ik snap 'm niet, wat heeft kookgerei hier nou mee te maken?quote:
Ik dicht baggertopics die gaan over baggertopics en maak daarbij een verwijzing naar een Nederlands gezegde.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:44 schreef Drinky het volgende:
Dit bericht in mijn topic
[..]
ik snap 'm niet, wat heeft kookgerei hier nou mee te maken?
Maar er is kennelijk veel behoefte om te mekkeren over profielen/gekke filmpjes. Een centraal topic zou in die behoefte voorzien zonder KLB te overspoelen met die meuk.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:18 schreef swarmahoer het volgende:
als alle profielentopics dicht gaan lijkt het me niet dat die er gaat komen, en in onz heb je een filmpjestopic
dat was de 1e,(die is na n minuut als gelezen gemarkeerd, dus die heb ik niet gezien) ik had t over de 2equote:
Wat een kutargument is dat toch altijdquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:36 schreef TwyLight het volgende:
de hele topiclijst van KLB staat vol met domme achterlijke loller topics alá ONZ
precies, ik zou dr bijna een topic over makenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:40 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Wat een kutargument is dat toch altijdDus omdat het kut is moet je het nog maar kutter maken?
Nee het gaat er om dat 99 van de 100 topics in KLB loller topics zijn om grappige reacties uit te lokken alá ONZ en dat discussie topics zoals bovengenoemde gesloten wordenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:40 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Wat een kutargument is dat toch altijdDus omdat het kut is moet je het nog maar kutter maken?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
precies, ik zou dr bijna een topic over maken
Misschien eens op zoek gaan naar de laagste gemeenschappelijke deler? In dit geval ben jij datquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:42 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nee het gaat er om dat 99 van de 100 topics in KLB loller topics zijn om grappige reacties uit te lokken alá ONZ en dat discussie topics zoals bovengenoemde gesloten worden
Ik vind eigenlijk niet dat dit zo kan hoor, zulke dingen over moderators zeggen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:09 schreef gers het volgende:
[..]
mods zijn autisten/nsb'ers/ss'ers/stasimedewerkers
je mag een nieuwe openen in het memory lane subforum, als er daar niet al een looptquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:35 schreef hehe het volgende:
Mag mijn topic alsje-alsje-alsjebliiiieeeeft weer open?![]()
Ik verheug me al jaren op een tweede deel, en nu is hij dicht!
Inderdaad, die zie je alleen maar in klotetopics postenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:16 schreef Hetiszover het volgende:
remlof?![]()
Koelbloedigheid
Is nogal een baggeruser.
Men wil het kennelijk kut, dus ik snap niet waarom de mods denken de meute een andere richting in te moeten sturen. De mods zijn er voor de users en niet andersom.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:40 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Daar vind ik geen kenker anquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:33 schreef Nikmans het volgende:
in rust en vrede kunnen genieten van Rickokun topics, Ensaf paints en terechte klachten.
jij behoort dan ook tot het 2e groepje dat nikmans omschrijft, en je mag wegblijven met je nietstoevoegende baggerquote:
Heb jij mod ambities ofzo?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:33 schreef Nikmans het volgende:
Ik denk zelf dat het grootste deel van de users het niet kut wil, alleen een klein en zeer luid groepje dat daarmee de illusie wekt dat het zo hoort.
Ik denk ook dat met een klein beetje inspanning de kutheid tot een minimum beperkt kan worden en we in rust en vrede kunnen genieten van Rickokun topics, Ensaf paints en terechte klachten.
quote:
Heb je linkjes naar topics/posts? Dan zal ik even kijken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:47 schreef ynuhh het volgende:
Is het mogelijk om wat te doen tegen al die vrouwenhaat in klaagbaak? Gaat nergens meer over, behandel het gewoon als racisme ofzo.
Wat versta jij allemaal onder vrouwenhaat dan? Heb je ergens een voorbeeldje?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:47 schreef ynuhh het volgende:
Is het mogelijk om wat te doen tegen al die vrouwenhaat in klaagbaak? Gaat nergens meer over, behandel het gewoon als racisme ofzo.
Dit soort posts, alsof we in deze moderne samenleving nog spreken van 'het zwakkere ras'. En alsof het nog normaal is om vrouwen te slaan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:21 schreef 2cv het volgende:
Ik houd van emancipatie: vrouwen lossen hun eigen sores op en mannen mogen vervolgens de vrouwen slaan.
Helaas blijkt in de praktijk de emancipatie door vrouwen anders te werken: als ze sores hebben verleiden ze een man om dat op te lossen en als die man de vrouw dan slaat zijn ze plotseling van het zwakkere geslacht.
Het heeft een sarcastische insteek. Zeker 2cv kennende. Denk dat je het een beetje te zwart-wit leest.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dit soort posts, alsof we in deze moderne samenleving nog spreken van 'het zwakkere ras'. En alsof het nog normaal is om vrouwen te slaan.
Ook op het internet hoort dit niet.
Eens is.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 08:10 schreef LasTeR het volgende:
Swarma, zojuist kansjongeren topic op slot gegooid. Een deel 2 zou leuk wezen omdat één van de kansjongeren zich hier heeft gemeld.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:35 schreef appelsjap het volgende:
rot op SF, alleen adelantie mag die slotten.
Advertisement. Ads.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:46 schreef Adelante het volgende:
Geen klachten over adds en banners.
Dat dus,quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:03 schreef Michielos het volgende:
JA... dankzij de mods zit dit topic nu hier... daar waar shaury niet komt
trolltopic, bashtopic, hebben we dagelijks. We kennen het nu wel.quote:
Wat was daar trollerig aan? Ik vind echt dat we een MBO SC moeten hebben, is dat gek soms?quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
trolltopic, bashtopic, hebben we dagelijks. We kennen het nu wel.
Nee, maar dat kan dan mooi in SES. Niet in KLBquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat was daar trollerig aan? Ik vind echt dat we een MBO SC moeten hebben, is dat gek soms?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, maar dat kan dan mooi in SES. Niet in KLB
Dan moet je in SES het idee aankaarten en vragen of er zo'n soort topic kan komen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar de klacht was dat het er niet was.
Het zou in elk geval potentie hebben. Ik ga het is proberen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan moet je in SES het idee aankaarten en vragen of er zo'n soort topic kan komen.
Ik dank je voor jouw oprechtheid en behulpzaamheid om mij te woord te staanquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:10 schreef Adelante het volgende:
Nee, het ging echt drie keer nergens over.
Nee, het topic en de TSquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:19 schreef de_boswachter het volgende:
Godverdomme
Remlof zegt: Allebei weg
Aangezien ik en DSB in dat topic alleen posten, betekend dat dat ik een ban heb?![]()
smeerlapquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:21 schreef de_boswachter het volgende:
Pfieuw. Door het oog van de naad weer!!!
Tnx.
wat voor reacties verwacht je? en wat is de discussie waarde van je topic?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:44 schreef Nobu het volgende:
Swarma, mijn topic, wat doe je? Bar weinig mis mee lijkt me.
Ik verwacht steun van mijn medefokkers, wat anders. En sinds wanneer is discussiewaarde een vereiste in KLB, ik post mijn klacht. Mijn klacht is heel wat degelijker dan de gemiddelde KLB-klacht.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat voor reacties verwacht je? en wat is de discussie waarde van je topic?
[Forum] Banmeldtopic - Doe normaal, dan kom je hier niet inquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:30 schreef Borstenmannetje het volgende:
Waarom is hetereaux gebanned? Weet iemand dat? En waarom?
Willen jullie hem unbannen hij is dol op FOK!
Omdat je met dat account alleen maar liep te baggeren. Als je je met deze normaler kan gedragen mag ie blijven.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:30 schreef Borstenmannetje het volgende:
Waarom is hetereaux gebanned? Weet iemand dat? En waarom?
Willen jullie hem unbannen hij is dol op FOK!
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat je met dat account alleen maar liep te baggeren. Als je je met deze normaler kan gedragen mag ie blijven.
Kick.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:27 schreef de_boswachter het volgende:
Fittie tussen ChupaChupGangsterts en Fokkerts
Zijn zulke reacties trouwens "normaal" ?
Beide staan hoog op de verdwijningsranglijst.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:05 schreef de_boswachter het volgende:
Ik dacht help jullie even:
Kutkloon: D.D.W.
Vermoedelijke kutkloon: Cacciatore
Airlocker posts en comments verwijderd uit discussie topic.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:26 schreef Suusje-V het volgende:
Gelovigen vs ongelovigen
Airlocker verneukt het nu ff een beetje met z'n matige trolls.
We waren net lekker aan het discussiëren..
Kan iemand dat misschien ff opschonen?![]()
Thank youquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Airlocker posts en comments verwijderd uit discussie topic.
Omdat je een godsongelofelijke boutuser bentquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:02 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zie dat ik de ene note naar de andere note krijg, why?
Baggeren.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:02 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zie dat ik de ene note naar de andere note krijg, why?
Waar de fuck was jij?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:28 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoi Bio heb je me wel een beetje gemist?
Weg.quote:
Het ging echt nog precies over de originele klacht. Mensen die geen verstand van voetbal hebben. Of moeten alle topics met "voetbal" in de OP naar VBL? Alle topics met "HBO" naar SES? Alle topics met "vrouw" naar R&P en SEX?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:27 schreef swarmahoer het volgende:
voor dat soort topics is een speciaal voetbal subforum, en we doen niet aan deeltjes
Ik vond het ook een goed punt wat je aanwees, vreemd om een zinnige discussie op slot te gooien midden in de nacht.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:29 schreef Biels het volgende:
Tuurlijk, verwijder mijn posts maar ipv er even inhoudelijk op te reageren.
The Notebook We hebben een subforum voor films.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:27 schreef swarmahoer het volgende:
voor dat soort topics is een speciaal voetbal subforum, en we doen niet aan deeltjes
En dan? Dan lees je het daar en blijf je nog steeds bij je puntquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:31 schreef swarmahoer het volgende:
pm maar naar klb_modjes als je t er niet mee eens bent, ik blijf bij mn keuze
zet voortaan maar mooi TR's ipv met topics op de proppen te komen als het je toevallig even uitkomtquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
The Notebook We hebben een subforum voor films.
Jongens in een pak We hebben het subforum LIF.
Gelovigen vs ongelovigen We hebben het subforum WFL.
Megan Fox We hebben het subforum B&H.
Werk aan de winkel knul
dat komt bij alle modjes uit, mochten die er anders over denken merk je t vanzelfquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:32 schreef Biels het volgende:
[..]
En dan? Dan lees je het daar en blijf je nog steeds bij je punt. Ik dacht dat dit soort topics er juist waren om de dialoog aan te gaan betreffende bepaalde beslissingen. Daarom ook feedback ipv KLB-MED.
Oke, ga ik doen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zet voortaan maar mooi TR's ipv met topics op de proppen te komen als het je toevallig even uitkomt
je moet niet zo betweterig doen, ik ben niet 24/7 op fok en ga niet alles doorspittenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Oke, ga ik doen.
Ga jij dan voortaan modden volgens de zojuist door jezelf aangekaarte richtlijnen ipv de regeltjes erbij te pakken als het je toevallig even uitkomt?
Het maakt hem niet uit. Het is een indicatie van de tweeledigheid van je besluit. Je sluit een topic met een bepaalde reden, en als we vervolgens met topics komen die volgens dezelfde reden ook zouden moeten verdwijnen moeten we TR's plaatsen? Als het aan ons lag was het voetbaltopic er nog.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zet voortaan maar mooi TR's ipv met topics op de proppen te komen als het je toevallig even uitkomt
En dan? Dan is er morgen, als iedereen weer wakker is, een suf voetbaltopic waar het moment al helemaal verdwenen is. Dit was gewoon een leuk, goedlopend topic, ik denk dat je dat wel wat kan laten gaan om half 2 's nachts. Misschien als tip voor de volgende keer.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat komt bij alle modjes uit, mochten die er anders over denken merk je t vanzelf
zie post hierboven, ik zie niet allesquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:35 schreef Biels het volgende:
[..]
Het maakt hem niet uit. Het is een indicatie van de tweeledigheid van je besluit. Je sluit een topic met een bepaalde reden, en als we vervolgens met topics komen die volgens dezelfde reden ook zouden moeten verdwijnen moeten we TR's plaatsen? Als het aan ons lag was het voetbaltopic er nog.
Er staat juist dat wij dat niet vinden, maar aangezien jij dat blijkbaar wel vind hebben we wat topics aangedragen, uit de losse pols zo even, die dan ook verplaatst moeten worden naar het correcte subforum.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zie post hierboven, ik zie niet alles
en daarvoor is die tr functie heel mooi, als je vind dat een topic ergens anders moet of dicht of over de schreef gaat ofzo
nogmaals: ik zit niet 24/7 op fok, zie niet alle topics, kijk net in nieuwe topics en werk die even af, ik heb er geen boodschap aan dat er ongetwijfeld nog andere topics zijn die verkeerd staan of miss ook wel een slotje verdienen, ik kan niet de hele active topiclijst van klb doorlezen, zijn 200 topics, ik heb wel wat beters te doenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:38 schreef Biels het volgende:
[..]
Er staat juist dat wij dat niet vinden, maar aangezien jij dat blijkbaar wel vind hebben we wat topics aangedragen, uit de losse pols zo even, die dan ook verplaatst moeten worden naar het correcte subforum.
Je mist het punt. Maakt niet uit.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nogmaals: ik zit niet 24/7 op fok, zie niet alle topics, kijk net in nieuwe topics en werk die even af, ik heb er geen boodschap aan dat er ongetwijfeld nog andere topics zijn die verkeerd staan of miss ook wel een slotje verdienen, ik kan niet de hele active topiclijst van klb doorlezen, zijn 200 topics, ik heb wel wat beters te doen
zet lekker TR's als je je stoort aan die topics
welterusten
jij ook, maakt niet uitquote:
ik zit de hele tijd al op fok, en ben ook niet weg, maar ik ben er niet voor om op jouw commando n kunstje te doenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:43 schreef Otis2.0 het volgende:
Jammer, dat je zo even 5 minuten op Fok langskomt en lukraak zonder eerst even verder te kijken dan je neus lang is wat topics op slot gooit, waarna je weer vertrekt.
Heel jammer.
Ik begrijp je punt heel goed, hoor. Maar daar gaat het hier niet om. Ik maak er morgen wel een klaagtopic over.quote:
Inderdaad. Je bent er om KLB te modden. Kijk je nog even naar m'n TR's? We willen immers geen topics in KLB die er niet horen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zit de hele tijd al op fok, en ben ook niet weg, maar ik ben er niet voor om op jouw commando n kunstje te doen
Dan zet ik een TR met een verzoek tot schopje FB.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:52 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt heel goed, hoor. Maar daar gaat het hier niet om. Ik maak er morgen wel een klaagtopic over.
Sorry wat? Dat je post weg is? Je maakt mij niet zo snel boos hoor.quote:
Dat is wel heel zwart/wit.quote:
Heb je 40 notes uitgedeeld in dat topic?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:39 schreef Biogarde het volgende:
Bagger. TS haalt het zelf al aan.
En pak 'm beet een note of 40 binnen nog geen 150 reacties. Hulde.
Iets minder. Voor dat irritante smileygebruik. Daar hebben we eerder al een keer voor gewaarschuwd.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:42 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Heb je 40 notes uitgedeeld in dat topic?
Kan dan wel het gezuig van die gast eens aangepakt worden, zie bovenstaande post.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:20 schreef Cacciatore het volgende:
PSV is ook corrupt, claimen een voetbalclub te zijn maar ze voetballen geeneens
Als je nog één keer in FB komt vandaag, vraag ik een ban voor je aan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:18 schreef Cacciatore het volgende:
Hallo,
Dit is niet normaal meer, overal waar ik reageer komen mensen met domme opmerkingen enzovoort.
Ja ik gebruik soms straattaal maar zo praat ik normaal ook dit is niet leuk!!!!!!!
Gaarne hier iet saan doen alstublieft.
mvg.
posts verwijderd. Je bent zelf anders ook lekker bezig met je kanker dit kanker dat.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:37 schreef Electro-Worm het volgende:
WTF? YouTube -account gewist ivm 'use violation'.
Wat een kankerfaggots hebben jullie op dit forum zitten, goddamn.
Achteraan sluiten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:47 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik begin me beetje te irriteren aan Mr Cooper (Y)
is geen kut kick.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:22 schreef CantFazeMe het volgende:
Dicht timmeren. Kutkick.
Marktplaats gasten die hun geld terug willen.
Oh. Heb die post over het hoofd gezien. Foutje.quote:
Geeft nietquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:25 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Oh. Heb die post over het hoofd gezien. Foutje.
Als je het nou eens duidelijker zegt, in plaats van mompelt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:27 schreef appelsjap het volgende:
Mompelt iets over recht en journalistiek
Als je het nog 1x plaats lig je er vanaf. Dit is inbreuk op iemands privacy en is verboden. Start een eigen forum en ga lekker zelf met advocaten in de klinch.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:02 schreef thloreg het volgende:
Hoezo is dat inbreuk op iemands privacy?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je het nog 1x plaats lig je er vanaf. Dit is inbreuk op iemands privacy en is verboden. Start een eigen forum en ga lekker zelf met advocaten in de klinch.
Dan moet ik alles behalve de OP verwijderen. Voor slowchat hebben we een aparte reeks, je topic had niks te zoeken in KLB.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:54 schreef S.Seagal het volgende:
Als we ontopic gaan reageren mag hij dan open blijven?
We werden gestalktquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet ik alles behalve de OP verwijderen. Voor slowchat hebben we een aparte reeks, je topic had niks te zoeken in KLB.
Je hebt geen note voor het openen van dat topic, alleen een slotje omdat je het zelf verslowchat hebt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:00 schreef S.Seagal het volgende:
Hoe kan je mij een note geven voor het openen van een topic.
Slaat toch nergens op.![]()
Hoe kan ik dan 1 note meer hebben?quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt geen note voor het openen van dat topic, alleen een slotje omdat je het zelf verslowchat hebt.
Hoe kan jij in godsnaam weten of je notes er bij hebt of niet?quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:02 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Hoe kan ik dan 1 note meer hebben?
Die had je voor topicverzieken in Koeien die kauwgom kauwen! / als je een topic niet leuk vindt post er dan niet.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:02 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Hoe kan ik dan 1 note meer hebben?
Dat kan je zien.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:03 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hoe kan jij in godsnaam weten of je notes er bij hebt of niet?
En dan krijg ik daar een note voor.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Die had je voor topicverzieken in Koeien die kauwgom kauwen! / als je een topic niet leuk vindt post er dan niet.
Over notes ga ik niet in discussie. Notes die FA´s onterecht vinden worden verwijderd.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:07 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
En dan krijg ik daar een note voor.
Wees eerlijk en zeg dat die note niet nodig was.![]()
Om een grap.
Jij bent een FA toch?quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Over notes ga ik niet in discussie. Notes die FA´s onterecht vinden worden verwijderd.
Verwijder hem nu dan.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Over notes ga ik niet in discussie. Notes die FA´s onterecht vinden worden verwijderd.
Ja en als hij onterecht is dan verwijder je de note.quote:
Alsof remlof dat gaat doen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:15 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja en als hij onterecht is dan verwijder je de note.
Nou die note was toch duidelijk nergens voor nodig. Dus verwijder je hem.![]()
Wat snap je niet.
Het is alleen 'verbaggering' omdat ik jou erop aanspreek. Jammer.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:22 schreef swarmahoer het volgende:
je verbaggert het topic met je posts die niet toevoegen
zoals je leest zijn dr genoeg mensen die er wel normaal op kunnen reageren
daar heb ik overheen gelezen gok ik, k liet m juist open omdat ik dat niet tegenkwamquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:27 schreef TNA het volgende:
Overigens, ik begrijp sowieso niet waarom je een topic met in de OP "vuile kankermarokkanen" open laat. Het is wel duidelijk waar dat op uit gaat lopen.
Omdat het bullshit is. En als het dat niet was zouden we het privéleven van crewmembers niet op het forum willen hebben.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:09 schreef phpmystyle het volgende:
Een FA die mijn docent is. Dat topic is dicht flauwerik. Why?
En nu heb je jezelf nog verraden ook
En dus denk jij maar laat ik die jongen maar even een note geven?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat het bullshit is. En als het dat niet was zouden we het privéleven van crewmembers niet op het forum willen hebben.
Ik heb je er niet voor genote. En bullshittopics hebben we liever in ONZ, zoals je weet.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En dus denk jij maar laat ik die jongen maar even een note geven?En dat terwijl ik me de laatste tijden dagen zo keurig netjes gedraag.
Duh is het bullshit maar is een ludieke actie verboden dan?
Dus hij mag in ONZquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb je er niet voor genote. En bullshittopics hebben we liever in ONZ, zoals je weet.
Huilie met je gezeur om notes altijdquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En dus denk jij maar laat ik die jongen maar even een note geven?En dat terwijl ik me de laatste tijden dagen zo keurig netjes gedraag.
Duh is het bullshit maar is een ludieke actie verboden dan?
Okee, wel echt gebeurd vanmiddag trouwensquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:11 schreef swarmahoer het volgende:
klopt, maar een onwaarschijnlijke, vanuit de humor hoekvandaar het zetje richting onz, leuke paint trouwens!!
FA's modereren overal, als dat nodig is.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:43 schreef TNA het volgende:
Zeg remlof, even tussendoor, hoort jouw naam niet in de Index bij KLB? Volgens mij mod je hier nog weleens.
Reactie verwijderd, hoewel ik dagelijks debielere TS-reacties tegenkom.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:04 schreef de_boswachter het volgende:
ANOUK
Voor het geval dat die faler mijn TR wegvinkt: Mag die anusridder admiraal anaal uit mijn topic met zijn getroll.
Beetje reacties proberen uit te lokken en een topic te verneuken, falert.
Dat VAN EVERTSEN topic doel je op?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:08 schreef Loveless85 het volgende:
Hehe, fijn ook dat de collega NWS mods tegenwoordig KLB al als het afvalputje zien en hoogst onduidelijke onzin topics van mensen die zich voor zo'n topic registreren naar KLB kicken.
Van je collega's moet je het hebben
Jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat VAN EVERTSEN topic doel je op?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:52 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zat te wachten op het slotje, kickt die beunhaas hem naar KLB
Ik was eerder met de vraag dan dat je het topic dicht gooide dus het kan alsnogquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:54 schreef swarmahoer het volgende:
kan, maar t deel 2 gaat het niet redden
Mjah, dat voetbal-topic ging natuurlijk nergens over.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:04 schreef stevenmac26 het volgende:
En nou breekt mijn Dsb klomp, waarom moet ie nou dicht??
Je moet er toch om kunnen lachen dat iedereen elkaar lekker afzeikt en de internet hooligan uithangt?
Beter zo dan in het echt, maar goed in het echt zal het ook nooit gebeuren met al die ict nerds op fok
En waarom is deel 2 van gratis eten van TB wel nog open??? Dat is ondertussen ook wel duidelijk en al helemaal geen klacht
Al ben je pro Bio. Als het kut is, is het kut. Simpel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:19 schreef de_boswachter het volgende:
Maar we waren toch pro-FC UTREG Bio
Adelante, niet alles in die post is illegaal. Het gedeelte over de emulator is gewoon legaal, de software is niets mis mee. Ik heb zelfs aangegeven in die post dat het downloaden van het ROM zelf wel illegaal was.quote:
Ik ben hier niet zo in thuis, maar m.a.w. je hebt geen klote aan jouw post als je niet ook gebruik maakt van de illegale ROMquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Adelante, niet alles in die post is illegaal. Het gedeelte over de emulator is gewoon legaal, de software is niets mis mee. Ik heb zelfs aangegeven in die post dat het downloaden van het ROM zelf wel illegaal was.
Zou je het legale stukje terug kunnen plaatsen? Of de twee links die naar Google verwijzen weghalen en alles terugplaatsen?
Gog, wat ben ik blij dat je jezelf nu ontmaskerd. Ik miste al een dergelijke azijnzeiker in FB de afgelopen maanden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:09 schreef Goofisch het volgende:
Topics die dicht worden gegooid, waar de topicsstarter van alle soorten ziektes naar zijn hoofd krijgt, zwart word gemaakt tot er met en de meeste grote one-liners worden geplaatst word bijna nooit wat mee gedaan, prima!
TOT een vrouw een topic plaatst en dan word alles wat tegen de TS is geedit en genote. Opzich nog prima, wel zo respectvol. Vervolgens maak ik een geintje dat de mod indruk probeert te maken op TS en dan word geheel mijn reactie verwijderd. Kan normaal gewoon. nu niet.
vervolgens PM ik de mod dat ik toch echt weinig verkeerd heb gedaan om vervolgens een reactie terug te krijgen dat ik een BAN kan verwachten als ik niet op houd, want hij is er klaar mee.
Ik zei: "Hij is vrijgezel en probeert indruk te maken" best een heel mild geintje voor KLB dacht ik zo.
Verder heb ik in dat topic de TS niet zwart gemaakt.
anders behandel je iedereen , man of vrouw, vriend of onbekende gelijk als mod in KLB.
Het boeit mij allemaal niet zoveel, maar voortrekkerij en mildje geintjes richting jou verwijderen gaat in mijn ogen nergens over.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gog, wat ben ik blij dat je jezelf nu ontmaskerd. Ik miste al een dergelijke azijnzeiker in FB de afgelopen maanden.
Jij zag het als geintje, ik niet. Plus het feit dat er nog wat josti's waren die de grens niet kennen en vrolijk mee gaan doen. Als je commentaar hebt op mijn modgedrag uit je dat hier in KLB FB en niet in dat topic zelf, waar het alleen maar leidt tot meer gebagger.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:14 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Het boeit mij allemaal niet zoveel, maar voortrekkerij en mildje geintjes richting jou verwijderen gaat in mijn ogen nergens over.
En als iemand de kanker in word gewenst die jij verder niet kent of een man is moet het allemaal wel kunnen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jij zag het als geintje, ik niet. Plus het feit dat er nog wat josti's waren die de grens niet kennen en vrolijk mee gaan doen. Als je commentaar hebt op mijn modgedrag uit je dat hier in KLB FB en niet in dat topic zelf, waar het alleen maar leidt tot meer gebagger.
Eens. Prima dat er wat aan gedaan is, maar doe dat dan ook bij die topics. Je gaat mij niet vertellen dat een topic van tegen de bijna 300 posts waarin de TS alleen maar gebasht is niet opviel.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:23 schreef Goofisch het volgende:
[..]
En als iemand de kanker in word gewenst die jij verder niet kent of een man is moet het allemaal wel kunnen?
Complete topics worden vergalt daarmee, de bekende spelfout in een TT waar vervolgens geheel het topic over gaat. en daar edit je dan weet niet?
Je weet precies wat ik bedoel, Het lijkt en dan ook erg sterk op dan je mensen een hand boven het hoofd houdt.
Geheel mee eens.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:23 schreef Goofisch het volgende:
[..]
En als iemand de kanker in word gewenst die jij verder niet kent of een man is moet het allemaal wel kunnen?
Complete topics worden vergalt daarmee, de bekende spelfout in een TT waar vervolgens geheel het topic over gaat. en daar edit je dan weet niet?
Je weet precies wat ik bedoel, Het lijkt en dan ook erg sterk op dan je mensen een hand boven het hoofd houdt.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:46 schreef swarmahoer het volgende:
waarom denken users toch altijd dat een mod alle topics bijleest, en alle reacties ziet?
wij hebben ook een leven hoor (soms) en er ontsnappen gewoon topics aan onze aandacht
het zou users sieren om in zo'n geval een TR te plaatsen in plaats van als het een keer uitkomt ons er hier mee om de oren te slaan als ''voorbeeld'' () omdat er toevallig niemand in gelezen heeft van de mods, maar de user wel
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:32 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Eens. Prima dat er wat aan gedaan is, maar doe dat dan ook bij die topics. Je gaat mij niet vertellen dat een topic van tegen de bijna 300 posts waarin de TS alleen maar gebasht is niet opviel.
Je kunt me toch niet vertellen dat alle topics waarin een TS keihard werd gebasht aan jullie aandacht zijn ontsnapt en Adelante er deze keer toevallig bij was.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:46 schreef swarmahoer het volgende:
waarom denken users toch altijd dat een mod alle topics bijleest, en alle reacties ziet?
wij hebben ook een leven hoor (soms) en er ontsnappen gewoon topics aan onze aandacht
het zou users sieren om in zo'n geval een TR te plaatsen in plaats van als het een keer uitkomt ons er hier mee om de oren te slaan als ''voorbeeld'' () omdat er toevallig niemand in gelezen heeft van de mods, maar de user wel
bij deze vertel ik je dat dus wélquote:
Maar er zijn al 10000 topics geweest waarin een man werd gebashtquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
bij deze vertel ik je dat dus wél
het maakt niet uit of er 20 of 200 posts in staan, dat is niet echt een selectiecriteria om een topic te lezen
Hij zag gewoon TS en dacht 'fapfapfapfap'.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
bij deze vertel ik je dat dus wél
het maakt niet uit of er 20 of 200 posts in staan, dat is niet echt een selectiecriteria om een topic te lezen
en jij verwacht dus dat wij met 5 mods alle 10k topics tot op de post bij lezen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:50 schreef TNA het volgende:
[..]
Maar er zijn al 10000 topics geweest waarin een man werd gebasht
En dat is dus precies de insteek waardoor het met mods altijd uit de klauwen loopt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Ach jongens, zij zijn blauw en jullie niet dus zij bepalen het.
Nee, ik verwacht dat jullie er van die 10k wel één hebben gelezen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en jij verwacht dus dat wij met 5 mods alle 10k topics tot op de post bij lezen?
zover ik ze tegenkom gaan ze op slot/ reacties weg, maar ik zie echt niet 100% van de topics, laat staan dat ik ze allemaal tot op de laatste post doorlees
daarvoor is die TR knop dus
zoals ik al zei, t zou sommige users sieren om die te gebruiken ipv hier met topics te komen zeuren als het ze uitkomt
Maar kom op, er is in geen 2 jaar zo strak gemod als nu ineens in dat topicquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en jij verwacht dus dat wij met 5 mods alle 10k topics tot op de post bij lezen?
zover ik ze tegenkom gaan ze op slot/ reacties weg, maar ik zie echt niet 100% van de topics, laat staan dat ik ze allemaal tot op de laatste post doorlees
zoals ik al zei, t zou sommige users sieren om die te gebruiken ipv hier met topics te komen zeuren als het ze uitkomt
Oké dat zal ik volgende keer eens doen dan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:54 schreef Biogarde het volgende:
Er schieten weleens topics voorbij welke we simpelweg niet gezien hebben. Zelfs een 2, 3-delig topics komt weleens voor. Het is maar net hoe het verloop qua aanwezigheid van de mods op die dag is geweest.
Maar daarom hebben we jullie hulp ook nodig. En we ervaren dat echt niet als zeikerig. TR er maar op los.
Het zou mods sieren als ze iedereen gelijk behandelen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Dat is precies waar het hier over gaat. Dat de mods niet ieder topic kunnen lezen en dat TR's daaorm behulpzaam zijn lijkt me volkomen begrijpelijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar kom op, er is in geen 2 jaar zo strak gemod als nu ineens in dat topic![]()
Het ging dan ook om het offtopic gaan na opschonen en waarschuwen. Heeft niets met jou persoonlijk (als user) of de TS te maken.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:58 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Het zou mods sieren als ze iedereen gelijk behandelen.
Ik snap best dat je niet alle topics leest, maar 80% of meer van de topics in KLB worden one liners geplaatst, kut reacties geplaatst en totaal offtopic gegaan.
En dan toevallig een vrouw die een topic opent word er ineens super strak en gemod en word iedere reactie verwijderd + een note en gedreigd met een ban als ik niet op houd.
en dat terwijl ik niet eens is lulligs zei, ja een geintje dat de mod indruk wilt maken op TS.
Ja want dat gaat natuurlijk veelte ver!
Ze zijn een hulpmiddel. Wij zien echt niet alles. Zeker niet in het tempo waarin momenteel (de laatste 2 jaar) topics geopend worden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:59 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat is precies waar het hier over gaat. Dat de mods niet ieder topic kunnen lezen en dat TR's daaorm behulpzaam zijn lijkt me volkomen begrijpelijk.
Ik heb genoeg topics gezien waar een mod zelf reageert. en de TS word zwartgemaakt, en daar word niks schoongemaakt of geedit.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het ging dan ook om het offtopic gaan na opschonen en waarschuwen. Heeft niets met jou persoonlijk (als user) of de TS te maken.
gast neem een kut en stop met janken want je wint de discussie toch nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:06 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ik heb genoeg topics gezien waar een mod zelf reageert. en de TS word zwartgemaakt, en daar word niks schoongemaakt of geedit.
Nu gaat het om een vrouw, en dan ineens wel.
Je kan echt niet ontkennen dat een mod het goed voorheeft met de TS ten koste van andere gebruikers.
En daarnaast als er een topic dicht kan zijn jullie er als de kippe bij. Overdag duurt een echt kuttopic nooit langer dan een minuut en dan is die dicht.
Ik zal eerlijk toegeven dat ik vind dat de KLB usuals, die zelf vaak vooraan staan bij bashpartijen etc., wat mij betreft een dikkere huid moeten hebben dan overige users, die af en toe eens een topic openen. Maar wanneer een replie over de schreef gaat, zal ik deze in alle topics editten/verwijderen. Daar is geen onderscheid in user in.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:58 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Het zou mods sieren als ze iedereen gelijk behandelen.
Ik snap best dat je niet alle topics leest, maar 80% of meer van de topics in KLB worden one liners geplaatst, kut reacties geplaatst en totaal offtopic gegaan.
En dan toevallig een vrouw die een topic opent word er ineens super strak en gemod en word iedere reactie verwijderd + een note en gedreigd met een ban als ik niet op houd.
en dat terwijl ik niet eens is lulligs zei, ja een geintje dat de mod indruk wilt maken op TS.
Ja want dat gaat natuurlijk veelte ver!
Een mod is neutraal en we kijken naar het topicverloop. Het topicverloop is bepalend en het maakt dan echt niet uit wie de TS is. Maar als een reactie een topic verneukt, dan halen we dat weg.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:06 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ik heb genoeg topics gezien waar een mod zelf reageert. en de TS word zwartgemaakt, en daar word niks schoongemaakt of geedit.
Nu gaat het om een vrouw, en dan ineens wel.
Je kan echt niet ontkennen dat een mod het goed voorheeft met de TS ten koste van andere gebruikers.
HO , na de waarschuwing heb ik niet meer gereageerd. En dat meerdere mensen op jou reageren is een logisch gevolg om je plotselinge strenge gemod wat niemand gewend is omdat het normaal nooit gebeurd.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zal eerlijk toegeven dat ik vind dat de KLB usuals, die zelf vaak vooraan staan bij bashpartijen etc., wat mij betreft een dikkere huid moeten hebben dan overige users, die af en toe eens een topic openen. Maar wanneer een replie over de schreef gaat, zal ik deze in alle topics editten/verwijderen. Daar is geen onderscheid in user in.
En misschien was die opmerking van jou niet eens note waardig an sich, maar als er al meerdere replies zijn geedit/verwijderd én er is note bene een waarschuwing geplaatst en je blijft alsnog doorgaan dan heb je een te grote plaat voor je kop.
Heb jij nog geen ban?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:34 schreef Cacciatore het volgende:
ik heb ff bij wat topics gezet dat het dagboeken zijn die worden uiteraard gesloten hea
Straks. Ik heb nog het eea op te schonen. OOk van jou.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Mag het realmadrid topic weer open?
Dan laat je dus alleen de 1e 20 posts staan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:35 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Straks. Ik heb nog het eea op te schonen. OOk van jou.
Zolang het maar met worden blijft vind ik het nooit erg, bedoel we gaan heus niet afspreken op een weiland ergens om elkaars hersens in te slaanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:02 schreef Biogarde het volgende:
Denk dat ik 'm maar eens gesloten hou. Ben dat moddergooien een beetje zat. Is het niet in VBL, dan is het wel hier.
Nee, maar lees de discussies maar eens terug (en dan heb ik al het eea verwijderd). We zitten op een forum, dus woordelijk is hier al funest voor een topic. Wat jullie buiten doen zal me de reet oxideren. Zolang je maar niets afspreekt op FOK!.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zolang het maar met worden blijft vind ik het nooit erg, bedoel we gaan heus niet afspreken op een weiland ergens om elkaars hersens in te slaan
Waarom zou ik in godsnaam met iemand van fok willen afspreken?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, maar lees de discussies maar eens terug (en dan heb ik al het eea verwijderd). We zitten op een forum, dus woordelijk is hier al funest voor een topic. Wat jullie buiten doen zal me de reet oxideren. Zolang je maar niets afspreekt op FOK!.
Wij worden nog eens vrienden. Al heb ik met Ajax net zoveel als met een wc-rol.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom zou ik in godsnaam met iemand van fok willen afspreken?
Nogmaals ik laat het wel bij woorden en niet met afspreken want dat vind ik past triest
Een wc rol gebruik je dagelijks dus je hebt er best veel mee begrijp ik dan, vind ik wel weer lief van jequote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wij worden nog eens vrienden. Al heb ik met Ajax net zoveel als met een wc-rol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |