De R8 krijg je ook vrij snel moet ik zeggen...evenals de Reventon, de 8C, de Mines R-34 (quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:07 schreef existenz het volgende:
Ik heb ieg een gratis audi. Die zat bij de versie die ik kocht
Klopt inderdaad ja, het is iets toegankelijker geworden... maar nog steeds, als je kijkt hoeveel tijd je in een simpel design moet stekenquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
vind wel dat je het pimpen beter kan doen dan 1 en 2!
Precies, check dit in het Forza topic:quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:27 schreef -_Tommy_- het volgende:
is toch ook wel gewoon leuk om te doen
Ik heb echt nog hele vette wagens van FM2quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt inderdaad ja, het is iets toegankelijker geworden... maar nog steeds, als je kijkt hoeveel tijd je in een simpel design moet steken
Ik eigenlijk totaal niet, ik ben er toen weinig mee bezig geweestquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:38 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik heb echt nog hele vette wagens van FM2
Nee, maar Football Manager 2009 heb ik ook nog liggen jaquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:58 schreef SpeCulaes het volgende:
Jullie bedoelen vast niet Football Manager?
Forza 2 heb ik trouwens hier ook nog liggen, maar ik kan er echt helemaal niks van..
Wat welquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, maar Football Manager 2009 heb ik ook nog liggen jaAGOVV naar de top helpen
![]()
Wat lukt je niet aan Forza 2?
En het is zondagquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:03 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Wat wel....
Best kut trouwens die klokm een uur terug, ik ben nu al zo zat als een aap en moet nog de stad in..
een juupke ?quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:12 schreef existenz het volgende:
Ik doe een belgisch biertje en ga op tijd pitten
Goeie, ik heb nog Palm staanquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:12 schreef existenz het volgende:
Ik doe een belgisch biertje en ga op tijd pitten
Ik heb ge-gourmet netquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik krijg zo de BBQ pizza van de Domino's, is even een experimentje. Normaal bestel ik altijd bij de Bosporus voor 6 euro een pizza, en ik mag hopen dat dit, gezien het geld, van betere kwaliteit isWel een pizza met gehakt, bacon, ham en kip
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |