quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:28 schreef automatic_ het volgende:
Prins Tilburg verwelkomt carnavalsvierders op gsm
TILBURG - Carnavalsvierders in Tilburg krijgen de komende dolle dagen via hun mobiele telefoon een warm welkom van de plaatselijke prins carnaval.
Prins Jean Pierre d’n Irste van Kruikenstad verstuurt via bluetooth een gratis videoboodschap. Verder ontvangt iedereen die zijn telefoon daar voor openstelt een gratis ringtone van de lokale carnavalskraker en dagelijks een nieuwe carnavalsfoto.
De Stichting Tilburg 2009 die de feestelijkheden rond het 200-jarige bestaan van de stad organiseert heeft dat donderdag laten weten. De stichting wil het communicatiemiddel het komende jaar bij meer evenementen gaan gebruiken om digitale boodschappen te verspreiden.
al bij de koopjeshal/hoek (weet even niet meer hoe die heet, zit naast de greef op de westermarkt) geweest?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:58 schreef VoreG het volgende:
Waarom kan ik nergens in de stad gewoon een goede sinterklaasbaard vinden evt zelfs met pruik....
Ik vind de westermarkt iets te ver fietsenquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:59 schreef styliste het volgende:
[..]
al bij de koopjeshal/hoek (weet even niet meer hoe die heet, zit naast de greef op de westermarkt) geweest?
Mag ik uit deze post opmaken dat je als de tandenfee gaat?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:58 schreef VoreG het volgende:
Waarom kan ik nergens in de stad gewoon een goede sinterklaasbaard vinden evt zelfs met pruik....
De rest van mn outfit is compleet, zeer oke!
Claes Vaak!quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:07 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Mag ik uit deze post opmaken dat je als de tandenfee gaat?
Doe ik als ik optijd thuis benquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:08 schreef hetzusjevan het volgende:
Kruikenzeikerds, het is weer tijd vooor...
EEN TESTJE!
http://qq.quest.nl/![]()
Ik ga 'm zo eventjes doen ^^.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:50 schreef hetzusjevan het volgende:
Wel een muts die het alweer gefixt heeft.
Me 2, morgen weer lenzen halenquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:45 schreef Tegan het volgende:
Mijn bril is er alleen voor als ik ziek ben. Verder altijd lenzen.
Gij ôk Zusjequote:Op donderdag 19 februari 2009 21:30 schreef hetzusjevan het volgende:
Oke.
Aangezien ik geen draadloos i-net heb en geen kabel boven, ga ik denk ik maar 's gedag zeggen.. moet m'n tas nog pakken en begin al moe te worden. Morgen weer vroeg op..
Ga nog even rustig m'n tas pakken en een episode van een serie kijken denk ik. Weltruste alvast, en ik wil bij deze iedereen een hele fijne carnaval en/of vakantie wensen!
![]()
.
Kut bocht is dat, op de linkerbaan bijna blind, je kan er makkelijk met 140-160 door heen, maar er moet geen langzamere auto dan voor je zitten en het moet ook zeker niet glad zijn....quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:39 schreef Crazy-M het volgende:
Tommy, idd kut nieuws.
Hier heb je nog wat meer fotos:
http://www.brandweerspotters.nl/nieuws/41404/fotos
tja zullen wel nooit weten of het dat was...quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:51 schreef existenz het volgende:
[..]
Kut bocht is dat, op de linkerbaan bijna blind, je kan er makkelijk met 140-160 door heen, maar er moet geen langzamere auto dan voor je zitten en het moet ook zeker niet glad zijn....
Waarschijnlijk niet.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:08 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
tja zullen wel nooit weten of het dat was...
Mwah, ik vind het geen kut bocht, maar ik ken hem ook te goedquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:51 schreef existenz het volgende:
[..]
Kut bocht is dat, op de linkerbaan bijna blind, je kan er makkelijk met 140-160 door heen, maar er moet geen langzamere auto dan voor je zitten en het moet ook zeker niet glad zijn....
Ik heb even niet gevolg maar is dat die bocht van de A16 naar de A58 bij Breda ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet.
Het ziet er naar uit dat hij "gewoon" te snel terug naar rechts is gegaan (of dat bijv. die andere auto meer gas heeft gegeven) en dat het gewoon een lullig ongeluk was.
[..]
Mwah, ik vind het geen kut bocht, maar ik ken hem ook te goed
Al overdrijf je wel heel erg met je 140 - 160 er door heen gaan. Als je dat daar doet, dan hou je je auto echt niet meer en als je gaat, dan ga je "goed". De bocht bij de Philip Morris is kutter en dan met name als er een vrachtwagen naast je zit.
Neequote:Op donderdag 19 februari 2009 22:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik heb even niet gevolg maar is dat die bocht van de A16 naar de A58 bij Breda ?
En als je een rot bocht wil .... moet je even op de A2 de afslag eindhoven centrum nemen
Dat zijn echt 2 haarspeld bochten waar je U tegen zegt maar ik kan ze nu redelijk goed
ok, die ken ik niet echt goed denkquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
NeeDit is bij Roosendaal, de bocht van het ziekenhuis. Je maakt dan de bocht om verder te gaan op de A58
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |