekste!"-figuren ?
nee gewoon B-tje Rellenquote:Op donderdag 12 april 2007 14:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ruzietoer ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
haha rellerdquote:Op donderdag 12 april 2007 14:41 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
BVom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
nee gewoon B-tje Rellenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja t is zwaar om vrouw te zijnquote:Op donderdag 12 april 2007 14:57 schreef Crazy-M het volgende:
nah,
heeft er ruzie meeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
(kom op het is techniekom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja inderdad.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:00 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
ja t is zwaar om vrouw te zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ff snel je huishouden doen en dan de rest van je dag indelen tot manlief thuiskomt , ff snel je eten in mekaar flansen en dan als hubby thuiskomt klagen van poeh ik ben zo moe heb zo'n zware dag gehadJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
oei ik distantieer me van die uitspraakquote:Op donderdag 12 april 2007 15:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja inderdad.
kinderen stuurt ze ook al wegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop