Niet in een studentenstad.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vrijdag uitgaan > Donderdag uitgaan
Dat klinkt niet als een tik, meer als een soort rare gewoonte.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:34 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb een tik![]()
![]()
. Ik ben er net bewust van geworden dat ik altijd naar mezelf knipoog in de spiegel
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ik ben webdevver maar Talent Generated Content zegt ook mij geen ene fuck. Volgens mij hebben ze dat gewoon zelf bedacht.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat dit een onderwerp is, wat alleen mannen kan boeien. Tenzij jij me natuurlijk kan uitleggen wat talent generated content, XML & cloaking o.a. betekenen.
Nope. Ik ben nu aan het uitzoeken wat de beste beeldresolutie voor een site is. Wie heeft dat bedacht zegquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je weet toch wel een beetje wat XML is?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:35 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb met een vriend afgesproken dat we allebei een meter Schrobbelaer voor 13,= bestellen, en hem dan snel opdrinken. We willen een ultieme avond.
BAASquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:35 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb met een vriend afgesproken dat we allebei een meter Schrobbelaer voor 13,= bestellen, en hem dan snel opdrinken. We willen een ultieme avond.
De maker(s) snappen op hun beurt het hangen op een internetforum dan waarschijnlijk weer niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat snap ik dan ook evenmin
Donderdag kan nooit iedereen, omdat er altijd wel iemand is die op vrijdag les heeft of werk of ietsquote:
Doei!quote:
Schrobbelaer?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:35 schreef Skylark. het volgende:
Gebaseerd op op de 1024x768 resolutie waarbij scrollen op de homepage zoveel mogelijk vermeden dient te worden, tenzij het gaat om portals (zoals de FP van FOK).quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nope. Ik ben nu aan het uitzoeken wat de beste beeldresolutie voor een site is. Wie heeft dat bedacht zeg.
Jawel, dat zijn gewoon al termen vanuit de futurequote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben webdevver maar Talent Generated Content zegt ook mij geen ene fuck. Volgens mij hebben ze dat gewoon zelf bedacht.
Ik heb zelf ook nog nooit van 'Talent Generated Content' en ook google geeft er amper resultaten voorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben webdevver maar Talent Generated Content zegt ook mij geen ene fuck. Volgens mij hebben ze dat gewoon zelf bedacht.
Ik vind het wel opwindend als je met dat soort termen begint te smijten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:40 schreef Allure_ het volgende:
Maar ik ga jullie er verder niet mee lastig vallen, want het is kankersaai.
Nietesquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jawel, dat zijn gewoon al termen vanuit de future. Web 3.0 shizzle
.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind het wel opwindend als je met dat soort termen begint te smijten.
Ik vind het ondanks dat ik er geen zak van snap wel leuk.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:40 schreef Allure_ het volgende:
Maar ik ga jullie er verder niet mee lastig vallen, want het is kankersaai.
Dat is altijd goed, en meestal leuk!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het ondanks dat ik er geen zak van snap wel leuk.
Ik moet weer een opleiding gaan doen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |