quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:09 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb er 30 minuten over gedaan om vanaf de stoplichten (ringbaan-west?) naar de UvT afslag te gaan
Ah kom op! Zorg dan dat je meer dan helft gewoon goed kentquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:16 schreef VoreG het volgende:
Dat tentamen van vanavond gaat nooit goed komen. Tachenevijtig termen uit je kop kennen en vervolgens stuk voor stuk behandelen, afstrepen en 1 goede overhouden (al lijken ze allemaal op elkaar)... niet te doen!
Je leest bewust over 'vanavond' heen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah kom op! Zorg dan dat je meer dan helft gewoon goed kentNacht doortrekken!
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je leest bewust over 'vanavond' heen?
Niet gelezen nee, sorryquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je leest bewust over 'vanavond' heen?
Yup! Om 00.00 mag ik beginnen, hoop ik.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niet gelezen nee, sorryProbeer in ieder geval dan de helft gewoon goed te weten
Dan gok je eventueel de rest goed voor een 5,8
Ik leef enkel met je mee! Vanavond ook werken trouwens?
Ik zag in het rechtentopic dat je Strafrecht A hebt, leuk vak manquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:16 schreef VoreG het volgende:
Dat tentamen van vanavond gaat nooit goed komen. Tachenevijtig termen uit je kop kennen en vervolgens stuk voor stuk behandelen, afstrepen en 1 goede overhouden (al lijken ze allemaal op elkaar)... niet te doen!
Ik heb strafrecht altijd al een vreselijk vak gevonden. Boeiend, dat zeker, maar al die uitzonderingsregels vind ik waardeloos. Zeker omdat je in Tilburg niet een arrestenbundel er bij mag hebben, dat mocht in Utrecht wel! Geef mij maar privaatquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:20 schreef aardappel het volgende:
[..]
Ik zag in het rechtentopic dat je Strafrecht A hebt, leuk vak manVrij simpel, lekker rijtjes uit je hoofd leren
26 minutenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik bijna dik een uur naar eindhoven, snelweg zat dicht
Arme jij!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:10 schreef Guard het volgende:
godver naadje, bijna vijf uur, crasht er hier vanalles ;') ik ben voorlopig nog niet thuis...
Ik kom volgende week bij je eten.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:34 schreef existenz het volgende:
Ik wel
Waarom is het zo druk in TIlburg west? Is de ringbaan dicht of zo?
Aha, en al die andere mensen vandaag? Beetje jammer voor ze dat ik net de andere kant op reedquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kom volgende week bij je eten.
Dat weet ik nietquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:15 schreef existenz het volgende:
[..]
Aha, en al die andere mensen vandaag? Beetje jammer voor ze dat ik net de andere kant op reed
haha, je moet echt een andere route gaan nemen!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:09 schreef Crazy-M het volgende:
Godver kut eindhoven. 30 min om uit het centrum te komen. Alles pot dicht in eindhoven. En dan nog een psv bus onder politie begeleiding richting stadion. Echt een rot stad
Lukt het een beetje?quote:
Kijk, dat is goed nieuws! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:56 schreef Stuurloos het volgende:
Vandaag beoordelings/functioneringsgesprek gehad op mn werk. Ik mag nog een jaartje blijven..
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:56 schreef Stuurloos het volgende:
Vandaag beoordelings/functioneringsgesprek gehad op mn werk. Ik mag nog een jaartje blijven..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |