MONOBRAUquote:
En falen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:23 schreef Allure_ het volgende:
Ja, daar ga ik dus niet registreren. Ik ben zelf al wat aan het verzinnen.
quote:
KIJK JONGENS, DIE VENT HEEFT DE M VAN MCDONALDS OP ZIJN VOORHEUFDDD!!!!!!quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Japsnars is mijn enige optie. Mijn project groepje bestaat enkel uit chica's, dus dat wordt 'm sowieso niet.
quote:
quote:
Liever dat dan dat ze buiten andermans eigendommen denken te moeten slopen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wáááárom doet iemand die moeite
Ik woon 10 meter bij Utrecht vandaan en heb nog geen plannenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:54 schreef reetveter het volgende:
Wie woont er in Utrecht en gaat vanavond de stad in?
hahaha, kanker hej, wat kutquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde. Check dit:
Daarom nog een laatste blik op wat echt belangrijk gaat worden. Web 3.0 = Talent Generated Content in plaats van UGC. Maak de content expendable en begin met het betalen van je gebruikers. Deze ontwikkeling zal technieken als behavioral targeting en embedded advertising overbodig maken. Waardevolle recommendations, die door middel van het sematische web de mogelijkheid creëert eenvoudig data te koppelen aan een intelligentie die vervolgens de data interpreteert en teruggeeft. Hiervoor krijgt de gebruiker vervolgens betaald als beloning. Gecontroleerde toevalligheden en zorg ervoor dat je deze ontwikkeling niet mist...
Hier moet ik uit kunnen halen wat talent generated content betekent, en dit toepassen op mijn bedrijf. Tyfus honden, wat denken ze nou dat ik ben? Een fucking Einstein ofzo, tozz.
Dít is moeite.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wáááárom doet iemand die moeite
WHYYquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:23 schreef Skylark. het volgende:
Jullie mogen nog 12 minuten van mij genieten.
Ik heb nog andere 'woorden' die ik in het verslag moet verwerken, en die zijn wel op internet te vinden. Dus ik kom er wel, op die ene na dan misschienquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zou ik ook gedaan hebben, je verzint vast iets goeds
Wat verzin je?
Omdat ik mezelf eerlijk moet verdelen tussen de chickies in de stad en jullie.quote:
Van wat ik zo lees betekent 'talent generated content' dat jij gebruikers van jouw website betaald om goede content voor jouw website/bedrijf te zoeken en aan te leveren.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde. Check dit:
Daarom nog een laatste blik op wat echt belangrijk gaat worden. Web 3.0 = Talent Generated Content in plaats van UGC. Maak de content expendable en begin met het betalen van je gebruikers. Deze ontwikkeling zal technieken als behavioral targeting en embedded advertising overbodig maken. Waardevolle recommendations, die door middel van het sematische web de mogelijkheid creëert eenvoudig data te koppelen aan een intelligentie die vervolgens de data interpreteert en teruggeeft. Hiervoor krijgt de gebruiker vervolgens betaald als beloning. Gecontroleerde toevalligheden en zorg ervoor dat je deze ontwikkeling niet mist...
Hier moet ik uit kunnen halen wat talent generated content betekent, en dit toepassen op mijn bedrijf. Tyfus honden, wat denken ze nou dat ik ben? Een fucking Einstein ofzo, tozz.
Het is half 8...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Omdat ik mezelf eerlijk moet verdelen tussen de chickies in de stad en jullie.
Goddammit! Dat is wel erg vet gedaan.quote:
Paradijs ja, het mboquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahaha, kanker hej, wat kut![]()
mbo 4 life
Vrijdag uitgaan > Donderdag uitgaanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Omdat ik mezelf eerlijk moet verdelen tussen de chickies in de stad en jullie.
Je weet toch wel een beetje wat XML is?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat dit een onderwerp is, wat alleen mannen kan boeien. Tenzij jij me natuurlijk kan uitleggen wat talent generated content, XML & cloaking o.a. betekenen.
Vrijdag + Donderdag uitgaan > Vrijdag uitgaanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vrijdag uitgaan > Donderdag uitgaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |