Ik verkoop ook nog steeds heel veel PC-spul op Marktplaats en ik heb slechts één minder leuke ervaring gehad. Misschien is het verschil met jou dat ik geen losse onderdelen verkoop, maar ik laat de PC altijd werkend zien, desnoods de kast verzegelen als je heel erg bang bent dat ze 'm open maken.
De enigste mindere ervaring die ik gehad heb was met een neger (
![]()
) die ook iets van 100 KM had gereist om mijn oude laptop (P4 1.7 Ghz, 512 MB) over te nemen. Afijn, prima, alles laten zien. Wilt-ie ook nog een bonnetje met handtekening ter garantie (??) zodat-ie zeker weet dat hij de laptop van mij heeft gekocht. Whatever.
Belt-ie een week later op dat het ding telkens uitvalt, een P4 wordt inderdaad nogal warm maar hij had die laptop dus met de fan op een kussentje in de zon gezet, zodat de laptop zn warmte niet goed kwijt kon.. tjsa.. gezegd dat-ie dat niet moest doen, na wat mokken heb ik niks meer van die gast gehoord.
Eén van de leukste ervaringen vond ik wel weer een soort Kees Kankerkachel die met z'n scootmobiel en bijpassende vrouw een PC bij mij kwam kopen, een oude P3 500 ofzo. Goed die vrouw was al niet dun, moest die PC er ook nog bij in het kleine karretje
![]()
Ben later nog teruggemaild dat-ie er ontzettend veel plezier van had en dat ik het maar eens moest laten weten als ik meer had staan.
[ Bericht 9% gewijzigd door Drommelsch85 op 03-09-2007 23:39:36 ]