als jij dat toegeeft ...quote:
alsof ze in de kruiken zittenquote:
Ik zit gewoon in tilburg hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:16 schreef theKiD het volgende:
[..]
Lul niet bovensloter![]()
![]()
Dat is Ola!
quote:!
Ernstig ongeval met dodelijke afloop A58
ROOSENDAAL - Een 27-jarige automobilist uit Tilburg is woensdag in het Franciscusziekenhuis in Roosendaal overleden aan de verwondingen, die hij 's morgens opliep bij een verkeersongeval op rijksweg A-58.
Het slachtoffer kwam rond half twaalf vanuit Breda in de richting Bergen op Zoom. Na een inhaalmanoeuvre keerde de man terug op de rechterweghelft en schampte daarmee de voorkant van een juist gepasseerde auto. De Tilburger raakte de macht over het stuur kwijt. Het voertuig kwam in de slip. Via de grasberm kwam de auto tegen een boom tot stilstand.
De brandweer heeft het beknelde slachtoffer langs de zijkant uit zijn voertuig gehaald. Hij is in kritieke toestand overgebracht naar het Franciscus ziekenhuis in Roosendaal. Daar is hij kort na de middag overleden.
Mja, ik kwam er gisteren bij aangereden (maar dan op de B-weg).quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:01 schreef -_Tommy_- het volgende:
kut nieuws
[..]
[ afbeelding ]
Dit was dus een klasgenoot van de middelbare school met wie ik wel veel ben omgegaan, maar allebei een andere kant opgegroeid...
ja inderdaad... doet me wel weer denken, hij werkte als account-manager ook bij een frisdrank bedrijf en zat veel op de weg... dat zit ik ook en dan ga je toch denken, dit zou mij ook kunnen gebeurenquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, ik kwam er gisteren bij aangereden (maar dan op de B-weg).
Zulke dingen zijn altijd kut :-(
Mja, het is zo'n lullig ongeluk dit.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:06 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ja inderdaad... doet me wel weer denken, hij werkte als account-manager ook bij een frisdrank bedrijf en zat veel op de weg... dat zit ik ook en dan ga je toch denken, dit zou mij ook kunnen gebeuren
nou ja volgende week de crematie...
Nee... Iets andersquote:
Dan ben ik naakt?!quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee... Iets anders
[..]
Dan ben ik naakt?!
Als mijn gras weg is, dan ben ik toch naaktquote:
Dat is dan weer jammerquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als mijn gras weg is, dan ben ik toch naakt
Oh wacht! Ik doe er nog wel een truitje onder
Een oud collega van mij heeft een graspak waar ze in gaat carnavallen... das nou grappig.. heb jij ook zo'n soort tuinbroekding van "gras" dan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee... Iets anders
[..]
Dan ben ik naakt?!
Ik zeg: PICS!!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:21 schreef styliste het volgende:
[..]
Een oud collega van mij heeft een graspak waar ze in gaat carnavallen... das nou grappig.. heb jij ook zo'n soort tuinbroekding van "gras" dan?
Ik ga als jonkvrouwe...
quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:30 schreef Messenga het volgende:
* Messenga is werken, met bril op
Dan zou je het moeten weten!quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:28 schreef Messenga het volgende:
TIETEN?!?!?!? WAAR?!?!?!
ik studeer Spaans, kiddi.
Nee, dat tuinbroekding is de mannenvariant en ik heb een jurkjequote:Op donderdag 19 februari 2009 17:21 schreef styliste het volgende:
[..]
Een oud collega van mij heeft een graspak waar ze in gaat carnavallen... das nou grappig.. heb jij ook zo'n soort tuinbroekding van "gras" dan?
Ik ga als jonkvrouwe...
Ahhh! Zo erg is een bril nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:30 schreef Messenga het volgende:
* Messenga is werken, met bril op
Precies zoals het hoortquote:
Als ik maar 3 of 4 uur geslapen heb, dan doen me ogen altijd pijn, vanwege te weinig slaap. Dan moet ik ze eerst ff wakker laten worden, me lenzen vallen dan uit als ik t toch probeerquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:45 schreef Tegan het volgende:
Mijn bril is er alleen voor als ik ziek ben. Verder altijd lenzen.
Haha vetquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:00 schreef SwiffMeister het volgende:
Brillen? Niets mis mee, ben zelf ook brildragend:
[ afbeelding ]
Mja, net nieuwe motorhelm gekocht en er vroeg iemand een foto terwijl ik mn zonnebril net naast me had liggen![]()
Mn gewone bril is vierkant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |