]quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:02 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Wij verkochten ooit een Honda Jazz (
Oud beestje, maar perfect door de APK gekomen enzo.
Worden we gebeld door een of andere nauwelijks nederlands sprekende turk, die 200 euro biedt.
Toen dus ff duidelijk gemaakt dat dat toch echt te weinig was, zegt die pauper ''u begrijp niet, is echt maximoem''
Je bent niet verplicht het geld terug te geven, dit soort sites vallen buiten de consumenten wetgeving. Dus wet koop op afstand etc is niet van toepassing, daarbij heeft de koper een "onderzoeksplicht". Hij zal dus voor de koop moeten onderzoeken wat hij koopt.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:56 schreef ikhouvannoodles het volgende:
In hoeverre ben je eigenlijk verplicht geld terug te geven? Je bent geen echte winkel en die mensen nemen nou eenmaal risico als ze iets op marktplaats kopen.
Zelf verstuur ik nooit iets via marktplaats. Ze moeten het zelf komen ophalen en dan gewoon contant betalen. Kunnen ze het eerst goed bekijken en kan ik gelijk laten zien dat het niet kapot is.
mooi weten we dat ook weer.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht het geld terug te geven, dit soort sites vallen buiten de consumenten wetgeving. Dus wet koop op afstand etc is niet van toepassing, daarbij heeft de koper een "onderzoeksplicht". Hij zal dus voor de koop moeten onderzoeken wat hij koopt.
Zo had ik laatst iemand die niet begrijpend kon lezen.. 4 2.5" behuizingen voor een (het formaat 2.5" doet dat al vermoeden) laptopharddisk. Krijgt knakker ze opgestuurd, zijn het niet de goede want hij had 3.5" behuizingen willen hebben voor desktopharddisks. Ik heb hem hartelijk uitgelachen en gezegd dat ik geleverd heb waarvoor ie betaald heeft. Had ie ze bij m'n webshop besteld dan had ie ze wel mogen terugsturen (wet koop op afstand). Maar hij begon meteen over aangeven bij de douane en de belastingdienst en dan ben ik al snel klaar met dat soort types... Voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten en dan zelf niet kunnen lezen
Jah, als iemand gewoon aardig is en welwillend dan ben ik dat ook, maar als iemand meteen met loze dreigementen en/of gescheld aan komt zetten dan ben ik het snel beu...quote:Op woensdag 15 april 2009 16:35 schreef Popples het volgende:
[..]
mooi weten we dat ook weer.
wij zijn echt niet de beroerste. maar sommige![]()
laatst kwam er een voor een pc deed het hier, deed hem thuis aan deed hij het niet. heel raar stonden we voor een raadsel.dus hij kwam terug op verzoek van ons. helaas kan gebeuren. maar hij heeft na wat onderzoekjes gewoon een andere gekregen. was verder een aardige man maar sommige die kun je gewoon echt niet uitstaan.
Computers die zomaar kapot gaan (Marktplaats klacht)quote:Op woensdag 15 april 2009 16:35 schreef Popples het volgende:
laatst kwam er een voor een pc deed het hier, deed hem thuis aan deed hij het niet. heel raar stonden we voor een raadsel.dus hij kwam terug op verzoek van ons. helaas kan gebeuren. maar hij heeft na wat onderzoekjes gewoon een andere gekregen. was verder een aardige man maar sommige die kun je gewoon echt niet uitstaan.
Internetheld.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:10 schreef Flammie het volgende:
Ik zou daar dus echt zoooo boos over kunnen worden he.... Ik zou die gasten gewoon 2x op hun neus kloppen om het vervolgens af te werken met wat knietjes tegen de lever... Echt dat laat ik me niet zeggen hoor!
Opgerot staat netjes!
dan heb je een aangifte tegen mishandeling aan je broek hangen. ook niet echt de bedoeling.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:10 schreef Flammie het volgende:
Ik zou daar dus echt zoooo boos over kunnen worden he.... Ik zou die gasten gewoon 2x op hun neus kloppen om het vervolgens af te werken met wat knietjes tegen de lever... Echt dat laat ik me niet zeggen hoor!
Opgerot staat netjes!
Heb je nou echt niet door hoe erg je jezelf voor lul zet met dit soort posts?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:10 schreef Flammie het volgende:
Opgerot staat netjes!
Dat kan dus niet, he? Een klapmongool klapt en een trapmongool trapt. Dat kan je niet omwisselen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:02 schreef Uro het volgende:
Welke klapmongool trapt een oud topic omhoog?
Ja.. niet dan? Hoezo zet ik mezelf voor lul dan?quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:42 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Heb je nou echt niet door hoe erg je jezelf voor lul zet met dit soort posts?
Lol.quote:Op zondag 25 oktober 2009 08:07 schreef mrPanerai het volgende:
omdat deze loopschoenen hier niet verkocht geraakten had ik ze op een runners-forum gezet. Kerel ze wel maar weekje wachten want loon was er nog niet (40¤ incl.wtf). Verschillende mailtjes over de maat, dus ik gaf hem de keuze, ga ze passen in de winkel of kom ze halen. Kon niet want hij had geen wagen (logisch loopschoenen). Gisteren krijg ik een mailtje dat ze te krap zitten en of ik de 40 euro die hij gestort had + de verzendkosten ā 5,40 terug wilde overschrijven.
Sommige kopers.
Turk laat me wachtenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:17 schreef ukga het volgende:
Ik krijg altijd zware klote van die buitenlanders op marktplaats. je verstaat ze nooit aan de telefoon, komen 9 van de 10 x niet op tijd, of ze komen helemaal niet (vaak zonder af te bellen)
klopt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:38 schreef Agiath het volgende:
Ik verkoop veel liever mijn spul hier op V&A, sluit je de paupers tenminste buiten. Alhoewel dat de laatste tijd ook wel wat minder wordt.
daarom stond het topic waarschijnlijk in je MYAT he?quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:57 schreef bijdehand het volgende:
Ik kwam een post van mezelf tegen in dit topic. 3 jaar geleden
Daar kijk ik nooitquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:59 schreef ukga het volgende:
[..]
daarom stond het topic waarschijnlijk in je MYAT he?![]()
Jij leert het ook nooit hequote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:39 schreef Prowl het volgende:
Tering Jantje ik ben echt te goed voor deze wereld
Belt een oudere man op dat hij graag de pc wil kopen die ik aanbied en ik geef hem nog een korting van 35,= ook nog
Gisteravond heeft hij hem opgehaald en hij was er tevreden mee
Belt ie vanavond op dat hij zijn geld terug wil omdat messenger vastloopt en de pc dan niet meer werkt
Dus ik vanavond netjes zijn geld terug gegeven en de pc gecontroleerd en gestress test
Niks mis met de PC
Er was alleen een potje pinball op gespeeld
Klerelijer, dat die hufter met zijn auto de vangrail mag raken met 200km/u
Het ging om 100 +nogwat euro daar kun je toch best wat leuks mee doen met 2 kleine kindertjes
* Prowl is echt een superwatje!
Dudequote:Op woensdag 31 maart 2010 10:12 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Verkoop toch regelmatig spul op marktplaats ook PC's en bovenstaande nog nooit meegemaakt...
Volgens mij heeft TS zelf geen verstand van zaken en kan niet zien dat het zaakje (bijna) stuk is
Wat moet ik dan met al die pc's die ik over heb en zelf niks mee kan, in de container mieteren terwijl ze nog goed zijnquote:
Je spreekt stoute woorden, maar niettemin de waarheid.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:36 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Marktplaats, de nationale vuilstortplaats waar debielen hun rotzooi slijten aan nķg grotere debielen
Ik gooi ze liever ergens tegen een muur kapot dan dat ik me voor een paar euro gezeik op de hals ga halen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:19 schreef Prowl het volgende:
[..]
Wat moet ik dan met al die pc's die ik over heb en zelf niks mee kan, in de container mieteren terwijl ze nog goed zijn![]()
Van dat geld wat jij zou weg gooien kan ik elk jaar 2 nieuwe pc's kopenquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik gooi ze liever ergens tegen een muur kapot dan dat ik me voor een paar euro gezeik op de hals ga halen.
In dat geval zou ik het ook niet tegen de muur kapot gooienquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:31 schreef Prowl het volgende:
[..]
Van dat geld wat jij zou weg gooien kan ik elk jaar 2 nieuwe pc's kopen
Alleen met 2 kleine kindjes gaat het geld aan andere dingen op
Bijna altijd kom ik normale mensen tegen via MP maar er zitten nou eenmaal altijd rotte appels tussen
Hij heeft hem hier werkend gezien, ik geef ook geen enkele pc mee zonder werkend te laten zien maar ik ben veel te goed voor deze wereldquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:41 schreef invine het volgende:
Je bent toch niet verplicht geld terug te geven? Had die man maar lekker zelf moeten testen toen die hem kocht!
In welke regio verkoop jij je zooi?quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:19 schreef Prowl het volgende:
[..]
Dude![]()
![]()
[..]
Wat moet ik dan met al die pc's die ik over heb en zelf niks mee kan, in de container mieteren terwijl ze nog goed zijn![]()
Je bent veel te aardig TS.quote:Op maandag 3 september 2007 18:04 schreef Prowl het volgende:
.....Ik bied hem aan om langs te komen met de pc en dat ik er dan eens even naar zal kijken.....
....dus heb het hem zelfs voor 40,= mee gedaan, zo aardig ben ik nou ook wel weer.....
....Ik zei kom maar langs dan kijk ik wel ff......
...Ik heb hem er maar een nieuwe voeding in gezet die ik nog had liggen....
Ik heb meer Pc spul in handen gehad dan de meeste Tweakers alleen maar van kunnen dromen dus ik weet echt wel wanneer iets kapot is en wanneer nietquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |