Dan moet ik alles behalve de OP verwijderen. Voor slowchat hebben we een aparte reeks, je topic had niks te zoeken in KLB.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:54 schreef S.Seagal het volgende:
Als we ontopic gaan reageren mag hij dan open blijven?
We werden gestalktquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet ik alles behalve de OP verwijderen. Voor slowchat hebben we een aparte reeks, je topic had niks te zoeken in KLB.
Je hebt geen note voor het openen van dat topic, alleen een slotje omdat je het zelf verslowchat hebt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:00 schreef S.Seagal het volgende:
Hoe kan je mij een note geven voor het openen van een topic.
Slaat toch nergens op.![]()
Hoe kan ik dan 1 note meer hebben?quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt geen note voor het openen van dat topic, alleen een slotje omdat je het zelf verslowchat hebt.
Hoe kan jij in godsnaam weten of je notes er bij hebt of niet?quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:02 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Hoe kan ik dan 1 note meer hebben?
Die had je voor topicverzieken in Koeien die kauwgom kauwen! / als je een topic niet leuk vindt post er dan niet.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:02 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Hoe kan ik dan 1 note meer hebben?
Dat kan je zien.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:03 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hoe kan jij in godsnaam weten of je notes er bij hebt of niet?
En dan krijg ik daar een note voor.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Die had je voor topicverzieken in Koeien die kauwgom kauwen! / als je een topic niet leuk vindt post er dan niet.
Over notes ga ik niet in discussie. Notes die FA´s onterecht vinden worden verwijderd.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:07 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
En dan krijg ik daar een note voor.
Wees eerlijk en zeg dat die note niet nodig was.![]()
Om een grap.
Jij bent een FA toch?quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Over notes ga ik niet in discussie. Notes die FA´s onterecht vinden worden verwijderd.
Verwijder hem nu dan.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Over notes ga ik niet in discussie. Notes die FA´s onterecht vinden worden verwijderd.
Ja en als hij onterecht is dan verwijder je de note.quote:
Alsof remlof dat gaat doen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:15 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja en als hij onterecht is dan verwijder je de note.
Nou die note was toch duidelijk nergens voor nodig. Dus verwijder je hem.![]()
Wat snap je niet.
Het is alleen 'verbaggering' omdat ik jou erop aanspreek. Jammer.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:22 schreef swarmahoer het volgende:
je verbaggert het topic met je posts die niet toevoegen
zoals je leest zijn dr genoeg mensen die er wel normaal op kunnen reageren
daar heb ik overheen gelezen gok ik, k liet m juist open omdat ik dat niet tegenkwamquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:27 schreef TNA het volgende:
Overigens, ik begrijp sowieso niet waarom je een topic met in de OP "vuile kankermarokkanen" open laat. Het is wel duidelijk waar dat op uit gaat lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |