abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 00:57:34 #101
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_53900353
Joh stop nou gewoon met het kopen van 2e hands spul en dat weer duurder door te verkopen.
Natuurlijk is de kans groot dat 3e of 4e hands spul kapot gaat

Sjacheraar
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 01:18:42 #102
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_53900781
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 23:51 schreef Rapaille het volgende:

[..]

Totdat die idioten een raam ingooien ofzo Gewoon zeggen dat je geen geld in huis hebt, of dat je gaat kijken of je geld in huis hebt en dan de politie bellen is het handigste denk ik.
Ze waren al rond het huis aan het spoken voordat ze aanbelden.

Na het aanbellen waren ze met een ijzerdraadje de voordeur van de haak aan het proberen te halen

Politie bellen heeft geen nut, die doen niks behalve bekeuringen geven en de boel afzetten met lintjes als er al doden gevallen zijn
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 00:57 schreef jpg97 het volgende:
Joh stop nou gewoon met het kopen van 2e hands spul en dat weer duurder door te verkopen.
Natuurlijk is de kans groot dat 3e of 4e hands spul kapot gaat

Sjacheraar
Dat surround setje was van mn ouders, vorig jaar heb ik die hier in V&A voor ze geregeld voor 100,= maar ze wilden wat nieuwers.

Tel uit je winst verlies
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_53901584
Maar je hebt dus nog steeds niet geleerd dat je willekeurige Marktplaatsklanten je huisadres niet moet geven?
There is no love sincerer than the love of food.
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 02:18:39 #104
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_53901701
Hoe moet ik ze dan spullen verkopen

Ergens midden in de stad afspreken en vanuit de kofferbak verkopen is ook weer zoiets en ik heb niks te verbergen.
pi_53901857
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 02:09 schreef MinderMutsig het volgende:
Maar je hebt dus nog steeds niet geleerd dat je willekeurige Marktplaatsklanten je huisadres niet moet geven?
Wat een dom gelul. Ben jij zo een marktplaatsklant waar prowl over klaagt of zo?
pi_53901881
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 02:18 schreef Prowl het volgende:
Hoe moet ik ze dan spullen verkopen

Ergens midden in de stad afspreken en vanuit de kofferbak verkopen is ook weer zoiets en ik heb niks te verbergen.
Vind ik ook. Moet je dan al je shit onder je arm meenemen en dan op de grond uitstallen ofzo. Tenzij ze echt overkomen als een of andere gare nigeriaan of tokkie en gewoon een nette mail sturen of normaal klinken aan de telefoon kan dat toch best?
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 11:41:05 #107
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_53904328
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 12:36 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Marktplaats, de nationale vuilstortplaats waar debielen hun rotzooi slijten aan nķg grotere debielen
Prachtige samenvating
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_53904460
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 02:09 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat ligt aan je klanten heh.

Als je mobiele telefoons e.d. verkoopt zou ik ook op een neutrale plek afspreken.
pi_53904735
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 11:51 schreef MacKniver het volgende:

[..]

Dat ligt aan je klanten heh.

Als je mobiele telefoons e.d. verkoopt zou ik ook op een neutrale plek afspreken.
Aha, dus jij verkoopt rommel? Het ligt niet perse aan de klanten maar ook aan de verkopers.

Ik zou nooit op een willekeurige plek afspreken, en trouwens heb ik 1 en ander verkocht en gekocht en nooit is er iemand teruggekomen. Ik kijk naar de mails en hoe dat gaat. Dat geeft wel een indicatie of ik met een boerenlul/knulletje te maken heb of met een normaal iemand.
  maandag 9 juni 2008 @ 16:34:21 #110
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_59250323
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 22:55 schreef Prowl het volgende:
!%@!@#$@#%%&&$!@##$%!#$ en weer is het raak:

Vorige week zondag een surround setje verkocht voor 80,=
Ding heeft het altijd perfect gedaan.

Word er hier net aangebeld als een idioot en geschreew buiten.
Staan 3 gasten te schreeuwen dat ze hun geld terug willen omdat de dvd speler het zogezegt niet deed.

Alledrie hardstikke dronken en dreigen en doen dat ze me anders wel een lesje zouden leren en dat ze het normaal op willen lossen (met schreeuwen zeker)

Ik heb die klapdeurjosti's hun geld maar terug gegeven want had geen zin om in elkaar gemept te worden, politie komt toch niet

Ik hoop dat jullie met jullie dronken koppen de vangrail raken en een ellendige dood sterven!!!

Nu zit ik met een kapot surround systeem dat tot vorige week perfect werktte
Nog een updateje hierover, schijnbaar hebben die gasten iets van frisdrank oid er in laten vallen waardoor er kortsluiting was ontstaan in het dvd lade blok.
En ze hebben de helft van de bekabeling niet terug gegeven

Na een btje schoon gemaakt te hebben werkte het surround setje weer prima maar pakt alleen cd's en geen dvd's.

Later alsnog verkocht aan iemand die er echt heel blij mee was met zo'n koopje maar hij wou hem alleen gebruiken om zn dvd recorder op aan te sluiten dus dat ie geen dvd's afspeelde was geen enkel probleem.

Mochten die klapdeur josti studenten dit lezen; Ik wens jullie nog steeds een langzame pijnlijke dood toe!

Verder afgelopen maanden geen gedoe meer gehad gelukkig
  maandag 9 juni 2008 @ 16:38:21 #111
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_59250458
Je hebt het nu pas schoongemaakt ?
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
pi_59250678
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 12:35 schreef SpookY22 het volgende:
En daarom, spreek ik nooit bij mij thuis af en heb ik sowieso een ander 06 voor MP en dergelijke zodat ik gewoon lekker in het niets kan verdwijnen, alleen aan de mensen waar ik een serieus goed gesprek en zaken heb kunnen doen geef ik mijn email adres, mochten ze nog problemen of vragen hebben.
*oplichter alert!*
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 13:48:18 #113
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_62482742
Eind Juli een Aquarium op marktplaats gezet en 2 dagen later kwam iemand hier kijken naar de bak.

Hij wou em graag alleen moest hij een aanhanger regelen om hem op te halen.

hij betaalde mij 10 euro om de bak voor hem vast te houden en hij zou het weekend er op de bak komen halen.

Nooit meer wat van gehoord en de bak staat nu nog steeds in mijn garage

Totdat ik deze week dat aquarium maar weer aanbood omdat ik hem weg wil hebben, krijg ik een mailtje van die gast of hij zijn 10,= mocht komen ophalen

zaterdag 18 oktober 2008 @ 13:52:57 #114
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_62482832
ik heb een mail gestuurd naar www.opgelicht.nl
wegens valsheid in geschrifte en oplichting.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_62482842
quote:
Op maandag 9 juni 2008 16:34 schreef Prowl het volgende:

[..]

Nog een updateje hierover, schijnbaar hebben die gasten iets van frisdrank oid er in laten vallen waardoor er kortsluiting was ontstaan in het dvd lade blok.
En ze hebben de helft van de bekabeling niet terug gegeven

Na een btje schoon gemaakt te hebben werkte het surround setje weer prima maar pakt alleen cd's en geen dvd's.

Later alsnog verkocht aan iemand die er echt heel blij mee was met zo'n koopje maar hij wou hem alleen gebruiken om zn dvd recorder op aan te sluiten dus dat ie geen dvd's afspeelde was geen enkel probleem.

Mochten die klapdeur josti studenten dit lezen; Ik wens jullie nog steeds een langzame pijnlijke dood toe!

Verder afgelopen maanden geen gedoe meer gehad gelukkig
Dat je dat zomaar accepteert. Ik was naar buiten gerent met de grootste paal die ik kon vinden.
Als je iets met me te bakkeleijen hebt prima. Maar als je me aan mijn huisadres gaat bedreigen ben je fout bezig.

Politie bellen heeft inderdaad geen zin.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 13:54:31 #116
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_62482862
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 13:52 schreef Fortitudo het volgende:
ik heb een mail gestuurd naar www.opgelicht.nl
wegens valsheid in geschrifte en oplichting.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 14:22:31 #117
199787 Schatgraver
The Ice Cream Man
pi_62483347
Misschien wel een terechte klacht, ik weet het niet, de OP was mij wat te lang
I'm down for you so ride with me
My enemies your enemies
Cause you ain't never had a friend like me
pi_62483862
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 13:53 schreef McKillem het volgende:

[..]

Dat je dat zomaar accepteert. Ik was naar buiten gerent met de grootste paal die ik kon vinden.
Als je iets met me te bakkeleijen hebt prima. Maar als je me aan mijn huisadres gaat bedreigen ben je fout bezig.

wat moet je dan 3 grote lullo's tegen wij met zijn 2-en en een kind dat slaapt. weet je hoe ik peentjes heb gezweet om mijn kind. stelletje mongolen dachten ze ook nog dat ik op mijn bekkie was gevallen.
stelletje sukkels
mama van 3 kids!
pi_62485119
tvp.
Striving to be more than average.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 16:00:58 #120
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_62485160
- Reactie op veel te oude post, laat maar. -
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_62485952
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 13:53 schreef McKillem het volgende:

[..]

Maar jij bent groot en intimiderend volgens mij... Dat maakt indruk op drie dronken studentjes, de gemiddelde Nederlander maakt wat minder indruk, en dan kan het met dronken gasten fout aflopen.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 16:45:38 #122
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_62486003
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 16:43 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Maar jij bent groot en intimiderend volgens mij... Dat maakt indruk op drie dronken studentjes, de gemiddelde Nederlander maakt wat minder indruk, en dan kan het met dronken gasten fout aflopen.

█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_62545441
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 14:50 schreef Popples het volgende:

[..]

wat moet je dan 3 grote lullo's tegen wij met zijn 2-en en een kind dat slaapt. weet je hoe ik peentjes heb gezweet om mijn kind. stelletje mongolen dachten ze ook nog dat ik op mijn bekkie was gevallen.
stelletje sukkels
Ah, dan word het wel iets anders ja. Ik woon alleen.
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 16:43 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, maar tegen een meerderheid doe ik ook niet zo veul.
En zo'n hele stoere jongen ben ik ook niet heur. Ik ontwijk geweld standaard als er ook maar een kleinste mogelijkheid toe is.
Maar er zijn dingen...

Als ik alleemaar denk aan dat er hier iemand voor de deur staat die me onder mijn dak zit te bedrijgen.
Alleen bij de gedachte knapt er al iets.
  donderdag 9 april 2009 @ 11:42:10 #124
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_67858044
Wraaargh wat is dat toch met mensen??!?!?!?!!!?!

Verkoopt mn vrouw de babyspullen die we niet meer kunnen gebruiken worden we boos opgebeld dat de boel niet werkt.
Een Maxi Swing, aan dat ding kan niks kapot gaan !! of je moet er met een moker op gaan zitten meppen.
Nou ja hij deed het dus niet volgens dat kreng, zelf later thuis getest en hij deed het gewoon
Een week later alsnog verkocht en die vrouw was er zo ontzettend blij mee

Nu weer iets met een luier emmer, volgens mij word er nu aangifte tegen ons gedaan van oplichting voor 15,=

Mijn vrouw heeft iig alle vertrouwen verloren in de mensheid :
quote:
(L)        zegt:
ik haal alles van marktplaats af en bekijk het maar stelletje azijn pissers
 (L)        zegt:
ik hoop dat ze een lelijke rot kop kind dat de hele dag blert krijgt heeft ze wat ze wil
Waarom kopen ze alles dan niet nieuw voor 100erden euro's als het 2ehand voor een 10tje niet goed is

Mensen willen altijd voor een dubbeltje op de eerste rang zitten
pi_67858387
Waarom heb jij je vrouw op msn?

donderdag 9 april 2009 @ 11:53:01 #126
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_67858468
Kijk dan ook eerst met wie je zaken doet
PieAir
  donderdag 9 april 2009 @ 11:53:05 #127
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_67858470
Gaat sneller dan praten als we met de laptop tegen over elkaar zitten
quote:
Op donderdag 9 april 2009 11:53 schreef jpg97 het volgende:
Doodnormale Nederlanders die de grootste eikels blijken te zijn omdat ze met een hypotheek van 1500,= per maand in de maag zitten waardoor ze scheermesjes uitscheiten.

Serieus, ik verkoop liever aan Marokkanen of Antillianen, die weten tenminste wat "niet goed = geen geld terug" betekend
pi_67858703
quote:
Op donderdag 9 april 2009 11:53 schreef jpg97 het volgende:
we hebben alleen hoi gezegd en dat was het wat ik kon zeggen. duwde het geld in handen, flikkerde het ding in de kofferbak en reed weg. nog niet eens kijken, achterlijk wijf.
mama van 3 kids!
pi_67858723
Kopers van TS zijn lutsers .
Mensen die hun PC via Marktplaats kopen .
Als de theorie niet klopt met de feiten, verander dan de feiten.
pi_67860191
quote:
Op donderdag 9 april 2009 11:50 schreef De_Ananas het volgende:
Waarom heb jij je vrouw op msn?

Als je later groot bent, heb jij dat ook.
  donderdag 9 april 2009 @ 12:56:23 #131
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_67860468
Dit topic is hard op weg ongeloofwaardig te worden.
0 topics op naam. 14.gif
pi_67860612
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 21:05 schreef Mr-Coffee het volgende:
TS heeft gelijk, zij zijn de prutsers.
Want welke lammongool koopt er nou pc spullen via marktplaats?

Dat vroeg ik me dus ook al af. No way dat ik ooit PC spullen via MP zal aanschaffen.
pi_67861263
quote:
Op donderdag 9 april 2009 12:56 schreef Broekpaling het volgende:
Dit topic is hard op weg ongeloofwaardig te worden.
wil je haar nummer hebben kun je haar bellen ze had haar thuistel. gegeven
mama van 3 kids!
  donderdag 9 april 2009 @ 13:27:23 #134
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_67861407
Ik heb vaak genoeg zelf ook pc spul gekocht via marktplaats, altijd gaat het goed maar 1x was het een enorme miskoop maar dan ga ik echt niet iemand lopen bedreigen.
Pech gehad denk ik dan maar, volgende keer beter.

Als ik nou iets ga verkopen voor 1000,= terwijl het maar 50,= waard is ja dan mag je mij een oplichter noemen
Maar als het gaat om iets wat 130,= in de winkel nieuw kost en ik er 2ehands 15,= voor vraag ja wie is hier dan gek

En dan nog, anderen bieden exact hetzelfde aan voor 50,=

TS is gewoon een watje en heeft nog fatsoen in een maatschappij waar zoiets zeldzaam word
  donderdag 9 april 2009 @ 13:27:43 #135
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_67861420
quote:
Op donderdag 9 april 2009 13:23 schreef Popples het volgende:

[..]

wil je haar nummer hebben kun je haar bellen ze had haar thuistel. gegeven
pi_67861484
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 17:58 schreef Platina het volgende:
Ik ben nog steeds in de war.

1 GB is 8 Gb dat snap ik dus, maar als 1 Gb gelijk is aan 256 mb dan zouden 8 dus gelijk zijn aan 2048 en dat is dan toch 2 GB?
Let op:
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 12:50 schreef StonedKinG het volgende:
Hij kreeg inderdaad ook 2 x 2Gb. 2 x 256 MB dus.
1GB = 8Gb = 1024MB
1/8GB = 1Gb = 128MB
2GB = 16Gb = 2048MB
2/8GB = 2Gb = 256MB
En dat kreeg hij tweemaal.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  donderdag 9 april 2009 @ 14:41:46 #137
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_67864120
nou ja, als je naar een vlooienmarkt/rommelmarkt/zwarte markt gaat en je koopt iets wat achteraf bagger is, smijt je het toch ook op zolder ?
PieAir
pi_67864664
In hoeverre ben je eigenlijk verplicht geld terug te geven? Je bent geen echte winkel en die mensen nemen nou eenmaal risico als ze iets op marktplaats kopen.

Zelf verstuur ik nooit iets via marktplaats. Ze moeten het zelf komen ophalen en dan gewoon contant betalen. Kunnen ze het eerst goed bekijken en kan ik gelijk laten zien dat het niet kapot is.
Noodles
  donderdag 9 april 2009 @ 21:37:39 #139
152894 Ex-Lekkerlander
Nee, ik woon er niet meer
pi_67877718
zet gewoon onder je advertenties: artikel wordt werkend gedemonstreerd. Geen geld terug als je er niet mee om kan gaan
"In sinopel 3 vogels van goud, geplaatst 2 en 1."
Het is niet alleen maar onzin wat ik verkondig !!!!
pi_67878170
vanmiddag om 16 uur een mail gekregen dat ze er aan zou komen nu is het al 6 uur later en nog niemand gezien. nu kan ze me helemaal de pot op. ze zou komen zodat ik kan laten zien hoe hij werkt.
mama van 3 kids!
  donderdag 9 april 2009 @ 21:54:06 #141
251710 DJ_Gadget
Lil.Q94 zuigt
pi_67878264
quote:
Op maandag 3 september 2007 18:04 schreef Prowl het volgende:
Waarom denken mensen toch altijd rechten te hebben bij partikuliere verkoop van 2e hands spul

Situatie1:
Een wat oudere man die de ballen verstand heeft van pc\'s koopt bij mij een prima computer voor 100,=
Pc is helemaal nageken, stofvrij gemaakt, opnieuw geinstaleerd en echt tip top in orde.

2 dagen later belt de meneer op dat de Pc het niet meer doet en dat hij z\'n geld terug wil.
Ik bied hem aan om langs te komen met de pc en dat ik er dan eens even naar zal kijken.
Hij komt meteen dezelfde avond en ik schroef de pc open, zie ik allemaal krassen op het moederbord die er eerst echt niet zaten en de geheugen modules zitten verkeerd om .

Ik zeg dat dit niet vanzelf kan gebeuren en dat ik echt geen geld ga teruggeven omdat hij dit echt zelf veroorzaakt moet hebben.
Ik wil best er een nieuw moedebord e.d in zetten tegen materiaal kosten
Die man hardstikke boos over dat ik kapotte troep verkoop en loopt vloekend en tierend weg en laat de pc achter.

Belt een week later de vrouw van die man op dat hij een spel had gekregen van iemand en dat de videokaart dit niet aankon.
Die man had dus zelf een videokaart in de winkel gekocht en had deze er zelf in willen zetten, dit is dus grandioos misgegaan.
Die vrouw heeft echt 1000x haar excuses aangeboden

Situatie2:
Ik had een half jaar terug een hoop Pc spullen in 1 grote partij aangeboden op marktplaats voor een klein prijsje (anders ging het toch met het oud ijzer mee)
Genoeg spul om nog zeker een aantal werkende pc\'s mee te maken wat voor mij niet interessant meer was omdat er teveel tijd in ging zitten.

Iemand had wel interesse in alles voor 50,= en moest 150km rijden om het op te halen.
Leuk gesprek met die man gehad over dat hij een btje bijkluste met pc\'s voor mensen met weinig geld dus heb het hem zelfs voor 40,= mee gedaan, zo aardig ben ik nou ook wel weer.

Om 1 uur \'s nacht word ik ineens gebeld
Die man over de zeik dat NIKS werktte en dat hij de volgende morgen om 9 uur alles kwam terug brengen en zijn geld wou + benzine kosten!
Ik vertel hem dat er dan niemand thuis is dus dat hij zich die rit kan besparen.
Kom ik later die dag thuis staat alles netjes voor mijn achterdeur met een briefje dat ik in de stront kon zakken.
Paar frusti smsjes nog gehad van die man en niks meer van gehoord.
Pc spul maar weggegeven aan mn neefje die er 6 pc\'s van geknutseld heeft en voor 30,= per stuk verkocht

Situatie3:
Verkoop ik 2 maand geleden een pc kast met voeding voor wel 15,=
Belt die gast me net op dat die kast verrot is en dat zijn hele net nieuwe aangeschafte spulletjes in rook waren opgegaan door mijn schuld en hij wil zn geld direct terug (na 2 maand ).
Ik zei kom maar langs dan kijk ik wel ff.
Had hij dus de ATX stekker omgekeerd erop gefrot en ook nog eens de voeding op 110volt gezet
Ik heb hem er maar een nieuwe voeding in gezet die ik nog had liggen, ineens werkkte alles

Klacht: Zij zijn de prutsers, niet ik
Maar vooral .
Lil.Q94 zuigt
  donderdag 9 april 2009 @ 23:05:15 #142
66083 Platina
78th Element
pi_67880906
quote:
Op donderdag 9 april 2009 13:29 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Let op:
[..]

1GB = 8Gb = 1024MB
1/8GB = 1Gb = 128MB
2GB = 16Gb = 2048MB
2/8GB = 2Gb = 256MB
En dat kreeg hij tweemaal.
Sjees, thanks dude i guess
  FOK!fotograaf donderdag 9 april 2009 @ 23:09:23 #143
160750 moonmovies
zeg maar Peer...
pi_67881062
ts, waarom blijf je maar op Marktplaats verkopen, terwijl het elke keer weer uitloopt op gezeik?
Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
  vrijdag 10 april 2009 @ 21:36:49 #144
152894 Ex-Lekkerlander
Nee, ik woon er niet meer
pi_67908620
quote:
Op donderdag 9 april 2009 23:09 schreef moonmovies het volgende:
ts, waarom blijf je maar op Marktplaats verkopen, terwijl het elke keer weer uitloopt op gezeik?
Ben ik met je eens. TS geef het voortaan aan een kringloopwinkel en als die het niet willen hebben gooi het dan weg of geef het gratis weg zodat ze niks te klagen hebben
"In sinopel 3 vogels van goud, geplaatst 2 en 1."
Het is niet alleen maar onzin wat ik verkondig !!!!
pi_67908952
Daarom: eBay.
pi_67909723
quote:
Op maandag 3 september 2007 18:17 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Ja

Perfecte auto voor 2500 euro te koop zetten en dan mensen die 600 euro bieden!
echt die moeten ze gewoon dood slaan!
Wij verkochten ooit een Honda Jazz (

Oud beestje, maar perfect door de APK gekomen enzo.

Worden we gebeld door een of andere nauwelijks nederlands sprekende turk, die 200 euro biedt.
Toen dus ff duidelijk gemaakt dat dat toch echt te weinig was, zegt die pauper ''u begrijp niet, is echt maximoem''
Thirteen!
  vrijdag 10 april 2009 @ 22:05:15 #147
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_67909845
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 21:44 schreef 3lmo het volgende:
Daarom: eBay.
Op ebay ben ik al vaker opgelicht dan via marktplaats
pi_67910517
quote:
Op donderdag 9 april 2009 23:05 schreef Platina het volgende:

[..]

Sjees, thanks dude i guess
Kleine letter b is dus bit ipv byte. 1 byte bestaat uit 8 bits, dus een gigabit is maar 128 MB.

Maar ws zal het je een rotzorg zijn, dit is dus meer een tvp
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_67911514
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 22:05 schreef Prowl het volgende:

[..]

Op ebay ben ik al vaker opgelicht dan via marktplaats
nog nooit, 1x een item gehad wat niet paste en geld terug gekregen.

lekker makkelijk
pi_67911899
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:19 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Ik ook
*houdt handje braaf omhoog*

Eensch met klacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: