Nee, uiteindelijk niet meer gegaan... ik was te druk met Forza 3 en toen ben ik de tijd vergetenquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:44 schreef existenz het volgende:
Ben je vrijdags nog in de boek geweest trouwens PiereTT?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben jou niet aan het boycotten hoor
Wat kook je?
Slavinken![]()
sinds 48 uurquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Sinds wanneer post jij onder een andere naam?![]()
De mijne zit nog in de postquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, uiteindelijk niet meer gegaan... ik was te druk met Forza 3 en toen ben ik de tijd vergeten
vrijdag was fantastisch!quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:31 schreef existenz het volgende:
[..]
De mijne zit nog in de post
Maar vrijdag was het gezellig
hehe. Bij een paar van het personeel was de maag ook leeg!quote:
Wie? Wat? Waar? Dus je bent nu stiekem undercover?quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:30 schreef SpeCulaes het volgende:
ik was het ergens niet mee eens, gelukkig grijpen ze liever naar machtsmiddelen
Hehe, hij is wel goed weerquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, uiteindelijk niet meer gegaan... ik was te druk met Forza 3 en toen ben ik de tijd vergeten
Hou op, vanaf donderdag 20+ uur gespeeld en nog pas op 12% ofzoquote:
Oeh, zou mooi zijnquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:01 schreef existenz het volgende:
* existenz was ooit tweede bij de FOK! Forza 2 kampioenschappen
Uitslag Forza 2 toernooi
Ik hoop het, ik doe zeker meequote:Op zondag 25 oktober 2009 20:29 schreef existenz het volgende:
Ik denk dat het toernooi er wel weer komt
Fifa ftwquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:44 schreef SpeCulaes het volgende:
forza is kut, maar ik heb niks met auto's en ik kan dan dus ook niet rijden
Zit wel op live, maar race er eigenlijk nooit, weet niet, vind dat geen zak aan eigenlijkquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hou op, vanaf donderdag 20+ uur gespeeld en nog pas op 12% ofzoHet racen is ook weer super ja! Zit jij trouwens op Live?
Waar heb je die gehaald? Le Mans met de Veyron ofzo? Ik heb hem nog steeds nietquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:52 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Zit wel op live, maar race er eigenlijk nooit, weet niet, vind dat geen zak aan eigenlijkweet even percentage niet, ben nu bezig met Coupe challenge...
Heb al wel de 200+mph achievement...
Nee Veyron op testbaan, die ronde 406 op de teller gehad... Heb hem pas sinds vrijdagavond, denk nu in totaal een uurtje of 5 gedaan denk ikquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waar heb je die gehaald? Le Mans met de Veyron ofzo? Ik heb hem nog steeds niet
Coupe challenge 1, 2 en 3 allemaal gehaaldMet de IS-F en de Ferrari 599
![]()
Ah, op die testtracks ja... eerst nog even de Veyron gratis krijgen, bijna level 30quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:55 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nee Veyron op testbaan, die ronde 406 op de teller gehad... Heb hem pas sinds vrijdagavond, denk nu in totaal een uurtje of 5 gedaan denk ik
Krijg je hem dan al?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah, op die testtracks ja... eerst nog even de Veyron gratis krijgen, bijna level 30
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |