Hij gaat hier in elk geval niet dreigen met slotjes en posts weghalen zoals Btquote:
Wat is Tweakersquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:15 schreef Lakitu het volgende:
Maak btw gewoon een account aan op Tweakers, Allure
Ik wil wel wat verzinnen voor jequote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat is Tweakers?
Maargoed, ik dacht dat er hier wel ras echte nerds zaten, niet dus. Ik verzin wel wat
.
Digital Cornerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat is Tweakers?
Maargoed, ik dacht dat er hier wel ras echte nerds zaten, niet dus. Ik verzin wel wat
.
http://gathering.tweakers.net/quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat is Tweakers?
.
Wij zien elkaar ook zo vaakquote:
ja maar bt is een geil tienermeisje dus zij mag datquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij gaat hier in elk geval niet dreigen met slotjes en posts weghalen zoals Bt
Dushi.quote:
Nee, je bent niet grappig.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:20 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar bt is een geil tienermeisje dus zij mag dat
Omdat die luie flikkers ook best eens (hard) kunnen gaan werken en net zoals alle anderen voor hun woning gaan betalen.quote:
Je begrijpt vast wel dat ik dat geen argument vindquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:20 schreef gers het volgende:
[..]
okquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Omdat die luie flikkers ook best eens (hard) kunnen gaan werken en net zoals alle anderen voor hun woning gaan betalen.
De studentkrakers zeiken altijd dat het veel te duur is om een huis te huren want ze hebben helemaal geen tijd om bij te verdienen naast hun studie. Toch kan de overgrote meerderheid van de studenten hun woning wel betalen dit betekent dat die krakers ofwel te lui zijn om te werken ofwel een studie doen die te hoog gegrepen is voor hun niveau.
De oudere krakers zijn gewoon luie werklozen wannabe anarchisten
Hij is bloedserieus.quote:
quote:
Dat zou ik ook gedaan hebben, je verzint vast iets goedsquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:23 schreef Allure_ het volgende:
Ja, daar ga ik dus niet registreren. Ik ben zelf al wat aan het verzinnen.
BT zou de rillingen krijgen als ze dit lasquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:20 schreef gers het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |