nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:17 schreef DJ_ het volgende:
[..]
niet
AhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb net even wat tutorials gekeken, man daar zit een partij werk in... wel leuk om een keer te doen, ik ga me er nog wel een keer aan wagen
Heeft iemand nog zin om rond 12u vanavond te scheuren?
Half bezopen is weggegooid geld.
als ik nog nuchter benquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
AhaIk heb net even wat tutorials gekeken, man daar zit een partij werk in... wel leuk om een keer te doen, ik ga me er nog wel een keer aan wagen
Heeft iemand nog zin om rond 12u vanavond te scheuren?
ge-addquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb ik jou al op live? Zo nee, voeg me even toePeteWhyer
zijn er nog steeds en in overvloedquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:42 schreef Desunoto het volgende:
Zijn er eigenlijk time trials? Ik vond die wel leuk in Forza 2 toen. Sta overall daar nog 250ste of zo.
Maar in Forza 3 zijn ze er niet meer?
free playquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:48 schreef Desunoto het volgende:
Ik bedoel de echte time trials, niet de hot lap leaderboards.
Maar waar zijn ze dan?
Oké, zal eens kijken vanavond.quote:
Die kans loop je wel ja.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:53 schreef _Ollie het volgende:
Pff... Wilde ik vanmiddag voor het eerst Forza 3 gaan spelen, krijg ik na 10 min Red Ring of Death (Q1, Q3 en Q4). Ik baalde behoorlijk! Heb ik paar dagen moeten wachten en dan dit. Maar het gekke is, 10 min. later kon ik gewoon weer spelen! Loop ik nu de kans dat ie binnenkort wel echt kapot gaat?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Oké, zal eens kijken vanavond.![]()
[..]
Die kans loop je wel ja.
er is een achievement voor dus dat moet wel ergens staan dan neem ik aanquote:Lapper
Complete a Time Trial.
10
Locked
Baasquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:13 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik breng jullie de..... Datsun 501 #19 Rookworstracer
[ afbeelding ]
(Check die chrome velgjes)
Ik heb hem wel al gehaald, maar ik weet niet meer waar ie zatquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:59 schreef Desunoto het volgende:
Ja dat dacht ik dus ook maar vinden kan ik het niet.
Maar ik zal vanavond wel eens alles uitpluizen.
Gast!!quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:13 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik breng jullie de..... Datsun 501 #19 Rookworstracer
[ afbeelding ]
(Check die chrome velgjes)
Die drag races unlock je geloof ik als je drivel level 10 bent. En drift races tegen de AI zijn er niet.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:04 schreef Rickjee het volgende:
hmm,, waar kan ik die draft races, en drift races doen? hoe zie ik welk type wat is?
want ik ben gewoon royaal veel aan het racen, gewoon wat uit de event list, neem aan dat dat ook de bedoeling is?
Precies, ik werk normaal ook het seizoen af, maar als ie 3 opties geeft waar ik even geen zin in heb, dan pak ik gewoon een event uit de lijst die me aanspreekt... vaak daarna krijg je ineens weer andere events voorgeschoteld bij het seizoenquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:35 schreef Beezz het volgende:
[..]
Die drag races unlock je geloof ik als je drivel level 10 bent. En drift races tegen de AI zijn er niet.
En je kan idd via die Event List gewoon racen, maar dan blijf je wel in hetzelfde seizoen. Ik ben meestal met dat seizoen bezig, ben nu bijna klaar met de 3e. Af en toe doe ik dan 'losse' events ertussen uit die lijst.
Ook alquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:52 schreef Wells.p het volgende:
Ik heb het spel gister gekocht alleen geen tijd om te spelen wou ik hem vandaag gaan spelen krijg ik een RROD![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |