Afhankelijk van je wensen natuurlijk. Ik heb ze er beide opstaan.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:50 schreef appelsjap het volgende:
is het verstandig om beide dvd's te installeren? Of kun je beter alleen disc 2 installeren?
Als je allebei de dvd's installeert is hij "iets" sneller. Reken op een verschil van ongeveer 5 seconden sneller op een tijd van 30 secondequote:Op zondag 25 oktober 2009 13:50 schreef appelsjap het volgende:
is het verstandig om beide dvd's te installeren? Of kun je beter alleen disc 2 installeren?
kheb heel geen drag auto , heb t zelfs nog nooit gedaan .quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:31 schreef DutchErrorist het volgende:
Wie durft het tegen mijn A600 datsun op te nemen in een dragrace op 1/2 mile?
Haha ik zit al die dragraces nu te doenquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:39 schreef DJ_ het volgende:
[..]
kheb heel geen drag auto , heb t zelfs nog nooit gedaan .
ben alleen nog maar met season play bezig geweest
bij forza 2 kon je gewoon racen met stock auto's en met je eigen als je wou . en dat kon in instellen bij de search of je tune wou of stock . heb het bij 3 nog niet geprobeerd maar ik lijk me dat dat het zelfde gaat of beter .quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:08 schreef Tobi-wan het volgende:
Even een vraagje, moet je je auto (net als in Forza 1) tunen om mee te draaien online? Dat was een groot nadeel voor mij toen en ook de reden dat ik forza 1 niet veel online heb gespeeld.
Met pgr2 had ik online denk 70% 1st place omdat iedereen dan gelijk is met het kiezen van auto's. Met forza werd ik er altijd uitgereden omdat andere auto's gewoon sneller/beter afgesteld waren.
Nu kan je helemaal niets tunen (ja zometeen in een patch wordt het mogelijk gemaakt op een tune te laden, niet te veranderen nog steeds) en rij je vooral met stock auto's.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:17 schreef DJ_ het volgende:
[..]
bij forza 2 kon je gewoon racen met stock auto's en met je eigen als je wou . en dat kon in instellen bij de search of je tune wou of stock . heb het bij 3 nog niet geprobeerd maar ik lijk me dat dat het zelfde gaat of beter .
Jaquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:31 schreef DutchErrorist het volgende:
Wie durft het tegen mijn A600 datsun op te nemen in een dragrace op 1/2 mile?
Nee, je hoeft juist niets te tunen. Dat hebben ze eruit gesloopt. Je zou tunings kunnen laden over een aantal weken als de patch uit is, maar dat niet echt nodig/mogelijk als je met standaard auto's rijdt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:29 schreef Tobi-wan het volgende:
Als het echt niet anders kan moet ik ook maar gaan tunen (lees: internetten). Op het moment is er geen betere race game dan forza op de 360 (voor zover ik weet).
Je merkt het verschil wel duidelijk, in mijn ogen nog beter dan bij Forza 2. Maar je moet nog steeds wel veel tijd er in willen steken... procentje omhoog, benchmark, procentje laag, benchmark, procentje omlaag, testrit etc...quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:29 schreef Tobi-wan het volgende:
Als het echt niet anders kan moet ik ook maar gaan tunen (lees: internetten). Op het moment is er geen betere race game dan forza op de 360 (voor zover ik weet).
en dan straks weer tegen een lager bedrag terugkopen of de race opnieuw doen om de auto weer te winnenquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:53 schreef Desunoto het volgende:
Veyron vanmorgen gewonnen en meteen weer verkocht. Makkelijke 700.000voordat iedereen er straks een heeft.
Volgens mij krijg je geen auto's meer als je zo'n serie races wint, maar wanneer je driver level omhoog gaat.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:36 schreef FJD het volgende:
[..]
en dan straks weer tegen een lager bedrag terugkopen of de race opnieuw doen om de auto weer te winnen
Je kan hem maar 1 keer winnen bij level 30 he. En inderdaad, over een week of zo zullen ze te koop staan voor veel minder. Ik denk nog lager dan 100.000. Dus als je er nu een hebt kan je flink winst maken. Zelfde geldt voor de Lamborghini Reventon. Die krijg je nog eerder en ik had hem verkocht voor 500.000 gisteren. Als je nu kijkt zie je ze alweer voor 300.000 te koop staan. En het gaat alleen maar dalen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:36 schreef FJD het volgende:
[..]
en dan straks weer tegen een lager bedrag terugkopen of de race opnieuw doen om de auto weer te winnen
Mja is echt irritant.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:38 schreef Desunoto het volgende:
Veyron krijg je bij level 30.
Dat gedoe met uncertified laps begint me echt op m'n zenuwen te werken. Je krijgt blijkbaar ook zo'n penalty als iemand 2 seconden achter je in jouw slipstream rijdt. What the fuck? Hoe krijg je daar voordeel uit dan? Dit moeten ze, samen met dat onrealistisch snel afremmen als je van de baan gaat op sommige stukken, echt uit het spel slopen.
ik heb zoveel lol gehad met forza2 een keer samen met een brit , we reden op newyork en het ging zo kut dat we allebij onzo auto zo erg gesloopt hadden dat we harder achteruit konden rijden als vooruit .quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:35 schreef DutchErrorist het volgende:
Haha geniaal ik zit nu met iemand te dragrace te grappig
Oh is het daarom dat ik aan het begin van rondes gewoon weer een driehoekje krijg? Ik snapte er al geen ene flikker van dat ik op het moment dat ik over de finish reed, weer zo'n tyfusdriehoekje kreeg... Nog steeds vind ik het bizar en nergens op slaan inderdaad, en het is te hopen dat T10 dat fixt bij de volgende update. Dat je langzamer gaat als je op het grind/gras/wat dan ook komt is nog wel te begrijpen, maar hele rondes kwijtraken bij je tijden omdat er iemand achter je rijdt is dikke bullshit.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:38 schreef Desunoto het volgende:
Dat gedoe met uncertified laps begint me echt op m'n zenuwen te werken. Je krijgt blijkbaar ook zo'n penalty als iemand 2 seconden achter je in jouw slipstream rijdt. What the fuck? Hoe krijg je daar voordeel uit dan? Dit moeten ze, samen met dat onrealistisch snel afremmen als je van de baan gaat op sommige stukken, echt uit het spel slopen.
lol vet , zijn die van jou ?quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:43 schreef Wii-Style het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Japan heeft forza ook gekregen hoorquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:43 schreef Wii-Style het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt ja. Je mag in de laatste sector (dus dat zijn vaak nog meerdere bochten ook) geen penalty krijgen, anders begin je de volgende ronde ermee. Dat houdt dus in: in niemandsland rijden (want je mag niet slipstreamen en niet geslipstreamd worden), curbstones vermijden en zelfs de lichtste aanraking met de muur mag niet, ook al verlies je er alleen maar mee...quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:42 schreef Beezz het volgende:
[..]
Mja is echt irritant.
Soms kom je de finish over na een ronde met een penalty, heb je zodra je de finish overkomt weer die penalty, niks niet rewind gebruikt of iets aangeraakt, maar je komt over de finish en dat mag niet blijkbaar ofzo... Je raakte de witte lijn aan met je banden
Die zijn op 2chan gepost (japanse site). Als jij mij ooit dat soort anime-shit op m'n auto ziet plakken mag je me een pak slaag geven.quote:
Oo, ik hoef nog maar 17000 credits tot level 30quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:38 schreef Desunoto het volgende:
Ik zit nog maar op level 18quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oo, ik hoef nog maar 17000 credits tot level 30DIe Reventon heb ik trouwens ook nog steeds ongebruikt staan... gister wel mijn 1961 (?) Corvette verkocht voor 90000 credits
Ik zou het graag willen, maar ik heb hier op mijn werk even geen Xbox voorhandenquote:
Verdorie!quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zou het graag willen, maar ik heb hier op mijn werk even geen Xbox voorhanden
Dat meen je niet serieus mag ik hopenquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:17 schreef Desunoto het volgende:
Whehe
[ afbeelding ]
Zag ik net op de Forza forums. Falseywoo heeft hem in z'n storefront. Ik ga hem kopen.
Ja sorry, 23.00 ben ik weer terugquote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:17 schreef Desunoto het volgende:
Whehe
[ afbeelding ]
Zag ik net op de Forza forums. Falseywoo heeft hem in z'n storefront. Ik ga hem kopen.
Ik heb ook met mijn Drag Queen de 1/4 mile gereden, en stond ook ergens in de top 20... even opzoeken straksquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:45 schreef DutchErrorist het volgende:
Op de 1/2 mile sta ik 11e van de 1379(met mijn pimp datsun)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |