Nou, dat dus. Is dit herkenbaar? Ik had het toevallig vandaag nog. Bij de sportschool sprak een meisje me aan die ik al een tijdje niet gezien had. Brunette, slank, goede lengte en pronte tietjes: een beetje zoals ik. Je kent het wel. Of niet: dan illustreer ik het toch even. Ze zou een kruising tussen deze twee kunnen zijn:
![]()
![]()
Nu komt mijn dilemma: ik had echt werkelijk geen fucking idee meer of ik al weleens haar gegevens had gekregen.

Bovendien was ik ook nog eens haar naam vergeten, ik kon er gewoon niet opkomen.
Ze leek wel zoals voorgaande keren interesse te tonen, en vroeg wat ik recent had gedaan. Hier zag ik mijn kans.

Ik begon te vertellen over een vette tent waar ik heen was geweest en vroeg of ze er ook weleens kwam. Nee, maar ze wilde er wel graag eens heen. Ik nam de gok dat ik haar nummer nog niet moest hebben, immers: anders had ik er vast al wat mee gedaan

. Ik zei dus dat ze wel mee kon gaan als ik weer ging, en ze schreef haar gegevens op (inclusief naam, waarna er weer een belletje rinkelde

)
Mênnnnnnnnnnn ik heb binnenkort gewoon een über lekker wijf in bed
Klacht: zo irritant als je iemands naam/gegevens niet meer weet of überhaupt hebt, het staat heel erg ongeïnteresseerd als je het wel blijkt te hebben
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_