quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:18 schreef Crazy-M het volgende:
liefie_, zowiezo hebben wij het ook nooit uitgebreid over zulke dingen.
Meestal even iets uit het nieuws hier plakken voor de mede tilburgs en klaar.
En ontplofte brievenbussen ...
hmm succes met zoeken, maar zelfs dat zul je me hier nooit ergens hebben zien zeggenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
de meeste gaan over grotere gebeurtenissen of iets wat niet dagelijks voorkomt.
voordat hij vol stond ?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:56 schreef -_Tommy_- het volgende:
dat heeft lang geduurd!
maar wat als de brandweer nou bij loos komt?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:08 schreef Tegan het volgende:
OMG, ik ben even weg en ik heb alle drama gemist.
Zullen we allemaal weer lief toen? Dus Loos en de Brandweer niet bashen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
het ging niet om het bashe, het ging om nutteloze gesprekken :dquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:08 schreef Tegan het volgende:
OMG, ik ben even weg en ik heb alle drama gemist.
Zullen we allemaal weer lief toen? Dus Loos en de Brandweer niet bashen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
datwas ik nietquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:20 schreef Tegan het volgende:
Haha true.
Maar goed, liefie_ moet niet zeggen dat jij alleen hobby's deelt met 7jarige jongetjes. Maar dan moet jij ook niet zeggen dat er alleen maar kindjes rondlopen op Loosom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ok, my bad.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
datwas ik nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat was iemand andersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zolang ik niet naar LOOS ben geweest praat ik er niet overom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben een meisjequote:wel opletten he meneertjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sorryquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:25 schreef Tegan het volgende:
Ik ben een meisjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
is goedquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:44 schreef Tegan het volgende:
Oh, maakt niet uit hoor mevrouwtjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Laten we het nu maar weer over Tilburg hebben!
ik moet er nog 5quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:08 schreef Tegan het volgende:
Haha shit, dan moet ik er nog 35.
Hier regent het steeds kleine beetjes.
nee sorry,quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:17 schreef Tegan het volgende:
50-22=28 moet ik er nog.
Weet iemand trouwens leuk bijbaantje ofzo in Tilburg voor ma,wo en vr-middagen?
Het liefst iets van administratie/telefoon opnemen/licht werk ofzo. Want ik werk vaak het hele weekend al waarbij ik hele dag aan het rondlopen benom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
callcenter.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:17 schreef Tegan het volgende:
50-22=28 moet ik er nog.
Weet iemand trouwens leuk bijbaantje ofzo in Tilburg voor ma,wo en vr-middagen?
Het liefst iets van administratie/telefoon opnemen/licht werk ofzo. Want ik werk vaak het hele weekend al waarbij ik hele dag aan het rondlopen benom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop