Zou leuk zijnquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:00 schreef VoreG het volgende:
Wij zorgen er dan ook voor dat het een topfeest is en dat gewoon gezellig druk is en niet overvol zoals in zoveel tenten in Tilburg.
Ik zit standby, dus ben er wel sowieso. Komt wel veel personeel stappen vanavond dus waarschijnlijk moet ik wel aan den arbeid.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zou leuk zijnVanavond weer werken trouwens? Dan kom ik weer ff barhangen
Check. Ik ben ondertussen ook weer aan het werk... rust en stilte om me heenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zit standby, dus ben er wel sowieso. Komt wel veel personeel stappen vanavond dus waarschijnlijk moet ik wel aan den arbeid.
Ik ben mogelijk ook van de partij vanavondquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zou leuk zijnVanavond weer werken trouwens? Dan kom ik weer ff barhangen
Geen dikke party in het bejaardentehuisquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Check. Ik ben ondertussen ook weer aan het werk... rust en stilte om me heen
Ik ook! Welliswaar aan den arbeid, maar toch!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:38 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik ben mogelijk ook van de partij vanavondFf kijken wat de rest vd groep doet
Nee hoor, anders heb je gewoon teveel mensen achter de bar rondlopen en dat is totaal niet handig. Daarnaast weet je ook nooit wanneer iets druk kan worden, je kan het inschatten, maar het verschilt wel gewoon per week.quote:
Mwah gisteren niks van gemerkt, kolere wat was het drukquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:04 schreef existenz het volgende:
Komende weken zijn volgens mij van die kutweken, veel mensen slaan stappen ff over omdat december een drukke maand wordt qua stappen en doen, maar het kan ook gewoon ineens druk worden
Je merkt wel dat veel studenten in het begin van het jaar helemaal los gaan en daarna daalt toch een beetje het besef in dat ze moeten studerenquote:
Wij doen al jaren niet meer aan vuurwerk en dat bevalt best. Teveel geld voor iets wat een ander net zo goed kan afstekenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, dat moet je fijn bekijken terwijl anderen moeite doen om het te halen en af te steken.
Same here.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:16 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wij doen al jaren niet meer aan vuurwerk en dat bevalt best. Teveel geld voor iets wat een ander net zo goed kan afsteken
De enige leuke keer dat ik oud en nieuw heb gevierd was in Brandpunt lang geleden. Het was ten tijde van de overgang naar de euro en toen kocht je een kaartje voor 85 gulden om onbeperkt de hele nacht te kunnen drinken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:28 schreef Guard het volgende:
Entree met oud en nieuw is niet gaaf
Ik heb echt jaren gehad dat we met een redelijk grote groep oud en nieuw gingen vieren bij iemand thuis, en dan om een uur of een a twee de stad nog even in. Wat een drama was dat om te bepalen voor welke kroeg we kaarten gingen kopen:
"Ik wil naar Polly"
"Ja maar ik ga geen geld betalen om bij Polly naar binnen te kunnen, ik wil daar toch meteen weer weg"
"ik wil naar Babbus"
"wtf daar gaan we nooit heen"
"Ja maar dan is die en die daar, en die vinnik leuk"
"Nou succes dan met die en die, maar wij gaan niet mee"
Etc, etc.....
En zo kwam je dus ergens terecht waar eigenlijk niemand wilde zijn...Uiteindelijk natuurlijk wel iedere keer een prima nacht gehad, daar zorgen we zelf wel voor.
Dan ben je bijna bij mij geweestquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:58 schreef Crazy-M het volgende:
Sta nu in de lambik heb kleren aan waar verf opzit dus wordt geen stad Haha
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:04 schreef Guard het volgende:
bleh, pokkeweer...
Moet zo nog even het centrum in, maar als het regent heb ik daar geen zin in
Bronquote:TILBURG - De gemeente Tilburg kampt met een miljoenentekort op de exploitatie van de parkeergarage onder het Pieter Vreedeplein. Het gaat om een bedrag dat de komende jaren de tien miljoen euro kan overschrijden.
Wethouder Johan van den Hout (Verkeer) noemt dit een grote misrekening. Hij wil het gat in eerste instantie dichten door 4,8 miljoen euro uit de algemene middelen te halen.
Het tekort zou een gevolg zijn van verkeerde berekeningen in 2002. Van den Hout was toen geen wethouder. Hij verwacht dat de gemeenteraad hem daarom ook niet op het probleem afrekent. Overigens viel ook de bouw van de garage duurder uit.
Eerder dit jaar viel het Tilburgse college over het Midi-theater, dat bijna twee miljoen euro duurder uitviel dan gedacht.
quote:
Zeg dat dan eerderquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lol had dat dan gezegd
parkeergarage Pvreedeplein is wel een erg fijne parkeerplaats dat wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |