abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73991707
Wij zorgen er dan ook voor dat het een topfeest is en dat gewoon gezellig druk is en niet overvol zoals in zoveel tenten in Tilburg.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 18:15:08 #127
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_73992089
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 18:00 schreef VoreG het volgende:
Wij zorgen er dan ook voor dat het een topfeest is en dat gewoon gezellig druk is en niet overvol zoals in zoveel tenten in Tilburg.
Zou leuk zijn Vanavond weer werken trouwens? Dan kom ik weer ff barhangen
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_73992400
Entree met oud en nieuw is niet gaaf

Ik heb echt jaren gehad dat we met een redelijk grote groep oud en nieuw gingen vieren bij iemand thuis, en dan om een uur of een a twee de stad nog even in. Wat een drama was dat om te bepalen voor welke kroeg we kaarten gingen kopen:
"Ik wil naar Polly"
"Ja maar ik ga geen geld betalen om bij Polly naar binnen te kunnen, ik wil daar toch meteen weer weg"
"ik wil naar Babbus"
"wtf daar gaan we nooit heen"
"Ja maar dan is die en die daar, en die vinnik leuk "
"Nou succes dan met die en die, maar wij gaan niet mee"
Etc, etc.....

En zo kwam je dus ergens terecht waar eigenlijk niemand wilde zijn... Uiteindelijk natuurlijk wel iedere keer een prima nacht gehad, daar zorgen we zelf wel voor.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_73992465
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 18:15 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Ik zit standby, dus ben er wel sowieso. Komt wel veel personeel stappen vanavond dus waarschijnlijk moet ik wel aan den arbeid.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 18:35:26 #130
239294 PierreTT
pi_73992517
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 18:32 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ik zit standby, dus ben er wel sowieso. Komt wel veel personeel stappen vanavond dus waarschijnlijk moet ik wel aan den arbeid.
Check. Ik ben ondertussen ook weer aan het werk... rust en stilte om me heen
pi_73992574
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 18:15 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Ik ben mogelijk ook van de partij vanavond Ff kijken wat de rest vd groep doet
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_73992576
Standby, wat stom.
pi_73992626
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 18:35 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Check. Ik ben ondertussen ook weer aan het werk... rust en stilte om me heen
Geen dikke party in het bejaardentehuis !
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 18:38 schreef existenz het volgende:

[..]

Ik ben mogelijk ook van de partij vanavond Ff kijken wat de rest vd groep doet
Ik ook! Welliswaar aan den arbeid, maar toch!
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 18:38 schreef Tegan het volgende:
Standby, wat stom.
Nee hoor, anders heb je gewoon teveel mensen achter de bar rondlopen en dat is totaal niet handig. Daarnaast weet je ook nooit wanneer iets druk kan worden, je kan het inschatten, maar het verschilt wel gewoon per week.
pi_73993268
Komende weken zijn volgens mij van die kutweken, veel mensen slaan stappen ff over omdat december een drukke maand wordt qua stappen en doen, maar het kan ook gewoon ineens druk worden
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_73993359
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 19:04 schreef existenz het volgende:
Komende weken zijn volgens mij van die kutweken, veel mensen slaan stappen ff over omdat december een drukke maand wordt qua stappen en doen, maar het kan ook gewoon ineens druk worden
Mwah gisteren niks van gemerkt, kolere wat was het druk ..

Daarnaast hebben veel studenten nu vakantie.
pi_73993477
doelde ook meer op na de vakantie
pi_73993544
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 19:10 schreef existenz het volgende:
doelde ook meer op na de vakantie
Je merkt wel dat veel studenten in het begin van het jaar helemaal los gaan en daarna daalt toch een beetje het besef in dat ze moeten studeren . Alleen vorig jaar was het niet zo druk aan het begin van het jaar, dus laten we hopen dat het zo door blijft gaan. Rijen voor de deur .
pi_73993662
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 17:25 schreef krioro het volgende:

[..]

Nee, dat moet je fijn bekijken terwijl anderen moeite doen om het te halen en af te steken.
Wij doen al jaren niet meer aan vuurwerk en dat bevalt best. Teveel geld voor iets wat een ander net zo goed kan afsteken
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_73995490
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 19:16 schreef theKiD het volgende:

[..]

Wij doen al jaren niet meer aan vuurwerk en dat bevalt best. Teveel geld voor iets wat een ander net zo goed kan afsteken
Same here.
full stops and exclamation marks
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 20:55:41 #140
239294 PierreTT
pi_73996894
Gooooeeeeeedenavond!
pi_74003941
Sta nu in de lambik heb kleren aan waar verf opzit dus wordt geen stad Haha
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 00:05:54 #142
223489 Stuurloos
Vino Vidi Vici
pi_74004179
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 18:28 schreef Guard het volgende:
Entree met oud en nieuw is niet gaaf

Ik heb echt jaren gehad dat we met een redelijk grote groep oud en nieuw gingen vieren bij iemand thuis, en dan om een uur of een a twee de stad nog even in. Wat een drama was dat om te bepalen voor welke kroeg we kaarten gingen kopen:
"Ik wil naar Polly"
"Ja maar ik ga geen geld betalen om bij Polly naar binnen te kunnen, ik wil daar toch meteen weer weg"
"ik wil naar Babbus"
"wtf daar gaan we nooit heen"
"Ja maar dan is die en die daar, en die vinnik leuk "
"Nou succes dan met die en die, maar wij gaan niet mee"
Etc, etc.....

En zo kwam je dus ergens terecht waar eigenlijk niemand wilde zijn... Uiteindelijk natuurlijk wel iedere keer een prima nacht gehad, daar zorgen we zelf wel voor.
De enige leuke keer dat ik oud en nieuw heb gevierd was in Brandpunt lang geleden. Het was ten tijde van de overgang naar de euro en toen kocht je een kaartje voor 85 gulden om onbeperkt de hele nacht te kunnen drinken. Heb maar even een blikje Wittekerke uit de koelkast gehaald, gaat er prima in. En ik hoor rare piepgeluiden vanuit mijn kat komen, zn maag zal wel van streek zijn. Beest vrat net alsof ie een maand niks te eten heeft gehad.
Maar ik ben een man, wij zijn niet zo
pi_74007917
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 23:58 schreef Crazy-M het volgende:
Sta nu in de lambik heb kleren aan waar verf opzit dus wordt geen stad Haha
Dan ben je bijna bij mij geweest
*** Nul Dertien ***
pi_74009933
bleh, pokkeweer...

Moet zo nog even het centrum in, maar als het regent heb ik daar geen zin in
pi_74010031
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 11:04 schreef Guard het volgende:
bleh, pokkeweer...

Moet zo nog even het centrum in, maar als het regent heb ik daar geen zin in
Wat hij zegt
pi_74010068
Misschien moet ik maar met de auto naar het centrum gaan om het explotatiegat van de PVgarage een beetje te dichten:
quote:
TILBURG - De gemeente Tilburg kampt met een miljoenentekort op de exploitatie van de parkeergarage onder het Pieter Vreedeplein. Het gaat om een bedrag dat de komende jaren de tien miljoen euro kan overschrijden.

Wethouder Johan van den Hout (Verkeer) noemt dit een grote misrekening. Hij wil het gat in eerste instantie dichten door 4,8 miljoen euro uit de algemene middelen te halen.

Het tekort zou een gevolg zijn van verkeerde berekeningen in 2002. Van den Hout was toen geen wethouder. Hij verwacht dat de gemeenteraad hem daarom ook niet op het probleem afrekent. Overigens viel ook de bouw van de garage duurder uit.

Eerder dit jaar viel het Tilburgse college over het Midi-theater, dat bijna twee miljoen euro duurder uitviel dan gedacht.
Bron

Zo verdien je weinig ja, als ie zo leeg is, of was dit in de tijd van de scheuren?
pi_74010147
Die enkele keer dat ik nog met de auto de stad inga, is die PV-garage wel echt tof! Das een fijne garage
*** Nul Dertien ***
pi_74010721
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 05:24 schreef theKiD het volgende:

[..]

Dan ben je bijna bij mij geweest

lol had dat dan gezegd

parkeergarage Pvreedeplein is wel een erg fijne parkeerplaats dat wel
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_74010808
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 11:44 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

lol had dat dan gezegd

parkeergarage Pvreedeplein is wel een erg fijne parkeerplaats dat wel
Zeg dat dan eerder
*** Nul Dertien ***
pi_74010880
zeker een fijne garage, maar niet een "10 miljoen euro" fijne parkeergarage....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')