ik snap 'm niet, wat heeft kookgerei hier nou mee te maken?quote:
Ik dicht baggertopics die gaan over baggertopics en maak daarbij een verwijzing naar een Nederlands gezegde.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:44 schreef Drinky het volgende:
Dit bericht in mijn topic
[..]
ik snap 'm niet, wat heeft kookgerei hier nou mee te maken?
Maar er is kennelijk veel behoefte om te mekkeren over profielen/gekke filmpjes. Een centraal topic zou in die behoefte voorzien zonder KLB te overspoelen met die meuk.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:18 schreef swarmahoer het volgende:
als alle profielentopics dicht gaan lijkt het me niet dat die er gaat komen, en in onz heb je een filmpjestopic
dat was de 1e,(die is na n minuut als gelezen gemarkeerd, dus die heb ik niet gezien) ik had t over de 2equote:
Wat een kutargument is dat toch altijdquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:36 schreef TwyLight het volgende:
de hele topiclijst van KLB staat vol met domme achterlijke loller topics alá ONZ
precies, ik zou dr bijna een topic over makenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:40 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Wat een kutargument is dat toch altijdDus omdat het kut is moet je het nog maar kutter maken?
Nee het gaat er om dat 99 van de 100 topics in KLB loller topics zijn om grappige reacties uit te lokken alá ONZ en dat discussie topics zoals bovengenoemde gesloten wordenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:40 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Wat een kutargument is dat toch altijdDus omdat het kut is moet je het nog maar kutter maken?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
precies, ik zou dr bijna een topic over maken
Misschien eens op zoek gaan naar de laagste gemeenschappelijke deler? In dit geval ben jij datquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:42 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nee het gaat er om dat 99 van de 100 topics in KLB loller topics zijn om grappige reacties uit te lokken alá ONZ en dat discussie topics zoals bovengenoemde gesloten worden
Ik vind eigenlijk niet dat dit zo kan hoor, zulke dingen over moderators zeggen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:09 schreef gers het volgende:
[..]
mods zijn autisten/nsb'ers/ss'ers/stasimedewerkers
je mag een nieuwe openen in het memory lane subforum, als er daar niet al een looptquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:35 schreef hehe het volgende:
Mag mijn topic alsje-alsje-alsjebliiiieeeeft weer open?![]()
Ik verheug me al jaren op een tweede deel, en nu is hij dicht!
Inderdaad, die zie je alleen maar in klotetopics postenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:16 schreef Hetiszover het volgende:
remlof?![]()
Koelbloedigheid
Is nogal een baggeruser.
Men wil het kennelijk kut, dus ik snap niet waarom de mods denken de meute een andere richting in te moeten sturen. De mods zijn er voor de users en niet andersom.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:40 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Daar vind ik geen kenker anquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:33 schreef Nikmans het volgende:
in rust en vrede kunnen genieten van Rickokun topics, Ensaf paints en terechte klachten.
jij behoort dan ook tot het 2e groepje dat nikmans omschrijft, en je mag wegblijven met je nietstoevoegende baggerquote:
Heb jij mod ambities ofzo?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:33 schreef Nikmans het volgende:
Ik denk zelf dat het grootste deel van de users het niet kut wil, alleen een klein en zeer luid groepje dat daarmee de illusie wekt dat het zo hoort.
Ik denk ook dat met een klein beetje inspanning de kutheid tot een minimum beperkt kan worden en we in rust en vrede kunnen genieten van Rickokun topics, Ensaf paints en terechte klachten.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |