Nee, dat moet je fijn bekijken terwijl anderen moeite doen om het te halen en af te steken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:14 schreef theKiD het volgende:
Vuurwerk moet je ook niet nu halenDe echte handelaar haalt dat rond mei al
Mooi!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:06 schreef existenz het volgende:
Voor diegene die denken vuurwerk in poppel/turnhout te kunnen gaan halen. Ze staan al te controleren...
Zou leuk zijnquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:00 schreef VoreG het volgende:
Wij zorgen er dan ook voor dat het een topfeest is en dat gewoon gezellig druk is en niet overvol zoals in zoveel tenten in Tilburg.
Ik zit standby, dus ben er wel sowieso. Komt wel veel personeel stappen vanavond dus waarschijnlijk moet ik wel aan den arbeid.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zou leuk zijnVanavond weer werken trouwens? Dan kom ik weer ff barhangen
Check. Ik ben ondertussen ook weer aan het werk... rust en stilte om me heenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zit standby, dus ben er wel sowieso. Komt wel veel personeel stappen vanavond dus waarschijnlijk moet ik wel aan den arbeid.
Ik ben mogelijk ook van de partij vanavondquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zou leuk zijnVanavond weer werken trouwens? Dan kom ik weer ff barhangen
Geen dikke party in het bejaardentehuisquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Check. Ik ben ondertussen ook weer aan het werk... rust en stilte om me heen
Ik ook! Welliswaar aan den arbeid, maar toch!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:38 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik ben mogelijk ook van de partij vanavondFf kijken wat de rest vd groep doet
Nee hoor, anders heb je gewoon teveel mensen achter de bar rondlopen en dat is totaal niet handig. Daarnaast weet je ook nooit wanneer iets druk kan worden, je kan het inschatten, maar het verschilt wel gewoon per week.quote:
Mwah gisteren niks van gemerkt, kolere wat was het drukquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:04 schreef existenz het volgende:
Komende weken zijn volgens mij van die kutweken, veel mensen slaan stappen ff over omdat december een drukke maand wordt qua stappen en doen, maar het kan ook gewoon ineens druk worden
Je merkt wel dat veel studenten in het begin van het jaar helemaal los gaan en daarna daalt toch een beetje het besef in dat ze moeten studerenquote:
Wij doen al jaren niet meer aan vuurwerk en dat bevalt best. Teveel geld voor iets wat een ander net zo goed kan afstekenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, dat moet je fijn bekijken terwijl anderen moeite doen om het te halen en af te steken.
Same here.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:16 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wij doen al jaren niet meer aan vuurwerk en dat bevalt best. Teveel geld voor iets wat een ander net zo goed kan afsteken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |