quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:28 schreef automatic_ het volgende:
Prins Tilburg verwelkomt carnavalsvierders op gsm
TILBURG - Carnavalsvierders in Tilburg krijgen de komende dolle dagen via hun mobiele telefoon een warm welkom van de plaatselijke prins carnaval.
Prins Jean Pierre d’n Irste van Kruikenstad verstuurt via bluetooth een gratis videoboodschap. Verder ontvangt iedereen die zijn telefoon daar voor openstelt een gratis ringtone van de lokale carnavalskraker en dagelijks een nieuwe carnavalsfoto.
De Stichting Tilburg 2009 die de feestelijkheden rond het 200-jarige bestaan van de stad organiseert heeft dat donderdag laten weten. De stichting wil het communicatiemiddel het komende jaar bij meer evenementen gaan gebruiken om digitale boodschappen te verspreiden.
al bij de koopjeshal/hoek (weet even niet meer hoe die heet, zit naast de greef op de westermarkt) geweest?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:58 schreef VoreG het volgende:
Waarom kan ik nergens in de stad gewoon een goede sinterklaasbaard vinden evt zelfs met pruik....
Ik vind de westermarkt iets te ver fietsenquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:59 schreef styliste het volgende:
[..]
al bij de koopjeshal/hoek (weet even niet meer hoe die heet, zit naast de greef op de westermarkt) geweest?
Mag ik uit deze post opmaken dat je als de tandenfee gaat?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:58 schreef VoreG het volgende:
Waarom kan ik nergens in de stad gewoon een goede sinterklaasbaard vinden evt zelfs met pruik....
De rest van mn outfit is compleet, zeer oke!
Claes Vaak!quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:07 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Mag ik uit deze post opmaken dat je als de tandenfee gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |