kon ik het ruiken dat mn avond in de lambik eindigdequote:
Hoe had ik dat dan kunnen zeggen wijsneus?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kon ik het ruiken dat mn avond in de lambik eindigde
Vind je? Onmogelijk om in en uit te komen, krappe klote vakken, dikke grote palen (goed met een stootkussen) piepende vloerenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lol had dat dan gezegd
parkeergarage Pvreedeplein is wel een erg fijne parkeerplaats dat wel
Hehe, afgelopen donderdag op de weg terug van m'n werk stond er ook een. Die wilde met die pomp een fietsband zo hard oppompen dat hij knapte.. Was hij al een uur mee bezig, maar het lukte nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:25 schreef existenz het volgende:
Oh ja, daar was iemand gisteren mee aan het spelen met die pompen met zijn zatte harses
Onmogelijk in en uitkomen? OF je hebt een gruwelijk grote auto, OF je kunt niet rijden... Heb er nog nooit problemen mee gehad, niet met mijn auto, niet met een langere auto...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:50 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Vind je? Onmogelijk om in en uit te komen, krappe klote vakken, dikke grote palen (goed met een stootkussen) piepende vloeren
Tivoli is de beste garage die we in Tilburg hebben!
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:50 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Vind je? Onmogelijk om in en uit te komen, krappe klote vakken, dikke grote palen (goed met een stootkussen) piepende vloeren
Tivoli is de beste garage die we in Tilburg hebben!
Lieve schat, ik heb amper geslapen vannacht en ik moest er vroeg uitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |