Nietus...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 07:04 schreef Crazy-M het volgende:
Jaja, nog 17 dagen en dan is de eerste Tilburger jarig van dit topic![]()
Terug vind verjaardagen
jij vandaag al jarig dan ?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nietus...
[ afbeelding ]
Iemand een stukje?
Ben ik de eerste ja?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 07:04 schreef Crazy-M het volgende:
Jaja, nog 17 dagen en dan is de eerste Tilburger jarig van dit topic![]()
Terug vind verjaardagen
ja dacht ik ....quote:
He, een nieuweling, doe eens voorstellen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ben de allereerste![]()
Initieel was ik voor half augustus bedoeld maar dat liep iets anders
In de OP staat al _Ophelia_, vrouw, 27 (nu dus 28), student, wat wil je nog meer weten?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:00 schreef Messenga het volgende:
[..]
He, een nieuweling, doe eens voorstellen.
Hij wil je cupmaat nog weten denk ik.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
In de OP staat al _Ophelia_, vrouw, 27 (nu dus 28), student, wat wil je nog meer weten?
wel de op lezen hequote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:00 schreef Messenga het volgende:
[..]
He, een nieuweling, doe eens voorstellen.
Die is al terug te vinden in m'n postgeschiedenisquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij wil je cupmaat nog weten denk ik.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop