Het is te hopenquote:Op zondag 30 november 2008 14:27 schreef Kingside het volgende:
Klopt het nu eindelijk wel weer met de telling?
Als een bus..quote:foto Op zondag 30 november 2008 14:27 schreef Kingside het volgende:
Klopt het nu eindelijk wel weer met de telling?
Zal ik het voor je aanpassen danquote:foto Op zondag 30 november 2008 15:32 schreef Tegan het volgende:
HelloTilburg
.
Nu de telling klopt. Mag ik dan zeuren over dat het Tilburgers-lijstje niet op alfabetische volgorde meer staat.
Die sterren achter de namen was trouwens alleen een geheugensteuntje voor mij, wie er op de kaart staan.
Als je je gegevens geeft zet ik je wel alvast in de wiki. Sta je er iig komend topic.quote:foto Op zondag 30 november 2008 15:37 schreef automatic_ het volgende:
Haha, laten we er een Tilburg-Zeur-Topic van maken :p
mag ik er dan ook in als illegaal persoontje?
Geef even een gil als ze erbij staat, dan pas ik de OP nog een keer aan...quote:foto Op zondag 30 november 2008 15:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je je gegevens geeft zet ik je wel alvast in de wiki. Sta je er iig komend topic.
vrouw, 21, studente psychologie uvt & ik woon in Roosendaalquote:Op zondag 30 november 2008 15:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je je gegevens geeft zet ik je wel alvast in de wiki. Sta je er iig komend topic.
Dan kunnen wij samen onder het kopje "Illegaal"quote:Op zondag 30 november 2008 15:44 schreef Kingside het volgende:
Ik zit hier eigenlijk ook illegaal want ik woon helemaal niet in Tilburg. Udenhout represent hier!
Ik word nu even nieuwschierig naar wie je bent dan..... *Udenhouter hiero*quote:Op zondag 30 november 2008 15:44 schreef Kingside het volgende:
Ik zit hier eigenlijk ook illegaal want ik woon helemaal niet in Tilburg. Udenhout represent hier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop