Ja, open jij maar een topic over WMP.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:38 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vind beiden kut. Moet ik nu ook een topic openen?
Op OSX misschien, op MS OS is het gewoon baggerquote:
Op OSX start ie bij mij echt in 1 sec op ofzo. En dan helemaal klaar voor gebruik.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:42 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Op OSX misschien, op MS OS is het gewoon bagger
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:42 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Neejoh.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:42 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
quote:
Daarom, op OSX zal hij misschien wel naar behoren werken. Op Windows alleen maar gezeik mee gehad. En de UI van Winamp is veel gebruiksvriendelijker dan die van iTunes. Daarnaast kan je ook veel gemakkelijker Volume/Trebble/Bass aanpassen in Winampquote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:42 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Op OSX start ie bij mij echt in 1 sec op ofzo. En dan helemaal klaar voor gebruik.
Op mijn telefoon gebruik ik ook met veel plezier WMP, werkt simpel en je hebt geen overbodige stuff. Maar op de PC laat ik het toch wel even links van me liggen.quote:
Mensen die jaloers zijn omdat ze het niet kunnen veroorloven.quote:
Nee je moet het anders stellen: Mensen die geen apple producten kopen omdat ze van andere horen die ze wel kopen, dat er in de winkel word gezegd "het werkt of het werkt niet, en als het niet werkt moet je een nieuwe kopen"quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:10 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Mensen die jaloers zijn omdat ze het niet kunnen veroorloven.
Er zijn ook gewoon mensen die dat lelijke witte design gewoon niet hoevenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:10 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Mensen die jaloers zijn omdat ze het niet kunnen veroorloven.
Mijn MBP is allesbehalve wit:quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:13 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Er zijn ook gewoon mensen die dat lelijke witte design gewoon niet hoeven(en al het overige simpele en seniele van OSX natuurlijk)
Ooit van garantie gehoord?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:13 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Nee je moet het anders stellen: Mensen die geen apple producten kopen omdat ze van andere horen die ze wel kopen, dat er in de winkel word gezegd "het werkt of het werkt niet, en als het niet werkt moet je een nieuwe kopen"
Dan ben je lekker bezig als bedrijf
Sub-klacht: Tevens dat Apple mensen niet Engels praten in Spanje, dan faal je ook als internationaal bedrijf
'nuff said..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:16 schreef PiRANiA het volgende:
itunes
software
besturingssystemen
computers
muurtekeningen
Heb nog nooit met een desktop pc garantiewerk gehad, het is al een schande dat daar wel sprake van is bij macquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:17 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Mijn MBP is allesbehalve wit:
[ afbeelding ]
[..]
Ooit van garantie gehoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |