Ja, want ik heb voor een technische opleiding gekozenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
Ik had even niet in de gaten dat je jonger was
Ik denk: als je die opleiding doet met die vrouwen, moeten zij het toch ook gewoon weten
Vond het al raar dat jij het niet begreep
Maar dat vind ik op zich WEL interessant eigenlijkAlleen moet ik die interesse nog omzetten in kennis
[..]
Waarom ben jij vóór?
maar hoe moet ik nu aan een woning voor mezelf komen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:02 schreef gers het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/algemeen(...)mt-antikraakwet.html![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zag/rook er vandaag nog een in de bus, rechtstreeks van Woodstock afkomstig.quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zag/ruik er vandaag nog een in de bus, rechtstreeks van Woodstock afkomstig.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zag/ruik er vandaag nog een in de bus, rechtstreeks van Woodstock afkomstig.
Ze gingen eens van die krakers uit dat gebouw op het station in Nijmegen spuiten met brandweerslangen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:05 schreef gers het volgende:
hopelijk rotten nu die hippies op vanaf plein 44
Kraken is meestal tijdelijkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:02 schreef gers het volgende:
[..]
kraken is diefstal![]()
en waarom is ado mod
dus als jij je auto niet gebruikt mag ik hem jatten want ik gebruik hem toch maar tijdelijkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kraken is meestal tijdelijk
En waarom vind je het erg dat ie mod is?
En ik vind het leuk om te proberen te raden waar die tekst over gaat
Ja, maar de gebruiker krijgt uiteindelijk ook betaald..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kan alleen echt totaal niet begrijpen waarom je je gebruikers moet betalen
Het is lenenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:09 schreef gers het volgende:
[..]
dus als jij je auto niet gebruikt mag ik hem jatten want ik gebruik hem toch maar tijdelijk
-edit-
quote:
Het is lenenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 15 oktober 2009 19:09 schreef gers het volgende:
[..]
dus als jij je auto niet gebruikt mag ik hem jatten want ik gebruik hem toch maar tijdelijk
-edit-
M'n erectie, wat doe jequote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde. Check dit:
Daarom nog een laatste blik op wat echt belangrijk gaat worden. Web 3.0 = Talent Generated Content in plaats van UGC. Maak de content expendable en begin met het betalen van je gebruikers. Deze ontwikkeling zal technieken als behavioral targeting en embedded advertising overbodig maken. Waardevolle recommendations, die door middel van het sematische web de mogelijkheid creëert eenvoudig data te koppelen aan een intelligentie die vervolgens de data interpreteert en teruggeeft. Hiervoor krijgt de gebruiker vervolgens betaald als beloning. Gecontroleerde toevalligheden en zorg ervoor dat je deze ontwikkeling niet mist...
Hier moet ik uit kunnen halen wat talent generated content betekent, en dit toepassen op mijn bedrijf. Tyfus honden, wat denken ze nou dat ik ben? Een fucking Einstein ofzo, tozz.
Wat een onzin, ze moeten blij zijn dat ze mogen gebruikenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar de gebruiker krijgt uiteindelijk ook betaald..
Open een topic in DIG, wel ff foto's terugplaatsen in je fotoboek. Succes gegarandeerd!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar de gebruiker krijgt uiteindelijk ook betaald..
Wat maakt jóú dat nou uit?quote:
dadelijk wordt dit een blauw topicquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat maakt jóú dat nou uit?
Ik vind het wel leuk om te zien dat ie zich ermee vermaakt
Hij gaat hier in elk geval niet dreigen met slotjes en posts weghalen zoals Btquote:
Wat is Tweakersquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:15 schreef Lakitu het volgende:
Maak btw gewoon een account aan op Tweakers, Allure
Ik wil wel wat verzinnen voor jequote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat is Tweakers?
Maargoed, ik dacht dat er hier wel ras echte nerds zaten, niet dus. Ik verzin wel wat
.
Digital Cornerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat is Tweakers?
Maargoed, ik dacht dat er hier wel ras echte nerds zaten, niet dus. Ik verzin wel wat
.
http://gathering.tweakers.net/quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat is Tweakers?
.
Wij zien elkaar ook zo vaakquote:
ja maar bt is een geil tienermeisje dus zij mag datquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij gaat hier in elk geval niet dreigen met slotjes en posts weghalen zoals Bt
Dushi.quote:
Nee, je bent niet grappig.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:20 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar bt is een geil tienermeisje dus zij mag dat
Omdat die luie flikkers ook best eens (hard) kunnen gaan werken en net zoals alle anderen voor hun woning gaan betalen.quote:
Je begrijpt vast wel dat ik dat geen argument vindquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:20 schreef gers het volgende:
[..]
okquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Omdat die luie flikkers ook best eens (hard) kunnen gaan werken en net zoals alle anderen voor hun woning gaan betalen.
De studentkrakers zeiken altijd dat het veel te duur is om een huis te huren want ze hebben helemaal geen tijd om bij te verdienen naast hun studie. Toch kan de overgrote meerderheid van de studenten hun woning wel betalen dit betekent dat die krakers ofwel te lui zijn om te werken ofwel een studie doen die te hoog gegrepen is voor hun niveau.
De oudere krakers zijn gewoon luie werklozen wannabe anarchisten
Hij is bloedserieus.quote:
quote:
Dat zou ik ook gedaan hebben, je verzint vast iets goedsquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:23 schreef Allure_ het volgende:
Ja, daar ga ik dus niet registreren. Ik ben zelf al wat aan het verzinnen.
BT zou de rillingen krijgen als ze dit lasquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:20 schreef gers het volgende:
[..]
MONOBRAUquote:
En falen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:23 schreef Allure_ het volgende:
Ja, daar ga ik dus niet registreren. Ik ben zelf al wat aan het verzinnen.
quote:
KIJK JONGENS, DIE VENT HEEFT DE M VAN MCDONALDS OP ZIJN VOORHEUFDDD!!!!!!quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Japsnars is mijn enige optie. Mijn project groepje bestaat enkel uit chica's, dus dat wordt 'm sowieso niet.
quote:
quote:
Liever dat dan dat ze buiten andermans eigendommen denken te moeten slopen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wáááárom doet iemand die moeite
Ik woon 10 meter bij Utrecht vandaan en heb nog geen plannenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:54 schreef reetveter het volgende:
Wie woont er in Utrecht en gaat vanavond de stad in?
hahaha, kanker hej, wat kutquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Daarom nog een laatste blik op wat echt belangrijk gaat worden. Web 3.0 = Talent Generated Content in plaats van UGC. Maak de content expendable en begin met het betalen van je gebruikers. Deze ontwikkeling zal technieken als behavioral targeting en embedded advertising overbodig maken. Waardevolle recommendations, die door middel van het sematische web de mogelijkheid creëert eenvoudig data te koppelen aan een intelligentie die vervolgens de data interpreteert en teruggeeft. Hiervoor krijgt de gebruiker vervolgens betaald als beloning. Gecontroleerde toevalligheden en zorg ervoor dat je deze ontwikkeling niet mist...
Hier moet ik uit kunnen halen wat talent generated content betekent, en dit toepassen op mijn bedrijf. Tyfus honden, wat denken ze nou dat ik ben? Een fucking Einstein ofzo, tozz.
Dít is moeite.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wáááárom doet iemand die moeite
WHYYquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:23 schreef Skylark. het volgende:
Jullie mogen nog 12 minuten van mij genieten.
Ik heb nog andere 'woorden' die ik in het verslag moet verwerken, en die zijn wel op internet te vinden. Dus ik kom er wel, op die ene na dan misschienquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zou ik ook gedaan hebben, je verzint vast iets goeds
Wat verzin je?
Omdat ik mezelf eerlijk moet verdelen tussen de chickies in de stad en jullie.quote:
Van wat ik zo lees betekent 'talent generated content' dat jij gebruikers van jouw website betaald om goede content voor jouw website/bedrijf te zoeken en aan te leveren.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het is half 8...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Omdat ik mezelf eerlijk moet verdelen tussen de chickies in de stad en jullie.
Goddammit! Dat is wel erg vet gedaan.quote:
Paradijs ja, het mboquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahaha, kanker hej, wat kut![]()
mbo 4 life
Vrijdag uitgaan > Donderdag uitgaanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Omdat ik mezelf eerlijk moet verdelen tussen de chickies in de stad en jullie.
Je weet toch wel een beetje wat XML is?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat dit een onderwerp is, wat alleen mannen kan boeien. Tenzij jij me natuurlijk kan uitleggen wat talent generated content, XML & cloaking o.a. betekenen.
Vrijdag + Donderdag uitgaan > Vrijdag uitgaanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vrijdag uitgaan > Donderdag uitgaan
Niet in een studentenstad.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vrijdag uitgaan > Donderdag uitgaan
Dat klinkt niet als een tik, meer als een soort rare gewoonte.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:34 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb een tik![]()
![]()
. Ik ben er net bewust van geworden dat ik altijd naar mezelf knipoog in de spiegel
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ik ben webdevver maar Talent Generated Content zegt ook mij geen ene fuck. Volgens mij hebben ze dat gewoon zelf bedacht.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat dit een onderwerp is, wat alleen mannen kan boeien. Tenzij jij me natuurlijk kan uitleggen wat talent generated content, XML & cloaking o.a. betekenen.
Nope. Ik ben nu aan het uitzoeken wat de beste beeldresolutie voor een site is. Wie heeft dat bedacht zegquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je weet toch wel een beetje wat XML is?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:35 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb met een vriend afgesproken dat we allebei een meter Schrobbelaer voor 13,= bestellen, en hem dan snel opdrinken. We willen een ultieme avond.
BAASquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:35 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb met een vriend afgesproken dat we allebei een meter Schrobbelaer voor 13,= bestellen, en hem dan snel opdrinken. We willen een ultieme avond.
De maker(s) snappen op hun beurt het hangen op een internetforum dan waarschijnlijk weer niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat snap ik dan ook evenmin
Donderdag kan nooit iedereen, omdat er altijd wel iemand is die op vrijdag les heeft of werk of ietsquote:
Doei!quote:
Schrobbelaer?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:35 schreef Skylark. het volgende:
Gebaseerd op op de 1024x768 resolutie waarbij scrollen op de homepage zoveel mogelijk vermeden dient te worden, tenzij het gaat om portals (zoals de FP van FOK).quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nope. Ik ben nu aan het uitzoeken wat de beste beeldresolutie voor een site is. Wie heeft dat bedacht zeg.
Jawel, dat zijn gewoon al termen vanuit de futurequote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben webdevver maar Talent Generated Content zegt ook mij geen ene fuck. Volgens mij hebben ze dat gewoon zelf bedacht.
Ik heb zelf ook nog nooit van 'Talent Generated Content' en ook google geeft er amper resultaten voorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben webdevver maar Talent Generated Content zegt ook mij geen ene fuck. Volgens mij hebben ze dat gewoon zelf bedacht.
Ik vind het wel opwindend als je met dat soort termen begint te smijten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:40 schreef Allure_ het volgende:
Maar ik ga jullie er verder niet mee lastig vallen, want het is kankersaai.
Nietesquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jawel, dat zijn gewoon al termen vanuit de future. Web 3.0 shizzle
.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind het wel opwindend als je met dat soort termen begint te smijten.
Ik vind het ondanks dat ik er geen zak van snap wel leuk.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:40 schreef Allure_ het volgende:
Maar ik ga jullie er verder niet mee lastig vallen, want het is kankersaai.
Dat is altijd goed, en meestal leuk!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het ondanks dat ik er geen zak van snap wel leuk.
Ik moet weer een opleiding gaan doen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |