Zojuist ging ik net met de auto even een bestelling ophalen bij de shop. Op de terugweg naar huis stond ik voorgesorteerd op de linker rijbaan voor rechtdoor.
Opeens kwam er een BMW 7 serie achter mij staan in het zwart. Stond er redelijk dicht op dus ik dacht dat hij haast had. Het licht ging op groen en trok lekker snel op naar de 70. Dit vind ik persoonlijk een prettige snelheid, uiteraard alleen waar het mogelijk is. Vervolgens zie ik mijn buitenspiegel die BMW seinen, gaat naar de rechterbaan en trok hem echt met 100 voorbij, en hop weer naar de linkerkant.
Bij het naderende kruispunt moest ik rechtsaf en aangezien er ruimte was om in te voegen deed ik dat. Het toeval wil dat ik naast die BMW kom te staan. Ik stond iets voor hem, en opeens zie ik hem naar voren komen, zodat we langzaam maar zeker op gelijke hoogte staan.
Dus ik kijk zo naar binnen, en vanuit de BMW kijken 2 Marokkanen mij aan. Schat een jaartje of 22 a 23, net zoals ik dus ongeveer. Ze maakten opeens allemaal van die wilde gebaren waar ik helemaal niks van begreep, dus ik keek maar weg.
Weer ging het licht op groen, en ze jakkerde echt weg, niet normaal. Uit het raampje van de bijrijder zag ik dat Marokkaan 2 zijn hand naar buiten stak en met het puntje van zijn duim, het puntje van zijn wijsvinger aanraakt in de vorm van een cirkel.
Hij maakte me uit voor pussy, motherfucker.
Gelukkig....waren zijn vreemde capriolen wel meerdere mensen opgevallen, en dan met name de politie. Ik hoorde op een gegeven moment een sirene en een klein stukje verder op, zag ik op de stoep een zwarte BMW staan, met 2 Marokkanen er naast, wachtend op het bonnetje wat uit het apparaat van de politie kwam
Natuurlijk minderde ik vaart toen ik de BMW naderde om dit even goed te bekijken. Weer van die wilde handgebaren, maar dat haalt natuurlijk niks uit
Opeens zag hij mij, en ik kon het niet laten om ff te toeteren en te zwaaien
[ Bericht 2% gewijzigd door swarmahoer op 26-10-2009 11:33:42 ]