Ja, want ik heb voor een technische opleiding gekozenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
Ik had even niet in de gaten dat je jonger was
Ik denk: als je die opleiding doet met die vrouwen, moeten zij het toch ook gewoon weten
Vond het al raar dat jij het niet begreep
Maar dat vind ik op zich WEL interessant eigenlijkAlleen moet ik die interesse nog omzetten in kennis
[..]
Waarom ben jij vóór?
maar hoe moet ik nu aan een woning voor mezelf komen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:02 schreef gers het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/algemeen(...)mt-antikraakwet.html![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zag/rook er vandaag nog een in de bus, rechtstreeks van Woodstock afkomstig.quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zag/ruik er vandaag nog een in de bus, rechtstreeks van Woodstock afkomstig.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zag/ruik er vandaag nog een in de bus, rechtstreeks van Woodstock afkomstig.
Ze gingen eens van die krakers uit dat gebouw op het station in Nijmegen spuiten met brandweerslangen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:05 schreef gers het volgende:
hopelijk rotten nu die hippies op vanaf plein 44
Kraken is meestal tijdelijkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:02 schreef gers het volgende:
[..]
kraken is diefstal![]()
en waarom is ado mod
dus als jij je auto niet gebruikt mag ik hem jatten want ik gebruik hem toch maar tijdelijkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kraken is meestal tijdelijk
En waarom vind je het erg dat ie mod is?
En ik vind het leuk om te proberen te raden waar die tekst over gaat
Ja, maar de gebruiker krijgt uiteindelijk ook betaald..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kan alleen echt totaal niet begrijpen waarom je je gebruikers moet betalen
Het is lenenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:09 schreef gers het volgende:
[..]
dus als jij je auto niet gebruikt mag ik hem jatten want ik gebruik hem toch maar tijdelijk
-edit-
quote:
Het is lenenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 15 oktober 2009 19:09 schreef gers het volgende:
[..]
dus als jij je auto niet gebruikt mag ik hem jatten want ik gebruik hem toch maar tijdelijk
-edit-
M'n erectie, wat doe jequote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde. Check dit:
Daarom nog een laatste blik op wat echt belangrijk gaat worden. Web 3.0 = Talent Generated Content in plaats van UGC. Maak de content expendable en begin met het betalen van je gebruikers. Deze ontwikkeling zal technieken als behavioral targeting en embedded advertising overbodig maken. Waardevolle recommendations, die door middel van het sematische web de mogelijkheid creëert eenvoudig data te koppelen aan een intelligentie die vervolgens de data interpreteert en teruggeeft. Hiervoor krijgt de gebruiker vervolgens betaald als beloning. Gecontroleerde toevalligheden en zorg ervoor dat je deze ontwikkeling niet mist...
Hier moet ik uit kunnen halen wat talent generated content betekent, en dit toepassen op mijn bedrijf. Tyfus honden, wat denken ze nou dat ik ben? Een fucking Einstein ofzo, tozz.
Wat een onzin, ze moeten blij zijn dat ze mogen gebruikenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar de gebruiker krijgt uiteindelijk ook betaald..
Open een topic in DIG, wel ff foto's terugplaatsen in je fotoboek. Succes gegarandeerd!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar de gebruiker krijgt uiteindelijk ook betaald..
Wat maakt jóú dat nou uit?quote:
dadelijk wordt dit een blauw topicquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat maakt jóú dat nou uit?
Ik vind het wel leuk om te zien dat ie zich ermee vermaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |