Ja, open jij maar een topic over WMP.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:38 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vind beiden kut. Moet ik nu ook een topic openen?
Op OSX misschien, op MS OS is het gewoon baggerquote:
Op OSX start ie bij mij echt in 1 sec op ofzo. En dan helemaal klaar voor gebruik.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:42 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Op OSX misschien, op MS OS is het gewoon bagger
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:42 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Neejoh.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:42 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
quote:
Daarom, op OSX zal hij misschien wel naar behoren werken. Op Windows alleen maar gezeik mee gehad. En de UI van Winamp is veel gebruiksvriendelijker dan die van iTunes. Daarnaast kan je ook veel gemakkelijker Volume/Trebble/Bass aanpassen in Winampquote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:42 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Op OSX start ie bij mij echt in 1 sec op ofzo. En dan helemaal klaar voor gebruik.
Op mijn telefoon gebruik ik ook met veel plezier WMP, werkt simpel en je hebt geen overbodige stuff. Maar op de PC laat ik het toch wel even links van me liggen.quote:
Mensen die jaloers zijn omdat ze het niet kunnen veroorloven.quote:
Nee je moet het anders stellen: Mensen die geen apple producten kopen omdat ze van andere horen die ze wel kopen, dat er in de winkel word gezegd "het werkt of het werkt niet, en als het niet werkt moet je een nieuwe kopen"quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:10 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Mensen die jaloers zijn omdat ze het niet kunnen veroorloven.
Er zijn ook gewoon mensen die dat lelijke witte design gewoon niet hoevenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:10 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Mensen die jaloers zijn omdat ze het niet kunnen veroorloven.
Mijn MBP is allesbehalve wit:quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:13 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Er zijn ook gewoon mensen die dat lelijke witte design gewoon niet hoeven(en al het overige simpele en seniele van OSX natuurlijk)
Ooit van garantie gehoord?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:13 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Nee je moet het anders stellen: Mensen die geen apple producten kopen omdat ze van andere horen die ze wel kopen, dat er in de winkel word gezegd "het werkt of het werkt niet, en als het niet werkt moet je een nieuwe kopen"
Dan ben je lekker bezig als bedrijf
Sub-klacht: Tevens dat Apple mensen niet Engels praten in Spanje, dan faal je ook als internationaal bedrijf
'nuff said..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:16 schreef PiRANiA het volgende:
itunes
software
besturingssystemen
computers
muurtekeningen
Heb nog nooit met een desktop pc garantiewerk gehad, het is al een schande dat daar wel sprake van is bij macquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:17 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Mijn MBP is allesbehalve wit:
[ afbeelding ]
[..]
Ooit van garantie gehoord?
Die zat er niet meer op volgens hem, maar ze wilde hem niet gaan reparerenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:17 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Mijn MBP is allesbehalve wit:
[ afbeelding ]
[..]
Ooit van garantie gehoord?
apple is sowieso kut dat je er per sé itunes voor nodig bent om muziek er op te zetten, welke ook nog eens erg omslachtig werkt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:27 schreef AlligatorNL het volgende:
Nu een poll betreft de manier van werken:
Poll: Hoe pleur jij het liefst je data op je telefoon/mp3 speler?Via synchronisatie (iTunes) Via removable disc (ctrl c - ctrl v) Anders Geen mening
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Sinds wanneer?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:11 schreef AlligatorNL het volgende:
Er zijn nog meer Linux users dan OSX users, says enough
Fake, iedereen weet dan MS het beste is en dat zelfs Linux Mac nog overheerst.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Sinds wanneer?
http://marketshare.hitsli(...)t-share.aspx?qprid=8
Mac 5%, Linux 1%
goede feiten en bronnen manquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:37 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Fake, iedereen weet dan MS het beste is en dat zelfs Linux Mac nog overheerst.
NetApplications is fake? Tuurlijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:37 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Fake, iedereen weet dan MS het beste is en dat zelfs Linux Mac nog overheerst.
Je kan gewoon niet met winamp omgaanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:40 schreef Tijgertje. het volgende:
iTunes is goed.
Je kan winamp beter vergelijken met een getunde skyline en een apple met een hybrid.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:49 schreef De_Hertog het volgende:
Want een Opel is ook beter dan een Ferrari.
http://news.cnet.com/2100-1040-943519.htmlquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:56 schreef switchboy het volgende:
[..]
Je kan winamp beter vergelijken met een getunde skyline en een apple met een hybrid.
Mac gebruikers hebben namelijk de hersencapaciteiten niet om in een ferrari te kunnen rijden. Daar moet alles voorgekauwd voor worden. Zodra het te technisch wordt haken ze af.
Ja, opel is veiliger en betrouwbaarder dan italiaanse rotzooiquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:49 schreef De_Hertog het volgende:
Want een Opel is ook beter dan een Ferrari.
Ik wil graag zelf beslissen wat er gaat gebeuren met mijn bestanden.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:52 schreef Nooduitgang het volgende:
Oh ja, de reden dat synchronisatie superieur is aan "removable disc" is dat je bij removable disc 2x zoveel handelingen nodig hebt. Eerst moet je de muziek op je computer fixen, daarna nog eens op je mp3 speler. Bij synchronisatie hoef je alleen de muziek op je computer te fixen, de rest gaat VANZELF.
Juist wel, want ze verdienen meer.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:11 schreef switchboy het volgende:
Ze hebben blijkbaar geen economisch inzicht.![]()
Hoezo rechtlullen wat krom is.quote:En je filtert de paupers er vanzelf uit omdat die het niet kunnen betalen. En het merk is onbekender waardoor alleen de meer geeky mensen ervan afweten. Oftewel selectie biased.
Voila: http://techfever.net/2009(...)s-says-study-not-me/quote:Ze zouden het onderzoek moeten herhalen op iPod en iPhone gebruikers.
Waarom? Het eindresultaat is hetzelfde.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:14 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ik wil graag zelf beslissen wat er gaat gebeuren met mijn bestanden.
Zegt nog niks over hun economisch inzicht.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:22 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Juist wel, want ze verdienen meer.
Hoe groot was de steekproef waar is de steekproef gehouden wat is de significantie van die percentages.quote:
Omdat auto's tot de verbeelding spreken iedereen er ervaring mee heeft en dus weet waar je analogie over gaat.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:25 schreef Merkie het volgende:
Waarom gaan mensen toch altijd kromme auto-vergelijkingen maken? Je kan een Apple-computer niet vergelijken met een Toyota Prius, en je kan een Windows PC ook niet vergelijken met een Opel Astra ofzo. Slaat echt compleet nergens op.
Wat een onzin. Rijdt prima, een automaat. Ik kom uitgeruster aan op mijn bestemming, heb minder handelingen te verrichten, kan alsnog laten schakelen door een dot gas te geven of een versnellinkje lager te zetten. Ik zeg doen!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:22 schreef switchboy het volgende:
synchronisatie is als een auto met alleen een gaspedaal en een rem.
[ afbeelding ]
Het werkt maar je rijdt liever in een handgeschakelde bak vanwege de extra controle die je over het voertuig hebt.
Nee. Want nu beslis ik wat ik als muziek bestempel, niemand hoeft mijn pc te doorzoeken waar mijn muziek staat. Dat kan ik zelf wel beter. Plus itunes zuigt penis omdat het niet werkt zoals winamp.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:24 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Waarom? Het eindresultaat is hetzelfde.
Nee, synchronisatie is als een auto met privé chauffeur.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:22 schreef switchboy het volgende:
synchronisatie is als een auto met alleen een gaspedaal en een rem.
[ afbeelding ]
Het werkt maar je rijdt liever in een handgeschakelde bak vanwege de extra controle die je over het voertuig hebt.
Oh, komt er iemand met cijfers, gaan we de cijfers weer bejanken. Wat snap je niet aan steekproefquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:25 schreef switchboy het volgende:
[..]
Zegt nog niks over hun economisch inzicht.
[..]
Hoe groot was de steekproef waar is de steekproef gehouden wat is de significantie van die percentages.
Nee, de analogie gaat niet op. Het lijkt er een beetje op, maar duidelijker maak je de boel er niet mee. Het enige wat je ermee bereikt wordt is dat er gediscussiëerd wordt over automerken, handgeschakelde auto's en auto's met een automatische versnellingsbak. Lekker interessant zeg.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:26 schreef switchboy het volgende:
[..]
Omdat auto's tot de verbeelding spreken iedereen er ervaring mee heeft en dus weet waar je analogie over gaat.
Je gebruikt ook nog VHS omdat een blue ray niet hetzelfde er uit ziet?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:26 schreef fs180 het volgende:
[..]
Nee. Want nu beslis ik wat ik als muziek bestempel, niemand hoeft mijn pc te doorzoeken waar mijn muziek staat. Dat kan ik zelf wel beter. Plus itunes zuigt penis omdat het niet werkt zoals winamp.
Heb je gelijk in. Evenmin valt uit het artikel af te leiden dat ze géén economisch inzicht hebben wat je eerder stelde, en dus een joekel van een drogredenering is.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:25 schreef switchboy het volgende:
[..]
Zegt nog niks over hun economisch inzicht.
Geen idee. Wil je echt dat ik dat ga navragen bij Forrester?quote:[..]
Hoe groot was de steekproef waar is de steekproef gehouden wat is de significantie van die percentages.
Synchronisatie is niet per definitie makkelijker.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:27 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Nee, synchronisatie is als een auto met privé chauffeur.
Wat snap je niet aan betrouwbaarheid van onderzoek? Stel ik pluk 10 mensen van de straat in de bijlmer en test ze op HIV of ik pluk 10 mensen van de straat in staphorst en test ze op HIV. Bij de ene groep vind ik er misschien 4 en bij de tweede 0. Zal ik dan kunnen zeggen dat HIV of bij 4/10 nederlands voorkomt of niet in nederland voorkomt? Geen van beide. Mijn steekproef was namelijk niet aselect en daardoor geen goede representatie van de nederlandse bevolking. Ook was mijn steekproef veen te klein. Waardoor de uitkomst niet significant is.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, komt er iemand met cijfers, gaan we de cijfers weer bejanken. Wat snap je niet aan steekproef
Lees de rest van de quote eens. 32000+ mensen. Geen 10.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:31 schreef switchboy het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan significantie. Stel ik pluk 10 mensen van de straat in de bijlmer en test ze op HIV of ik pluk 10 mensen van de straat in staphorst en test ze op HIV. Bij de ene groep vind ik er misschien 4 en bij de tweede 0. Zal ik dan kunnen zeggen dat HIV of bij 4/10 nederlands voorkomt of niet in nederland voorkomt? Geen van beide. Mijn steekproef was namelijk niet aselect en daardoor geen goede representatie van de nederlandse bevolking. Ook was mijn steekproef veen te klein. Waardoor de uitkomst niet significant is.
Ja je hebt kan zelf doen, je kan het ook je computer laten doen. Automatisering heet dat. Daar was een computer toch voor bedoeld?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:26 schreef fs180 het volgende:
[..]
Nee. Want nu beslis ik wat ik als muziek bestempel, niemand hoeft mijn pc te doorzoeken waar mijn muziek staat. Dat kan ik zelf wel beter.
Ja, en dan zeg ik, winamp zuigt penis omdat het niet werkt zoals itunes.quote:Plus itunes zuigt penis omdat het niet werkt zoals winamp.
Ik had het niet zien staan in het tabelletje. Excusesquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lees de rest van de quote eens. 32000+ mensen. Geen 10.
Synchroniseren kost meer handelingen? Jawel man. Aansluiten, wachten, kabel losmaken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Synchronisatie is niet per definitie makkelijker.
Verwisselbare schijf-methode:
1. Muziek naar verwisselbare schijf slepen.
2. Klaar!
Synchroniseren d.m.v. iTunes
1. iTunes openen (duurt al gauw een flinke tijd onder Windows)
2. Muziek naar iTunes slepen
3. Op synchroniseren drukken
4. Klaar
Synchroniseren kost meer handelingen, en vanwege het bizar trage iTunes duurt het ook nog eens veel langer. Ook is het belangrijk om in te zien dat er weinig mis is met de tweede methode, het synchroniseren. Ik snap dat mensen het fijn vinden. Het grote probleem is dat het de ENIGE methode is. Je zit vast aan iTunes. En iTunes vinden veel mensen bagger.
Als ik een videorecorder had wel ja. Net zoals dat ik gewoon divx download ipv full hd, want op mijn laptop is het toch maar klein verschilquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je gebruikt ook nog VHS omdat een blue ray niet hetzelfde er uit ziet?
Nee. Synchroniseren kost 4 handelingen, via de verwisselbare schijf-methode zit je aan 2 stappen. Dat leg ik toch net uit? Als je niet inhoudelijk de discussie aan wilt gaan kan je beter wegblijven.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:38 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Synchroniseren kost meer handelingen? Jawel man. Aansluiten, wachten, kabel losmaken.
Je leest echt niets in dit topic he?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:38 schreef fs180 het volgende:
[..]
Als ik een videorecorder had wel ja. Net zoals dat ik gewoon divx download ipv full hd, want op mijn laptop is het toch maar klein verschil![]()
Winamp doet alles dat het moet doen: muziek afspelen, dan neemt ie zon 3-15 mb is beslag van je geheugen en nog geen 0.5cm bij 5/6cm aan ruimte op je scherm. Wat doet itunes nou beter?
Nee, want die pc is niet slim genoeg om te weten wat ik wil. Dan ben ik namelijk voor nodig.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:33 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Ja je hebt kan zelf doen, je kan het ook je computer laten doen. Automatisering heet dat. Daar was een computer toch voor bedoeld?
[..]
Ja, en dan zeg ik, winamp zuigt penis omdat het niet werkt zoals itunes.
Onzin, je kunt autosync aanzetten. Wat standaard ook aan staatquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee. Synchroniseren kost 4 handelingen, via de verwisselbare schijf-methode zit je aan 2 stappen.
Niet als je itunes nooit gebruikt eerst nog helemaal een biblitheek moet laten aanleggen of je nieuw gedownloade muziek in itunes moet importeren. Dan is drag 'n drop echt gewoon vele malen sneller.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:38 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Synchroniseren kost meer handelingen? Jawel man. Aansluiten, wachten, kabel losmaken.
Waarom meer verbruiken dan nodig?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je leest echt niets in dit topic he?
En geheugen tellen, jesus, dat was leuk in het DOS tijdperk met optimalisaties met QEMM.
Welk risico? Waarom zou je bieb leeg zijn opeens?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:40 schreef switchboy het volgende:
[..]
Niet als je itunes nooit gebruikt eerst nog helemaal een biblitheek moet laten aanleggen of je nieuw gedownloade muziek in itunes moet importeren. Dan is drag 'n drop echt gewoon vele malen sneller.
Plus je loopt niet het risico dat je met een lege bieb ineens heel je muziekspeler mist die als backup diende.![]()
Dat zijn allemaal voordelen die je hebt als je de controle bij jezelf legt.
Dat doe je al, je gebruikt windows.quote:
Waarom zou ik muziek naar iTunes moeten slepen elke x dat ik ga synchroniseren? Die muziek staat al in m'n iTunes. Bovendien synct iTunes automatisch bij aansluiten. Oftewel: aansluiten, klaar.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee. Synchroniseren kost 4 handelingen, via de verwisselbare schijf-methode zit je aan 2 stappen. Dat leg ik toch net uit? Als je niet inhoudelijk de discussie aan wilt gaan kan je beter wegblijven.
Nieuwe installatie bijvoorbeeld. iTunes heeft ook zo'n funcite dat hij ipv de PC bieb aanvult de iPod bieb gelijk trekt met de PC en dan is dus al je muziek weg. Een kwestie van goed lezen. Maar je moet de KLB topics er maar op na lezen hoevaak het voorkomt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welk risico? Waarom zou je bieb leeg zijn opeens?
Dus wat jij wilt zeggen is dat iTunes alleen sneller is als je iTunes ook als muziekafspeelprogramma gebruikt? Ik snap dat het fijn werkt als je iTunes overal voor gebruikt. Maar drag & drop lijkt me nog steeds vele malen handiger. En ook sneller trouwens, want dat synchroniseren duurt ook onnodig lang.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:42 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Waarom zou ik muziek naar iTunes moeten slepen elke x dat ik ga synchroniseren? Die muziek staat al in m'n iTunes. Bovendien synct iTunes automatisch bij aansluiten. Oftewel: aansluiten, klaar.
Je snapt hopelijk dat dit een eenmalige handeling is?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:40 schreef switchboy het volgende:
[..]
Niet als je itunes nooit gebruikt eerst nog helemaal een biblitheek moet laten aanleggen of je nieuw gedownloade muziek in itunes moet importeren. Dan is drag 'n drop echt gewoon vele malen sneller.
Een lege bieb? Waar komt die lege bieb opeens vandaan?quote:Plus je loopt niet het risico dat je met een lege bieb ineens heel je muziekspeler mist die als backup diende.![]()
Dat zijn allemaal voordelen die je hebt als je de controle bij jezelf legt.
Waar baseer je dat op?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doe je al, je gebruikt windows.
Welke oetlul gebruikt iTunes wél voor het synchroniseren maar niet om muziek mee af te spelen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dus wat jij wilt zeggen is dat iTunes alleen sneller is als je iTunes ook als muziekafspeelprogramma gebruikt?
herinstall windows. Nieuwe computer. Zat redenen te bedenken. Winamp synct qua muziek en films de iPod eleganter wat dat betreft dan iTunes zelf. Aanklikken welke nummer JIJ wilt "send to".quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:44 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Je snapt hopelijk dat dit een eenmalige handeling is?
[..]
Een lege bieb? Waar komt die lege bieb opeens vandaan?
Godallemachtig.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:38 schreef fs180 het volgende:
[..]
Als ik een videorecorder had wel ja. Net zoals dat ik gewoon divx download ipv full hd, want op mijn laptop is het toch maar klein verschil![]()
Winamp doet alles dat het moet doen: muziek afspelen, dan neemt ie zon 3-15 mb is beslag van je geheugen en nog geen 0.5cm bij 5/6cm aan ruimte op je scherm. Wat doet itunes nou beter?
Ik. Verklaar a.u.b. de relatie tussen een MP3-speler en het muziekafspeelprogramma op de computer. Ik zie hem niet. Jij wel.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:45 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Welke oetlul gebruikt iTunes wél voor het synchroniseren maar niet om muziek mee af te spelen?
Dan moeten die gebruikers maar weer aan hun gameboy gaan zitten, want dat heb ik echt nog nooit meegemaaktquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:43 schreef switchboy het volgende:
[..]
Nieuwe installatie bijvoorbeeld. iTunes heeft ook zo'n funcite dat hij ipv de PC bieb aanvult de iPod bieb gelijk trekt met de PC en dan is dus al je muziek weg. Een kwestie van goed lezen. Maar je moet de KLB topics er maar op na lezen hoevaak het voorkomt.
Je hebt dan toch een automatische backup? Of nee wacht, dat doe je natuurlijk ook handmatig. Voor meer "controle".quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:45 schreef switchboy het volgende:
[..]
herinstall windows. Nieuwe computer. Zat redenen te bedenken. Winamp synct qua muziek en films de iPod eleganter wat dat betreft dan iTunes zelf. Aanklikken welke nummer JIJ wilt "send to".
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:47 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Je hebt dan toch een automatische backup? Of nee wacht, dat doe je natuurlijk ook handmatig. Voor meer "controle".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |