Ze waren al rond het huis aan het spoken voordat ze aanbelden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:51 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Totdat die idioten een raam ingooien ofzoGewoon zeggen dat je geen geld in huis hebt, of dat je gaat kijken of je geld in huis hebt en dan de politie bellen is het handigste denk ik.
Dat surround setje was van mn ouders, vorig jaar heb ik die hier in V&A voor ze geregeld voor 100,= maar ze wilden wat nieuwers.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:57 schreef jpg97 het volgende:
Joh stop nou gewoon met het kopen van 2e hands spul en dat weer duurder door te verkopen.
Natuurlijk is de kans groot dat 3e of 4e hands spul kapot gaat
Sjacheraar
Wat een dom gelul. Ben jij zo een marktplaatsklant waar prowl over klaagt of zo?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:09 schreef MinderMutsig het volgende:
Maar je hebt dus nog steeds niet geleerd dat je willekeurige Marktplaatsklanten je huisadres niet moet geven?
Vind ik ook. Moet je dan al je shit onder je arm meenemen en dan op de grond uitstallen ofzo. Tenzij ze echt overkomen als een of andere gare nigeriaan of tokkie en gewoon een nette mail sturen of normaal klinken aan de telefoon kan dat toch best?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:18 schreef Prowl het volgende:
Hoe moet ik ze dan spullen verkopen
Ergens midden in de stad afspreken en vanuit de kofferbak verkopen is ook weer zoiets en ik heb niks te verbergen.
Prachtige samenvatingquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:36 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Marktplaats, de nationale vuilstortplaats waar debielen hun rotzooi slijten aan nķg grotere debielen
Dat ligt aan je klanten heh.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:09 schreef MinderMutsig het volgende:
Maar je hebt dus nog steeds niet geleerd dat je willekeurige Marktplaatsklanten je huisadres niet moet geven?
Aha, dus jij verkoopt rommel? Het ligt niet perse aan de klanten maar ook aan de verkopers.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:51 schreef MacKniver het volgende:
[..]
Dat ligt aan je klanten heh.
Als je mobiele telefoons e.d. verkoopt zou ik ook op een neutrale plek afspreken.
Nog een updateje hierover, schijnbaar hebben die gasten iets van frisdrank oid er in laten vallen waardoor er kortsluiting was ontstaan in het dvd lade blok.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:55 schreef Prowl het volgende:
!%@!@#$@#%%&&$!@##$%!#$ en weer is het raak:![]()
![]()
![]()
Vorige week zondag een surround setje verkocht voor 80,=
Ding heeft het altijd perfect gedaan.
Word er hier net aangebeld als een idioot en geschreew buiten.
Staan 3 gasten te schreeuwen dat ze hun geld terug willen omdat de dvd speler het zogezegt niet deed.
Alledrie hardstikke dronken en dreigen en doen dat ze me anders wel een lesje zouden leren en dat ze het normaal op willen lossen (met schreeuwen zeker)
Ik heb die klapdeurjosti's hun geld maar terug gegeven want had geen zin om in elkaar gemept te worden, politie komt toch niet![]()
Ik hoop dat jullie met jullie dronken koppen de vangrail raken en een ellendige dood sterven!!!![]()
![]()
![]()
Nu zit ik met een kapot surround systeem dat tot vorige week perfect werktte
*oplichter alert!*quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:35 schreef SpookY22 het volgende:
En daarom, spreek ik nooit bij mij thuis af en heb ik sowieso een ander 06 voor MP en dergelijke zodat ik gewoon lekker in het niets kan verdwijnen, alleen aan de mensen waar ik een serieus goed gesprek en zaken heb kunnen doen geef ik mijn email adres, mochten ze nog problemen of vragen hebben.
Dat je dat zomaar accepteert. Ik was naar buiten gerent met de grootste paal die ik kon vinden.quote:Op maandag 9 juni 2008 16:34 schreef Prowl het volgende:
[..]
Nog een updateje hierover, schijnbaar hebben die gasten iets van frisdrank oid er in laten vallen waardoor er kortsluiting was ontstaan in het dvd lade blok.
En ze hebben de helft van de bekabeling niet terug gegeven
Na een btje schoon gemaakt te hebben werkte het surround setje weer prima maar pakt alleen cd's en geen dvd's.
Later alsnog verkocht aan iemand die er echt heel blij mee was met zo'n koopje maar hij wou hem alleen gebruiken om zn dvd recorder op aan te sluiten dus dat ie geen dvd's afspeelde was geen enkel probleem.
Mochten die klapdeur josti studenten dit lezen; Ik wens jullie nog steeds een langzame pijnlijke dood toe!
Verder afgelopen maanden geen gedoe meer gehad gelukkig
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:52 schreef Fortitudo het volgende:
ik heb een mail gestuurd naar www.opgelicht.nl
wegens valsheid in geschrifte en oplichting.
wat moet je dan 3 grote lullo's tegen wij met zijn 2-en en een kind dat slaapt. weet je hoe ik peentjes heb gezweet om mijn kind. stelletje mongolen dachten ze ook nog dat ik op mijn bekkie was gevallen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:53 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat je dat zomaar accepteert. Ik was naar buiten gerent met de grootste paal die ik kon vinden.
Als je iets met me te bakkeleijen hebt prima. Maar als je me aan mijn huisadres gaat bedreigen ben je fout bezig.
Politie bellen heeft inderdaad geen zin.
Maar jij bent groot en intimiderend volgens mij... Dat maakt indruk op drie dronken studentjes, de gemiddelde Nederlander maakt wat minder indruk, en dan kan het met dronken gasten fout aflopen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:53 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat je dat zomaar accepteert. Ik was naar buiten gerent met de grootste paal die ik kon vinden.
Als je iets met me te bakkeleijen hebt prima. Maar als je me aan mijn huisadres gaat bedreigen ben je fout bezig.
Politie bellen heeft inderdaad geen zin.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:43 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Maar jij bent groot en intimiderend volgens mij... Dat maakt indruk op drie dronken studentjes, de gemiddelde Nederlander maakt wat minder indruk, en dan kan het met dronken gasten fout aflopen.
Ah, dan word het wel iets anders ja. Ik woon alleen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:50 schreef Popples het volgende:
[..]
wat moet je dan 3 grote lullo's tegen wij met zijn 2-en en een kind dat slaapt. weet je hoe ik peentjes heb gezweet om mijn kind. stelletje mongolen dachten ze ook nog dat ik op mijn bekkie was gevallen.
stelletje sukkels
Ja tuurlijk, maar tegen een meerderheid doe ik ook niet zo veul.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:43 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Maar jij bent groot en intimiderend volgens mij... Dat maakt indruk op drie dronken studentjes, de gemiddelde Nederlander maakt wat minder indruk, en dan kan het met dronken gasten fout aflopen.
Waarom kopen ze alles dan niet nieuw voor 100erden euro's als het 2ehand voor een 10tje niet goed isquote:(L) zegt:
ik haal alles van marktplaats af en bekijk het maar stelletje azijn pissers
(L) zegt:
ik hoop dat ze een lelijke rot kop kind dat de hele dag blert krijgt heeft ze wat ze wil
Doodnormale Nederlanders die de grootste eikels blijken te zijn omdat ze met een hypotheek van 1500,= per maand in de maag zitten waardoor ze scheermesjes uitscheiten.quote:
we hebben alleen hoi gezegd en dat was het wat ik kon zeggen. duwde het geld in handen, flikkerde het ding in de kofferbak en reed weg. nog niet eens kijken, achterlijk wijf.quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:05 schreef Mr-Coffee het volgende:
TS heeft gelijk, zij zijn de prutsers.
Want welke lammongool koopt er nou pc spullen via marktplaats?
wil je haar nummer hebben kun je haar bellenquote:Op donderdag 9 april 2009 12:56 schreef Broekpaling het volgende:
Dit topic is hard op weg ongeloofwaardig te worden.
quote:Op donderdag 9 april 2009 13:23 schreef Popples het volgende:
[..]
wil je haar nummer hebben kun je haar bellenze had haar thuistel. gegeven
Let op:quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:58 schreef Platina het volgende:
Ik ben nog steeds in de war.
1 GB is 8 Gb dat snap ik dus, maar als 1 Gb gelijk is aan 256 mb dan zouden 8 dus gelijk zijn aan 2048 en dat is dan toch 2 GB?
1GB = 8Gb = 1024MBquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:50 schreef StonedKinG het volgende:
Hij kreeg inderdaad ook 2 x 2Gb. 2 x 256 MB dus.
quote:Op maandag 3 september 2007 18:04 schreef Prowl het volgende:
Waarom denken mensen toch altijd rechten te hebben bij partikuliere verkoop van 2e hands spul
Situatie1:
Een wat oudere man die de ballen verstand heeft van pc\'s koopt bij mij een prima computer voor 100,=
Pc is helemaal nageken, stofvrij gemaakt, opnieuw geinstaleerd en echt tip top in orde.
2 dagen later belt de meneer op dat de Pc het niet meer doet en dat hij z\'n geld terug wil.
Ik bied hem aan om langs te komen met de pc en dat ik er dan eens even naar zal kijken.
Hij komt meteen dezelfde avond en ik schroef de pc open, zie ik allemaal krassen op het moederbord die er eerst echt niet zaten en de geheugen modules zitten verkeerd om.
Ik zeg dat dit niet vanzelf kan gebeuren en dat ik echt geen geld ga teruggeven omdat hij dit echt zelf veroorzaakt moet hebben.
Ik wil best er een nieuw moedebord e.d in zetten tegen materiaal kosten
Die man hardstikke boos over dat ik kapotte troep verkoop en loopt vloekend en tierend weg en laat de pc achter.![]()
Belt een week later de vrouw van die man op dat hij een spel had gekregen van iemand en dat de videokaart dit niet aankon.
Die man had dus zelf een videokaart in de winkel gekocht en had deze er zelf in willen zetten, dit is dus grandioos misgegaan.
Die vrouw heeft echt 1000x haar excuses aangeboden![]()
Situatie2:
Ik had een half jaar terug een hoop Pc spullen in 1 grote partij aangeboden op marktplaats voor een klein prijsje (anders ging het toch met het oud ijzer mee)
Genoeg spul om nog zeker een aantal werkende pc\'s mee te maken wat voor mij niet interessant meer was omdat er teveel tijd in ging zitten.
Iemand had wel interesse in alles voor 50,= en moest 150km rijden om het op te halen.
Leuk gesprek met die man gehad over dat hij een btje bijkluste met pc\'s voor mensen met weinig geld dus heb het hem zelfs voor 40,= mee gedaan, zo aardig ben ik nou ook wel weer.
Om 1 uur \'s nacht word ik ineens gebeld![]()
Die man over de zeik dat NIKS werktte en dat hij de volgende morgen om 9 uur alles kwam terug brengen en zijn geld wou + benzine kosten!
Ik vertel hem dat er dan niemand thuis is dus dat hij zich die rit kan besparen.
Kom ik later die dag thuis staat alles netjes voor mijn achterdeur met een briefje dat ik in de stront kon zakken.
Paar frusti smsjes nog gehad van die man en niks meer van gehoord.
Pc spul maar weggegeven aan mn neefje die er 6 pc\'s van geknutseld heeft en voor 30,= per stuk verkocht![]()
Situatie3:
Verkoop ik 2 maand geleden een pc kast met voeding voor wel 15,=![]()
Belt die gast me net op dat die kast verrot is en dat zijn hele net nieuwe aangeschafte spulletjes in rook waren opgegaan door mijn schuld en hij wil zn geld direct terug (na 2 maand).
Ik zei kom maar langs dan kijk ik wel ff.
Had hij dus de ATX stekker omgekeerd erop gefrot en ook nog eens de voeding op 110volt gezet![]()
![]()
![]()
Ik heb hem er maar een nieuwe voeding in gezet die ik nog had liggen, ineens werkkte alles![]()
Klacht: Zij zijn de prutsers, niet ik
Sjees, thanks dude i guessquote:Op donderdag 9 april 2009 13:29 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Let op:
[..]
1GB = 8Gb = 1024MB
1/8GB = 1Gb = 128MB
2GB = 16Gb = 2048MB
2/8GB = 2Gb = 256MB
En dat kreeg hij tweemaal.
Ben ik met je eens. TS geef het voortaan aan een kringloopwinkel en als die het niet willen hebben gooi het dan weg of geef het gratis weg zodat ze niks te klagen hebbenquote:Op donderdag 9 april 2009 23:09 schreef moonmovies het volgende:
ts, waarom blijf je maar op Marktplaats verkopen, terwijl het elke keer weer uitloopt op gezeik?
Wij verkochten ooit een Honda Jazz (quote:Op maandag 3 september 2007 18:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja
Perfecte auto voor 2500 euro te koop zetten en dan mensen die 600 euro bieden!
echt die moeten ze gewoon dood slaan!
Op ebay ben ik al vaker opgelicht dan via marktplaatsquote:
Kleine letter b is dus bit ipv byte. 1 byte bestaat uit 8 bits, dus een gigabit is maar 128 MB.quote:
nog nooit, 1x een item gehad wat niet paste en geld terug gekregen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:05 schreef Prowl het volgende:
[..]
Op ebay ben ik al vaker opgelicht dan via marktplaats
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |