Ik vond het ook een goed punt wat je aanwees, vreemd om een zinnige discussie op slot te gooien midden in de nacht.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:29 schreef Biels het volgende:
Tuurlijk, verwijder mijn posts maar ipv er even inhoudelijk op te reageren.
The Notebook We hebben een subforum voor films.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:27 schreef swarmahoer het volgende:
voor dat soort topics is een speciaal voetbal subforum, en we doen niet aan deeltjes
En dan? Dan lees je het daar en blijf je nog steeds bij je puntquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:31 schreef swarmahoer het volgende:
pm maar naar klb_modjes als je t er niet mee eens bent, ik blijf bij mn keuze
zet voortaan maar mooi TR's ipv met topics op de proppen te komen als het je toevallig even uitkomtquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
The Notebook We hebben een subforum voor films.
Jongens in een pak We hebben het subforum LIF.
Gelovigen vs ongelovigen We hebben het subforum WFL.
Megan Fox We hebben het subforum B&H.
Werk aan de winkel knul
dat komt bij alle modjes uit, mochten die er anders over denken merk je t vanzelfquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:32 schreef Biels het volgende:
[..]
En dan? Dan lees je het daar en blijf je nog steeds bij je punt. Ik dacht dat dit soort topics er juist waren om de dialoog aan te gaan betreffende bepaalde beslissingen. Daarom ook feedback ipv KLB-MED.
Oke, ga ik doen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zet voortaan maar mooi TR's ipv met topics op de proppen te komen als het je toevallig even uitkomt
je moet niet zo betweterig doen, ik ben niet 24/7 op fok en ga niet alles doorspittenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Oke, ga ik doen.
Ga jij dan voortaan modden volgens de zojuist door jezelf aangekaarte richtlijnen ipv de regeltjes erbij te pakken als het je toevallig even uitkomt?
Het maakt hem niet uit. Het is een indicatie van de tweeledigheid van je besluit. Je sluit een topic met een bepaalde reden, en als we vervolgens met topics komen die volgens dezelfde reden ook zouden moeten verdwijnen moeten we TR's plaatsen? Als het aan ons lag was het voetbaltopic er nog.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zet voortaan maar mooi TR's ipv met topics op de proppen te komen als het je toevallig even uitkomt
En dan? Dan is er morgen, als iedereen weer wakker is, een suf voetbaltopic waar het moment al helemaal verdwenen is. Dit was gewoon een leuk, goedlopend topic, ik denk dat je dat wel wat kan laten gaan om half 2 's nachts. Misschien als tip voor de volgende keer.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat komt bij alle modjes uit, mochten die er anders over denken merk je t vanzelf
zie post hierboven, ik zie niet allesquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:35 schreef Biels het volgende:
[..]
Het maakt hem niet uit. Het is een indicatie van de tweeledigheid van je besluit. Je sluit een topic met een bepaalde reden, en als we vervolgens met topics komen die volgens dezelfde reden ook zouden moeten verdwijnen moeten we TR's plaatsen? Als het aan ons lag was het voetbaltopic er nog.
Er staat juist dat wij dat niet vinden, maar aangezien jij dat blijkbaar wel vind hebben we wat topics aangedragen, uit de losse pols zo even, die dan ook verplaatst moeten worden naar het correcte subforum.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zie post hierboven, ik zie niet alles
en daarvoor is die tr functie heel mooi, als je vind dat een topic ergens anders moet of dicht of over de schreef gaat ofzo
nogmaals: ik zit niet 24/7 op fok, zie niet alle topics, kijk net in nieuwe topics en werk die even af, ik heb er geen boodschap aan dat er ongetwijfeld nog andere topics zijn die verkeerd staan of miss ook wel een slotje verdienen, ik kan niet de hele active topiclijst van klb doorlezen, zijn 200 topics, ik heb wel wat beters te doenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:38 schreef Biels het volgende:
[..]
Er staat juist dat wij dat niet vinden, maar aangezien jij dat blijkbaar wel vind hebben we wat topics aangedragen, uit de losse pols zo even, die dan ook verplaatst moeten worden naar het correcte subforum.
Je mist het punt. Maakt niet uit.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nogmaals: ik zit niet 24/7 op fok, zie niet alle topics, kijk net in nieuwe topics en werk die even af, ik heb er geen boodschap aan dat er ongetwijfeld nog andere topics zijn die verkeerd staan of miss ook wel een slotje verdienen, ik kan niet de hele active topiclijst van klb doorlezen, zijn 200 topics, ik heb wel wat beters te doen
zet lekker TR's als je je stoort aan die topics
welterusten
jij ook, maakt niet uitquote:
ik zit de hele tijd al op fok, en ben ook niet weg, maar ik ben er niet voor om op jouw commando n kunstje te doenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:43 schreef Otis2.0 het volgende:
Jammer, dat je zo even 5 minuten op Fok langskomt en lukraak zonder eerst even verder te kijken dan je neus lang is wat topics op slot gooit, waarna je weer vertrekt.
Heel jammer.
Ik begrijp je punt heel goed, hoor. Maar daar gaat het hier niet om. Ik maak er morgen wel een klaagtopic over.quote:
Inderdaad. Je bent er om KLB te modden. Kijk je nog even naar m'n TR's? We willen immers geen topics in KLB die er niet horen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zit de hele tijd al op fok, en ben ook niet weg, maar ik ben er niet voor om op jouw commando n kunstje te doen
Dan zet ik een TR met een verzoek tot schopje FB.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:52 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt heel goed, hoor. Maar daar gaat het hier niet om. Ik maak er morgen wel een klaagtopic over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |