Heb jij poep in je oog?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:38 schreef zovty het volgende:
Bel m anders even, waar hij blijft. Heb je z'n nummer?
Heb jij poep in je oog?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:38 schreef zovty het volgende:
Bel m anders even, waar hij blijft. Heb je z'n nummer?
Ik probeer er op te klikken maar het wil niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:41 schreef LasTeR het volgende:
[ afbeelding ]
Had ik niet verwacht van 'em.
Bij de gemeente dienst nog welquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:40 schreef AlfredDeSnor het volgende:
TS is een junk die volgende week nog een afspraak heeft staan bij de gemeente dienst.
Duh jij hebt zijn telefoon in je klauwen dan kan hij niet opnemen...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:35 schreef kikoooooo het volgende:
Telefoon verkocht, afgesproken op het tramstation hier in de buurt... Half uur gewacht, geen Achmet, en hij neemt ook zijn telefoon niet op
Klacht: KOUD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In mijn eigen land krijg ik levenslang of de doodstraf voor moord. Ik vind het wel fijn hier.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |