Als je nou pizza besteld, mag je er hier ook wel een laten afleveren hoorquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:24 schreef existenz het volgende:
Zal ik maccen of zal ik pizza bestellen...
Wat een woordquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:33 schreef SpeCulaes het volgende:
Wat doe jij nou eigenlijk bij die bejaarden? Want behalve sjoelen met komkommerschijfjes en jezelf hoereren kan er toch niet meer gebeuren?
Smakelijkquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:41 schreef existenz het volgende:
Het wordt de mac, zo ff rijden zodat ik op tijd thuis ben voor studio voetbal.
Sinds wanneer post jij onder een andere naam?quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:33 schreef SpeCulaes het volgende:
Wat doe jij nou eigenlijk bij die bejaarden? Want behalve sjoelen met komkommerschijfjes en jezelf hoereren kan er toch niet meer gebeuren?
Ik doe een gokjequote:Op zondag 25 oktober 2009 18:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Sinds wanneer post jij onder een andere naam?
Ik doe bijzonder veel hier. Ik hou de boel in de gaten, ik vervul een belangrijke sociale functie voor de bejaarden, ik maak praatjes, ik drink koffie... noem het maar op!
Jij weet ook niet wat je wilt hèquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:28 schreef existenz het volgende:
Het was teringdruk bij de mac, ik eet iets anders
Ik krijg zo de BBQ pizza van de Domino's, is even een experimentje. Normaal bestel ik altijd bij de Bosporus voor 6 euro een pizza, en ik mag hopen dat dit, gezien het geld, van betere kwaliteit isquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:28 schreef existenz het volgende:
Het was teringdruk bij de mac, ik eet iets anders
Bosporus pizza's zijn 2x zo grootquote:
Ik boycot julliequote:Op zondag 25 oktober 2009 19:00 schreef existenz het volgende:
Toen was het stil, maar voetbal begint dan ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |