kon ik het ruiken dat mn avond in de lambik eindigdequote:
Hoe had ik dat dan kunnen zeggen wijsneus?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kon ik het ruiken dat mn avond in de lambik eindigde
Vind je? Onmogelijk om in en uit te komen, krappe klote vakken, dikke grote palen (goed met een stootkussen) piepende vloerenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lol had dat dan gezegd
parkeergarage Pvreedeplein is wel een erg fijne parkeerplaats dat wel
Hehe, afgelopen donderdag op de weg terug van m'n werk stond er ook een. Die wilde met die pomp een fietsband zo hard oppompen dat hij knapte.. Was hij al een uur mee bezig, maar het lukte nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:25 schreef existenz het volgende:
Oh ja, daar was iemand gisteren mee aan het spelen met die pompen met zijn zatte harses
Onmogelijk in en uitkomen? OF je hebt een gruwelijk grote auto, OF je kunt niet rijden... Heb er nog nooit problemen mee gehad, niet met mijn auto, niet met een langere auto...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:50 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Vind je? Onmogelijk om in en uit te komen, krappe klote vakken, dikke grote palen (goed met een stootkussen) piepende vloeren
Tivoli is de beste garage die we in Tilburg hebben!
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:50 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Vind je? Onmogelijk om in en uit te komen, krappe klote vakken, dikke grote palen (goed met een stootkussen) piepende vloeren
Tivoli is de beste garage die we in Tilburg hebben!
Lieve schat, ik heb amper geslapen vannacht en ik moest er vroeg uitquote:
Dat verklaart een hoop er is een oplossing voor dat probleem, ga naar een auto bedrijf (een dat dus geen peugot's verkoopt) en bestel daar een vehikel met die nieuwerwetsche uitvinding die "stuur" heetquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:02 schreef automatic_ het volgende:
Volgens mij heeft Tommy nu een 407 (of hij heeft al een andere....)
Heeft een 407 geen stuurbekrachtiging?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:11 schreef automatic_ het volgende:
Naja, ik ben er ook met onze 407 ingeweest, maar met mijn 207 gaat het inderdaad (veel) makkelijker
Irritant Crazy!
Goed zuur ja, had je een date?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:10 schreef Crazy-M het volgende:
Godver tyfus zooi.
wat een dag.
had met iemand afgesproken bij het station. Ik met fiets erheen. OP SLOT gezet.
was er een half uurtje, de ander was niet gekomen dus ik loop terug naar mn fiets: Gejat, pleitos, ripedemie
ach jah. shit happens soms.quote:
Barrelquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:48 schreef SpeCulaes het volgende:
Dit zijn pas vervoersmiddelen
Dat gepats met auto's altijd..
[ afbeelding ]
Die van mij is sinds 14:30 vandaag niet meerquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:48 schreef SpeCulaes het volgende:
Dit zijn pas vervoersmiddelen
Dat gepats met auto's altijd..
[ afbeelding ]
Dan zou ik ook zeker balen, maar zoiets moet je ook niet bij het station zetten, op slot of niet. Zet een of andere brede uitsmijter voor ofzoquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die van mij is sinds 14:30 vandaag niet meer
[ afbeelding ]
tjah, aangifte gedaan, uitprinten en dinsdag nieuwe bestellenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:55 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Dan zou ik ook zeker balen, maar zoiets moet je ook niet bij het station zetten, op slot of niet. Zet een of andere brede uitsmijter voor ofzo
Ja hoorquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:14 schreef Nint het volgende:
[..]
Heeft een 407 geen stuurbekrachtiging?
moeder van vriendin gaat verhuizen.quote:
IK hoop dat ze niet te veel kapot makenquote:Op zondag 25 oktober 2009 09:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
moeder van vriendin gaat verhuizen.
zijn nu al 3 dagen in het huisje bezig met behang afhalen, schilderen, trapbekleding afhalen.
maandag trap schuren en komen ze stukken.
we lopen bijna week voor op planning haha
enige kapot is gegaan is 5cm muur boven een raamquote:Op zondag 25 oktober 2009 09:47 schreef Nint het volgende:
[..]
IK hoop dat ze niet te veel kapot maken
<Taalnazi> stuken of stuccen (volgens van Dale)</Taalnazi>
Ik zou daar even naar laten kijken Crazy; een scheurtje is niet erg maar over de hele lengte van het raam kan het duiden op een structureel probleem. Een scheur boven het kozijn kan duiden op een draagconstructie die niet 100% is.quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
enige kapot is gegaan is 5cm muur boven een raam
was heke kengte gescheurd
Ik heb HI en er is al een paar dagen een soort van storing m.b.t. de online rekeningenquote:Op zondag 25 oktober 2009 09:49 schreef Crazy-M het volgende:
Wie heeft er nog meer hi ???
als ik mijn rekening online wil opvragen zegt de site dat ik prepay hebkan mn eigen rekening niet zien
is precies boven kozijn jah. de stuccer had er ook al naar gekeken. even kijen hoe het gaat als is gemaaktquote:Op zondag 25 oktober 2009 09:57 schreef Nint het volgende:
[..]
Ik zou daar even naar laten kijken Crazy; een scheurtje is niet erg maar over de hele lengte van het raam kan het duiden op een structureel probleem. Een scheur boven het kozijn kan duiden op een draagconstructie die niet 100% is.
o ok haha lekkerquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb HI en er is al een paar dagen een soort van storing m.b.t. de online rekeningen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |