abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 april 2009 @ 12:48:31 #151
97111 ukga
Siewosie baas
pi_67921646
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 22:02 schreef Titus-Pullo het volgende:

[..]

Wij verkochten ooit een Honda Jazz (

Oud beestje, maar perfect door de APK gekomen enzo.

Worden we gebeld door een of andere nauwelijks nederlands sprekende turk, die 200 euro biedt.
Toen dus ff duidelijk gemaakt dat dat toch echt te weinig was, zegt die pauper ''u begrijp niet, is echt maximoem''
]

uberhaupt buitenlanders op marktplaats.....
Zodra een 'vreemd' dialect mij belt voor een advertentie op marktplaats zeg ik altijd dat het al verkocht is.
pi_67921810
Ik zou niet eens meer helpen.

Geld binnen = Huh wie ben jij?
pi_67922111
ze is niet meer geweest of wat laten horen dus die kan me mooi de pot op.
wil je iemand helpen enzo krijg je zulke dingen.
mama van 3 kids!
  woensdag 15 april 2009 @ 16:07:32 #154
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_68042572
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:56 schreef ikhouvannoodles het volgende:
In hoeverre ben je eigenlijk verplicht geld terug te geven? Je bent geen echte winkel en die mensen nemen nou eenmaal risico als ze iets op marktplaats kopen.

Zelf verstuur ik nooit iets via marktplaats. Ze moeten het zelf komen ophalen en dan gewoon contant betalen. Kunnen ze het eerst goed bekijken en kan ik gelijk laten zien dat het niet kapot is.
Je bent niet verplicht het geld terug te geven, dit soort sites vallen buiten de consumenten wetgeving. Dus wet koop op afstand etc is niet van toepassing, daarbij heeft de koper een "onderzoeksplicht". Hij zal dus voor de koop moeten onderzoeken wat hij koopt.

Zo had ik laatst iemand die niet begrijpend kon lezen.. 4 2.5" behuizingen voor een (het formaat 2.5" doet dat al vermoeden) laptopharddisk. Krijgt knakker ze opgestuurd, zijn het niet de goede want hij had 3.5" behuizingen willen hebben voor desktopharddisks. Ik heb hem hartelijk uitgelachen en gezegd dat ik geleverd heb waarvoor ie betaald heeft. Had ie ze bij m'n webshop besteld dan had ie ze wel mogen terugsturen (wet koop op afstand). Maar hij begon meteen over aangeven bij de douane en de belastingdienst en dan ben ik al snel klaar met dat soort types... Voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten en dan zelf niet kunnen lezen
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_68043626
quote:
Op woensdag 15 april 2009 16:07 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Je bent niet verplicht het geld terug te geven, dit soort sites vallen buiten de consumenten wetgeving. Dus wet koop op afstand etc is niet van toepassing, daarbij heeft de koper een "onderzoeksplicht". Hij zal dus voor de koop moeten onderzoeken wat hij koopt.

Zo had ik laatst iemand die niet begrijpend kon lezen.. 4 2.5" behuizingen voor een (het formaat 2.5" doet dat al vermoeden) laptopharddisk. Krijgt knakker ze opgestuurd, zijn het niet de goede want hij had 3.5" behuizingen willen hebben voor desktopharddisks. Ik heb hem hartelijk uitgelachen en gezegd dat ik geleverd heb waarvoor ie betaald heeft. Had ie ze bij m'n webshop besteld dan had ie ze wel mogen terugsturen (wet koop op afstand). Maar hij begon meteen over aangeven bij de douane en de belastingdienst en dan ben ik al snel klaar met dat soort types... Voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten en dan zelf niet kunnen lezen
mooi weten we dat ook weer.

wij zijn echt niet de beroerste. maar sommige
laatst kwam er een voor een pc deed het hier, deed hem thuis aan deed hij het niet. heel raar stonden we voor een raadsel.dus hij kwam terug op verzoek van ons. helaas kan gebeuren. maar hij heeft na wat onderzoekjes gewoon een andere gekregen. was verder een aardige man maar sommige die kun je gewoon echt niet uitstaan.
mama van 3 kids!
  woensdag 15 april 2009 @ 16:45:39 #156
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_68043947
quote:
Op woensdag 15 april 2009 16:35 schreef Popples het volgende:

[..]

mooi weten we dat ook weer.

wij zijn echt niet de beroerste. maar sommige
laatst kwam er een voor een pc deed het hier, deed hem thuis aan deed hij het niet. heel raar stonden we voor een raadsel.dus hij kwam terug op verzoek van ons. helaas kan gebeuren. maar hij heeft na wat onderzoekjes gewoon een andere gekregen. was verder een aardige man maar sommige die kun je gewoon echt niet uitstaan.
Jah, als iemand gewoon aardig is en welwillend dan ben ik dat ook, maar als iemand meteen met loze dreigementen en/of gescheld aan komt zetten dan ben ik het snel beu...
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_68044028
owja dat kennen wij ook wel hoor. achja mensen moeten altijd wat te zeiken hebben.
mama van 3 kids!
  woensdag 15 april 2009 @ 17:19:24 #158
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_68045060
quote:
Op woensdag 15 april 2009 16:35 schreef Popples het volgende:

Computers die zomaar kapot gaan (Marktplaats klacht)
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 22:36:57 #159
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_74028501
En weer is het raak hoor!!!

Ik had afgelopen zomer een stuk of 30 oude incomplete pc's (P3/P4) ergens opgehaald waar ik een aantal pc's compleet mee gemaakt heb zodat mijn ouders die kunnen uitdelen in Hongarije bij armere gezinnen

Ik had er dus nog een hele stapel van over en wou mn garage leeg hebben dus bied ik die hele zooi op MP aan voor 150,=
Aan losse verkoop was het zeker nog 300~400 euro waard afhankelijk van je verkoop skills

Maar goed, vanmiddag kwam er dus zo'n beunhaasje die alles wel wou hebben dus voor 100,= mocht hij alle meuk meenemen + nog wat extra spul wat ik nog op zolder had liggen

Die 100,= is nog niet eens voor mijzelf want die heb ik al gedoneerd aan vrienden in Hongarije

Heeft ie zn auto 3x moeten volladen om alles mee te krijgen ( ) staat ie vanavond ineens aan de deur wat voor oplichter ik wel niet ben door hem zoveel incomplete zooi te verkopen en hij wou een gedeelte van zn geld terug.
Volgens hem klopte de advertentie ook niet met wat ik aanbood (de exacte advertentie heb ik nog eens uitgeprint & onder zn neus geduwd)

Dude!? wat verwacht je voor 100,=?!?! 20 Dikke Core2Duo systemen a 150,= per stuk

Hij had van mij ALLES mogen nalopen maar hij wou alles wel zonder de boel na te kijken

Maar hij gaat dus aangifte doen bij de politie omdat ik hem opgelicht heb dus binnenkort moet ik maar geen zeepjes laten vallen

Sneu Kut Pauperig Nederland Tokkievolk!, om alles janken maar wel voor 10 eurocent kaartjes voor MJ concerten willen hebben op de 1e rij!
pi_74029014
Volgensmij straal je gewoon absoluut geen gezag uit en ben je een puisterige computernerd. Logisch dat tokkies daar gebruik van proberen te maken.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 23:02:19 #161
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_74029284
Misschien moet je voortaan wat zorgvuldiger zijn met het opstellen van advertenties en bij de daadwerkelijke verkoop mensen vragen of ze het nader willen bekijken.

Welke klapmongool trapt een oud topic omhoog?
pi_74029509
Ik zou daar dus echt zoooo boos over kunnen worden he.... Ik zou die gasten gewoon 2x op hun neus kloppen om het vervolgens af te werken met wat knietjes tegen de lever... Echt dat laat ik me niet zeggen hoor!

Opgerot staat netjes!
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 23:12:43 #163
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_74029569
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 23:10 schreef Flammie het volgende:
Ik zou daar dus echt zoooo boos over kunnen worden he.... Ik zou die gasten gewoon 2x op hun neus kloppen om het vervolgens af te werken met wat knietjes tegen de lever... Echt dat laat ik me niet zeggen hoor!

Opgerot staat netjes!
Internetheld.
pi_74031390
quote:

Opgerot staat netjes!
dan heb je een aangifte tegen mishandeling aan je broek hangen. ook niet echt de bedoeling.
ben je gelijk een goed voorbeeld voor je kinderen.

prowl is geen puisterige pcnerd.

een eikel was het. hij was net op tijd de deur uit want ik was al aardig geīrriteerd van die dubbeltje op de eerste rang eikel. we zullen zien, wat het gaat geven. hij heeft geen gebruik gemaakt van zijn plicht.
mama van 3 kids!
pi_74033151
quote:

Opgerot staat netjes!
Heb je nou echt niet door hoe erg je jezelf voor lul zet met dit soort posts?
pi_74033483
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 23:02 schreef Uro het volgende:

Welke klapmongool trapt een oud topic omhoog?
Dat kan dus niet, he? Een klapmongool klapt en een trapmongool trapt. Dat kan je niet omwisselen.
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
pi_74033498
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 01:42 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Heb je nou echt niet door hoe erg je jezelf voor lul zet met dit soort posts?
Ja.. niet dan? Hoezo zet ik mezelf voor lul dan?
pi_74034543
alleen al het lezen van sommige berichten loopt de woede door me aders...

En verder natuurlijk aardig wat gelachen
  zondag 25 oktober 2009 @ 02:29:53 #169
250257 Mriya
Moya ladon prevratilas v kulak
pi_74034649
Dat eerste verhaal. _! Klungels die zelf gaan knutselen, en het dan gigantisch verkutten.
"Ik loop d'r op af, en geef d'r met de volle vuist een peer tegen die ogen aan. Het vuur spatte gewoon uit die ogen"
  zondag 25 oktober 2009 @ 05:15:07 #170
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_74035272
Dat is juist grappig! Dat soort personen.
Bij ons thuis ook eens 2 gameboys verkocht voor 100 met spelletjes en alles. Volgende dag. "Onze kinderen zijn er toch nog niet oud genoeg voor. We willen ons geld terug."

No fu**ing way bitch!
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
  zondag 25 oktober 2009 @ 08:07:41 #171
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_74035597
omdat deze loopschoenen hier niet verkocht geraakten had ik ze op een runners-forum gezet. Kerel ze wel maar weekje wachten want loon was er nog niet (40¤ incl.wtf). Verschillende mailtjes over de maat, dus ik gaf hem de keuze, ga ze passen in de winkel of kom ze halen. Kon niet want hij had geen wagen (logisch loopschoenen ). Gisteren krijg ik een mailtje dat ze te krap zitten en of ik de 40 euro die hij gestort had + de verzendkosten ā 5,40 terug wilde overschrijven.

Sommige kopers.
  zondag 25 oktober 2009 @ 08:09:45 #172
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_74035602
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 08:07 schreef mrPanerai het volgende:
omdat deze loopschoenen hier niet verkocht geraakten had ik ze op een runners-forum gezet. Kerel ze wel maar weekje wachten want loon was er nog niet (40¤ incl.wtf). Verschillende mailtjes over de maat, dus ik gaf hem de keuze, ga ze passen in de winkel of kom ze halen. Kon niet want hij had geen wagen (logisch loopschoenen ). Gisteren krijg ik een mailtje dat ze te krap zitten en of ik de 40 euro die hij gestort had + de verzendkosten ā 5,40 terug wilde overschrijven.

Sommige kopers.
Lol.
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
  dinsdag 30 maart 2010 @ 22:39:22 #173
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_79768475
Tering Jantje ik ben echt te goed voor deze wereld

Belt een oudere man op dat hij graag de pc wil kopen die ik aanbied en ik geef hem nog een korting van 35,= ook nog

Gisteravond heeft hij hem opgehaald en hij was er tevreden mee

Belt ie vanavond op dat hij zijn geld terug wil omdat messenger vastloopt en de pc dan niet meer werkt

Dus ik vanavond netjes zijn geld terug gegeven en de pc gecontroleerd en gestress test

Niks mis met de PC

Er was alleen een potje pinball op gespeeld

Klerelijer, dat die hufter met zijn auto de vangrail mag raken met 200km/u

Het ging om 100 +nogwat euro daar kun je toch best wat leuks mee doen met 2 kleine kindertjes

* Prowl is echt een superwatje!
  dinsdag 30 maart 2010 @ 23:07:52 #174
182073 invine
blablabla etc.
pi_79770117
Prowl had het geld niet moeten teruggeven
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 23:17:39 #175
97111 ukga
Siewosie baas
pi_79770593
Ik krijg altijd zware klote van die buitenlanders op marktplaats. je verstaat ze nooit aan de telefoon, komen 9 van de 10 x niet op tijd, of ze komen helemaal niet (vaak zonder af te bellen)
pi_79777160
1 pc kun je toch werkend laten zien? Zodra hij de hoek om gaat vervalt alle garantie... jammer voor hem
pi_79777426
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 23:17 schreef ukga het volgende:
Ik krijg altijd zware klote van die buitenlanders op marktplaats. je verstaat ze nooit aan de telefoon, komen 9 van de 10 x niet op tijd, of ze komen helemaal niet (vaak zonder af te bellen)
Turk laat me wachten

pi_79777472
Ik verkoop veel liever mijn spul hier op V&A, sluit je de paupers tenminste buiten. Alhoewel dat de laatste tijd ook wel wat minder wordt.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  woensdag 31 maart 2010 @ 09:53:00 #179
97111 ukga
Siewosie baas
pi_79777857
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 09:38 schreef Agiath het volgende:
Ik verkoop veel liever mijn spul hier op V&A, sluit je de paupers tenminste buiten. Alhoewel dat de laatste tijd ook wel wat minder wordt.
klopt.
mensen die bieden en dan hoor je er niets meer van b.v.
maar je sluit idd die paupers uit. daarom heb ik ook voorkeur voor v&a
pi_79777966
Ik kwam een post van mezelf tegen in dit topic. 3 jaar geleden
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 31 maart 2010 @ 09:59:13 #181
97111 ukga
Siewosie baas
pi_79778012
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 09:57 schreef bijdehand het volgende:
Ik kwam een post van mezelf tegen in dit topic. 3 jaar geleden
daarom stond het topic waarschijnlijk in je MYAT he?
pi_79778088
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 09:59 schreef ukga het volgende:

[..]

daarom stond het topic waarschijnlijk in je MYAT he?
Daar kijk ik nooit Stond toevallig in KLB
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 31 maart 2010 @ 10:08:13 #183
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_79778231
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 22:39 schreef Prowl het volgende:
Tering Jantje ik ben echt te goed voor deze wereld

Belt een oudere man op dat hij graag de pc wil kopen die ik aanbied en ik geef hem nog een korting van 35,= ook nog

Gisteravond heeft hij hem opgehaald en hij was er tevreden mee

Belt ie vanavond op dat hij zijn geld terug wil omdat messenger vastloopt en de pc dan niet meer werkt

Dus ik vanavond netjes zijn geld terug gegeven en de pc gecontroleerd en gestress test

Niks mis met de PC

Er was alleen een potje pinball op gespeeld

Klerelijer, dat die hufter met zijn auto de vangrail mag raken met 200km/u

Het ging om 100 +nogwat euro daar kun je toch best wat leuks mee doen met 2 kleine kindertjes

* Prowl is echt een superwatje!
Jij leert het ook nooit he
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  woensdag 31 maart 2010 @ 10:09:48 #184
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_79778275
Donder nou eens op met die kut kicks.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  woensdag 31 maart 2010 @ 10:12:27 #185
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_79778332
net zo irri als al die scammer... Zodra je een camera ofzo er op zet krijg je gelijk weer halfbakken engelse mailtjes
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_79778334
Verkoop toch regelmatig spul op marktplaats ook PC's en bovenstaande nog nooit meegemaakt...
Volgens mij heeft TS zelf geen verstand van zaken en kan niet zien dat het zaakje (bijna) stuk is
  woensdag 31 maart 2010 @ 10:19:14 #187
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_79778485
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 10:12 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Verkoop toch regelmatig spul op marktplaats ook PC's en bovenstaande nog nooit meegemaakt...
Volgens mij heeft TS zelf geen verstand van zaken en kan niet zien dat het zaakje (bijna) stuk is
Dude
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 10:08 schreef jpg97 het volgende:
Jij leert het ook nooit he
Wat moet ik dan met al die pc's die ik over heb en zelf niks mee kan, in de container mieteren terwijl ze nog goed zijn
  woensdag 31 maart 2010 @ 10:20:30 #188
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_79778528
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 12:36 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Marktplaats, de nationale vuilstortplaats waar debielen hun rotzooi slijten aan nķg grotere debielen
Je spreekt stoute woorden, maar niettemin de waarheid.
Qui habet aures audiendi audiat
pi_79778624
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 10:19 schreef Prowl het volgende:
[..]
Wat moet ik dan met al die pc's die ik over heb en zelf niks mee kan, in de container mieteren terwijl ze nog goed zijn
Ik gooi ze liever ergens tegen een muur kapot dan dat ik me voor een paar euro gezeik op de hals ga halen.
pi_79778711
ma 22 februari 2010 11:10u door
Ja is goed. Geef de bankgegevens maar dan maak ik dat wel over.

Adres:

Mijn telefoon nummer voor vragen:

Groetjes en bedankt

Op 21 februari 2010 20:00 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Mits je nog interesse hebt, ik wil hem graag aan je verkopen voor 22,50 incl verzendkosten, dan hebben we die gedeeld.

Ik hoor graag wat van je.

Re: Wiimote
ma 1 maart 2010 11:28u door
Ja hij is aangekomen ( alleen hij deed het (nog) niet. Baterijen die er in zitten zijn denk ik leeg.. morgen even nieuwe halen )

Op 27 februari 2010 10:23 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Is hij al aangekomen?

Op 24 februari 2010 10:04 schreef het volgende:
[..]

za 6 maart 2010 17:17u door
Wil niet vervelend zijn maar het ding werkt niet... Heb 3 batterijen geprobeerd en ook jou batterijen in mijn controller en die werken wel..

Oftewel: Ik heb een kappote controller gekregen .. en nu ?

Op 1 maart 2010 13:12 schreef Phaelanx_NL het volgende:
. Misschien dat hij aan is gegaan in de post, hou me even op de hoogte .

Op 1 maart 2010 11:28 schreef het volgende:
[..]

Mjaaa ik heb nu helemaal niks en dan zou ik er geld voor moeten betalen ..

Ik zou graag 15 euro terug willen zodat je de verzendkosten in ieder geval terug hebt (+ het gedeelte wat ik heb betaald daarvan)... Ik vind het uiteraard ook heel vervelend maar kan hier niks aan doen

Op 6 maart 2010 17:23 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wat lijkt jou redelijk? Ik snap dat jij ervan baalt, echter weet ik dat hij wel 100% functioneerde toen ik hem verzond.

Op 6 maart 2010 17:17 schreef het volgende:
[..]

Dat is ook goed. Moet je wel even je adres gegevens naar me sturen. Dan zal ik morgen even mijn rekening gegevens sturen.

Op 7 maart 2010 14:12 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wat als ik je 20 euro terugstuur, en jij de wiimote naar mij verstuurd?

Op 7 maart 2010 12:14 schreef het volgende:
[..]

Ik moet even kijken aangezien ze ons postkantoor hebben gesloten en ik wel iedere dag moet werken. Een dezer dagen sowieso. Heb je trouwens zelf dat doosje zo ingepakt of heb je dat gedaan op het postkantoor?

(heb nog niet eerder een pakketje verzonden ^^ )

Op 9 maart 2010 12:19 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wanneer verwacht je hem terug te sturen?

Op 8 maart 2010 09:05 schreef het volgende:
[..]

Hij deed bij mij helemaal niks (3 verschillende paren batterijen getest) en jou batterijen in mijn controllers (2 verschillende) maar het mocht niet baten.

Op 13 maart 2010 11:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik heb hem net ontvangen.

Deed hij bij jou helemaal niks? Geen enkel lichtje oid. meer?

Op 12 maart 2010 12:48 schreef het volgende:
[..]

alle knopjes ingedrukt. Meerdere batterijen erin gedaan en een keer op het reset knopje (achter het klepje) gedrukt. Maar goed.. als die het bij jou weer doet wens ik je veel succes met de verkoop maar ik ga het risico niet nog eens lopen natuurlijk .. Vind het erg vervelend en had zelf ook liever een werkende controller gehad thuis

Op 15 maart 2010 15:24 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wat heb je dan geprobeerd om hem aan de praat te krijgen?

Op 15 maart 2010 12:29 schreef het volgende:
[..]

Ik laat me in ieder geval geen leugenaar noemen. Dat is 1 ding wat zeker is. Dus bij deze de mazzel.

Kom nou ben toch geen josti. Waarom zou ik in godsnaam 5 euro aan verzendkosten wegdonderen? Kon ik net zo goed dat ding houden toen je de 20 euro had terug gestort of niet?

Op 15 maart 2010 15:28 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Dan kan ik weinig anders doen dat dat maar aannemen. Alhoewel ik vermoed dat het niet geheel de waarheid is kan ik daar geen zekerheid over hebben.

Op 15 maart 2010 15:26 schreef het volgende:
[..]

En dat was hier op Fok. . Zijn wat kleine stukjes berichtjes die missen zie ik.
Geen referral hier.
  woensdag 31 maart 2010 @ 10:31:23 #191
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_79778835
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 10:24 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Ik gooi ze liever ergens tegen een muur kapot dan dat ik me voor een paar euro gezeik op de hals ga halen.
Van dat geld wat jij zou weg gooien kan ik elk jaar 2 nieuwe pc's kopen

Alleen met 2 kleine kindjes gaat het geld aan andere dingen op

Bijna altijd kom ik normale mensen tegen via MP maar er zitten nou eenmaal altijd rotte appels tussen
  woensdag 31 maart 2010 @ 10:41:30 #192
182073 invine
blablabla etc.
pi_79779161
Je bent toch niet verplicht geld terug te geven? Had die man maar lekker zelf moeten testen toen die hem kocht!
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_79779401
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 10:31 schreef Prowl het volgende:

[..]

Van dat geld wat jij zou weg gooien kan ik elk jaar 2 nieuwe pc's kopen

Alleen met 2 kleine kindjes gaat het geld aan andere dingen op

Bijna altijd kom ik normale mensen tegen via MP maar er zitten nou eenmaal altijd rotte appels tussen
In dat geval zou ik het ook niet tegen de muur kapot gooien

In veel gevallen zijn die rotte appels er wel uit te filteren, dat komt vaak in de communicatie al naar voren. Helaas kun je het niet volledig uitsluiten natuurlijk.
  woensdag 31 maart 2010 @ 10:48:36 #194
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_79779406
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 10:41 schreef invine het volgende:
Je bent toch niet verplicht geld terug te geven? Had die man maar lekker zelf moeten testen toen die hem kocht!
Hij heeft hem hier werkend gezien, ik geef ook geen enkele pc mee zonder werkend te laten zien maar ik ben veel te goed voor deze wereld

Zelfs als ik in V&A bedonderd word laat ik het er nog bij zitten
  woensdag 31 maart 2010 @ 11:10:16 #195
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_79780182
quote:

[..]

Dude
[..]

In welke regio verkoop jij je zooi?
pi_79780293
quote:
Op maandag 3 september 2007 18:04 schreef Prowl het volgende:
.....Ik bied hem aan om langs te komen met de pc en dat ik er dan eens even naar zal kijken.....

....dus heb het hem zelfs voor 40,= mee gedaan, zo aardig ben ik nou ook wel weer. ....

....Ik zei kom maar langs dan kijk ik wel ff......

...Ik heb hem er maar een nieuwe voeding in gezet die ik nog had liggen....
Je bent veel te aardig TS.
effe normaal he
  woensdag 31 maart 2010 @ 11:38:46 #197
97111 ukga
Siewosie baas
pi_79781265
Verder voor objecten onder de 30 euro meot je ook niet af gaan spreken (tenzij groot object)
voor die moeite ga ik geen turk uitnodigen thuis.
pi_79781639
quote:

[..]

Dude
[..]
Ja wat?
  woensdag 31 maart 2010 @ 11:59:46 #199
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_79782139
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 11:48 schreef Arjentjuh86 het volgende:

[..]

Ja wat?
Ik heb meer Pc spul in handen gehad dan de meeste Tweakers alleen maar van kunnen dromen dus ik weet echt wel wanneer iets kapot is en wanneer niet
  woensdag 31 maart 2010 @ 12:03:06 #200
159635 Spike1506
NullPointerException
pi_79782265
Gewoon op papier laten zetten dat de koper het product getest heeft en het product gekregen heeft zoals omschreven in de advertentie. Zodra ze betaald hebben dat laten ondertekenen en je bent van het gezeur af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')