Ja inderdaad, even in de gaten houdenquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:13 schreef Crazy-M het volgende:
ok denk al wel is afgeschreven.
maar vaag dat er op de site staat dat ik prepay heb
merk ik als ik geen btg meer hebquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad, even in de gaten houden
Bedoelde met in en uit rijden dat het daar altijd een drama is met de toegangsweg. die bochten daar zijn prima te doen, krap om in te draaien is het met die gaffelbak 407 wel, dat ding heeft een te lange neus en kont (is net iets langer dan een vorig model S klasse namelijk)quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:33 schreef theKiD het volgende:
[..]
Onmogelijk in en uitkomen? OF je hebt een gruwelijk grote auto, OF je kunt niet rijden... Heb er nog nooit problemen mee gehad, niet met mijn auto, niet met een langere auto...
Krappe vakken, vind ik ook meevallen, achter de kijkshop de p-garage is vele malen krapper..
Piepende vloeren kan ik alleen maar beamen, maar ik heb er persoonlijk geen last van..
Een nog betere reden voor mij om thuis te blijven en geen geld uit te gevenquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:43 schreef existenz het volgende:
is de stad open? Oh mooi, heb ik nog wat te doen
Wat het geld betreft kan ik wel gaan, maar als ik een "baal"dag heb, dan ga ik dat compenseren met geld uitgevenquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:18 schreef Stuurloos het volgende:
Ik sta al rood.. dinsdag pas salaris, dus ik blijf lekker binnenshuis
Nooit last van, maar ik rij dan ook meestal wat sneller door de garages heen, laatst hebben ze het nog opgenomen...quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:22 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Bedoelde met in en uit rijden dat het daar altijd een drama is met de toegangsweg. die bochten daar zijn prima te doen, krap om in te draaien is het met die gaffelbak 407 wel, dat ding heeft een te lange neus en kont (is net iets langer dan een vorig model S klasse namelijk)
Louis Spouwmeesterplein zijn de vakken inderdaad kleiner, maar de paden zijn wel breder waardoor je er wel beter in kon draaien!
Pizza! Of nog beter, een kapsalon bij Oz Side, die zijn echt heerlijk!quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:24 schreef existenz het volgende:
Zal ik maccen of zal ik pizza bestellen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |