]quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:02 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Wij verkochten ooit een Honda Jazz (
Oud beestje, maar perfect door de APK gekomen enzo.
Worden we gebeld door een of andere nauwelijks nederlands sprekende turk, die 200 euro biedt.
Toen dus ff duidelijk gemaakt dat dat toch echt te weinig was, zegt die pauper ''u begrijp niet, is echt maximoem''
Je bent niet verplicht het geld terug te geven, dit soort sites vallen buiten de consumenten wetgeving. Dus wet koop op afstand etc is niet van toepassing, daarbij heeft de koper een "onderzoeksplicht". Hij zal dus voor de koop moeten onderzoeken wat hij koopt.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:56 schreef ikhouvannoodles het volgende:
In hoeverre ben je eigenlijk verplicht geld terug te geven? Je bent geen echte winkel en die mensen nemen nou eenmaal risico als ze iets op marktplaats kopen.
Zelf verstuur ik nooit iets via marktplaats. Ze moeten het zelf komen ophalen en dan gewoon contant betalen. Kunnen ze het eerst goed bekijken en kan ik gelijk laten zien dat het niet kapot is.
mooi weten we dat ook weer.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht het geld terug te geven, dit soort sites vallen buiten de consumenten wetgeving. Dus wet koop op afstand etc is niet van toepassing, daarbij heeft de koper een "onderzoeksplicht". Hij zal dus voor de koop moeten onderzoeken wat hij koopt.
Zo had ik laatst iemand die niet begrijpend kon lezen.. 4 2.5" behuizingen voor een (het formaat 2.5" doet dat al vermoeden) laptopharddisk. Krijgt knakker ze opgestuurd, zijn het niet de goede want hij had 3.5" behuizingen willen hebben voor desktopharddisks. Ik heb hem hartelijk uitgelachen en gezegd dat ik geleverd heb waarvoor ie betaald heeft. Had ie ze bij m'n webshop besteld dan had ie ze wel mogen terugsturen (wet koop op afstand). Maar hij begon meteen over aangeven bij de douane en de belastingdienst en dan ben ik al snel klaar met dat soort types... Voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten en dan zelf niet kunnen lezen
Jah, als iemand gewoon aardig is en welwillend dan ben ik dat ook, maar als iemand meteen met loze dreigementen en/of gescheld aan komt zetten dan ben ik het snel beu...quote:Op woensdag 15 april 2009 16:35 schreef Popples het volgende:
[..]
mooi weten we dat ook weer.
wij zijn echt niet de beroerste. maar sommige![]()
laatst kwam er een voor een pc deed het hier, deed hem thuis aan deed hij het niet. heel raar stonden we voor een raadsel.dus hij kwam terug op verzoek van ons. helaas kan gebeuren. maar hij heeft na wat onderzoekjes gewoon een andere gekregen. was verder een aardige man maar sommige die kun je gewoon echt niet uitstaan.
Computers die zomaar kapot gaan (Marktplaats klacht)quote:Op woensdag 15 april 2009 16:35 schreef Popples het volgende:
laatst kwam er een voor een pc deed het hier, deed hem thuis aan deed hij het niet. heel raar stonden we voor een raadsel.dus hij kwam terug op verzoek van ons. helaas kan gebeuren. maar hij heeft na wat onderzoekjes gewoon een andere gekregen. was verder een aardige man maar sommige die kun je gewoon echt niet uitstaan.
Internetheld.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:10 schreef Flammie het volgende:
Ik zou daar dus echt zoooo boos over kunnen worden he.... Ik zou die gasten gewoon 2x op hun neus kloppen om het vervolgens af te werken met wat knietjes tegen de lever... Echt dat laat ik me niet zeggen hoor!
Opgerot staat netjes!
dan heb je een aangifte tegen mishandeling aan je broek hangen. ook niet echt de bedoeling.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:10 schreef Flammie het volgende:
Ik zou daar dus echt zoooo boos over kunnen worden he.... Ik zou die gasten gewoon 2x op hun neus kloppen om het vervolgens af te werken met wat knietjes tegen de lever... Echt dat laat ik me niet zeggen hoor!
Opgerot staat netjes!
Heb je nou echt niet door hoe erg je jezelf voor lul zet met dit soort posts?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:10 schreef Flammie het volgende:
Opgerot staat netjes!
Dat kan dus niet, he? Een klapmongool klapt en een trapmongool trapt. Dat kan je niet omwisselen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:02 schreef Uro het volgende:
Welke klapmongool trapt een oud topic omhoog?
Ja.. niet dan? Hoezo zet ik mezelf voor lul dan?quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:42 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Heb je nou echt niet door hoe erg je jezelf voor lul zet met dit soort posts?
Lol.quote:Op zondag 25 oktober 2009 08:07 schreef mrPanerai het volgende:
omdat deze loopschoenen hier niet verkocht geraakten had ik ze op een runners-forum gezet. Kerel ze wel maar weekje wachten want loon was er nog niet (40¤ incl.wtf). Verschillende mailtjes over de maat, dus ik gaf hem de keuze, ga ze passen in de winkel of kom ze halen. Kon niet want hij had geen wagen (logisch loopschoenen). Gisteren krijg ik een mailtje dat ze te krap zitten en of ik de 40 euro die hij gestort had + de verzendkosten ā 5,40 terug wilde overschrijven.
Sommige kopers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |