Mooi!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:56 schreef Stuurloos het volgende:
Vandaag beoordelings/functioneringsgesprek gehad op mn werk. Ik mag nog een jaartje blijven..
Ben je er alleen aan bezig?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:12 schreef Guard het volgende:
[..]
Het begint er al een beetje beter eruit te zien, maar leuk is anders...
Gelukkig niet, we zijn met 3 man aan het prutsen op professionele wijze de storing aan het oplossen...quote:
Mn baas vroeg alleen: 'Denk je dat hier over 2 jaar nog bij de receptie werkt?' Dus vanzelfsprekend zei ik nee, ik wil namelijk ook wel carriere maken, onder deze omstandigheden kan ik geen huis kopen. Daarna kreeg ik dezelfde vraag maar dan voor een jaar, tja..toen heb ik maar gezegd dat het aan de eventuele doorgroeimogelijkheden ligt binnen het bedrijf, dan wel de keten.quote:
Zuurquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Gelukkig niet, we zijn met 3 man aan het prutsen op professionele wijze de storing aan het oplossen...
Ohw daar zit je dus, op een of andere manier dacht ik altijd aan het hotel bij het station... (maar dat komt waarschijnlijk omdat een bekende van me daar vroegah heeft gewerkt)quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:25 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Mn baas vroeg alleen: 'Denk je dat hier over 2 jaar nog bij de receptie werkt?' Dus vanzelfsprekend zei ik nee, ik wil namelijk ook wel carriere maken, onder deze omstandigheden kan ik geen huis kopen. Daarna kreeg ik dezelfde vraag maar dan voor een jaar, tja..toen heb ik maar gezegd dat het aan de eventuele doorgroeimogelijkheden ligt binnen het bedrijf, dan wel de keten.
Om een beeld te krijgen van mijn werkgever: http://www.hotelbrabant.nl
Dat is het Apollo ja, een geduchte concurrent. Voor hun is het station een prima locatie, maar bij ons de prijs wat gunstiger en wij hebben een zwembad/saunaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:30 schreef Guard het volgende:
[..]
Ohw daar zit je dus, op een of andere manier dacht ik altijd aan het hotel bij het station... (maar dat komt waarschijnlijk omdat een bekende van me daar vroegah heeft gewerkt)
Hotel Brabant kom ik altijd langs als naar mijn zus rijdt....
Dan snap ik ook dat je laatst die sporters met een beperking over de vloer had, sportvelden om de hoek
oeh lekkerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:11 schreef -_Tommy_- het volgende:
Nog 4 uur en dan lang weekend! Want maandag verplicht ATV!
haha okquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:48 schreef Guard het volgende:
[..]
Hopelijk vandaag wel maar 8 uurtjes ja
weet niet,quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
Fijne vrijdag allemaal![]()
Is er nog wat leuks te doen dit weekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |