Al ben je pro Bio. Als het kut is, is het kut. Simpel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:19 schreef de_boswachter het volgende:
Maar we waren toch pro-FC UTREG Bio
Adelante, niet alles in die post is illegaal. Het gedeelte over de emulator is gewoon legaal, de software is niets mis mee. Ik heb zelfs aangegeven in die post dat het downloaden van het ROM zelf wel illegaal was.quote:
Ik ben hier niet zo in thuis, maar m.a.w. je hebt geen klote aan jouw post als je niet ook gebruik maakt van de illegale ROMquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Adelante, niet alles in die post is illegaal. Het gedeelte over de emulator is gewoon legaal, de software is niets mis mee. Ik heb zelfs aangegeven in die post dat het downloaden van het ROM zelf wel illegaal was.
Zou je het legale stukje terug kunnen plaatsen? Of de twee links die naar Google verwijzen weghalen en alles terugplaatsen?
Gog, wat ben ik blij dat je jezelf nu ontmaskerd. Ik miste al een dergelijke azijnzeiker in FB de afgelopen maanden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:09 schreef Goofisch het volgende:
Topics die dicht worden gegooid, waar de topicsstarter van alle soorten ziektes naar zijn hoofd krijgt, zwart word gemaakt tot er met en de meeste grote one-liners worden geplaatst word bijna nooit wat mee gedaan, prima!
TOT een vrouw een topic plaatst en dan word alles wat tegen de TS is geedit en genote. Opzich nog prima, wel zo respectvol. Vervolgens maak ik een geintje dat de mod indruk probeert te maken op TS en dan word geheel mijn reactie verwijderd. Kan normaal gewoon. nu niet.
vervolgens PM ik de mod dat ik toch echt weinig verkeerd heb gedaan om vervolgens een reactie terug te krijgen dat ik een BAN kan verwachten als ik niet op houd, want hij is er klaar mee.
Ik zei: "Hij is vrijgezel en probeert indruk te maken" best een heel mild geintje voor KLB dacht ik zo.
Verder heb ik in dat topic de TS niet zwart gemaakt.
anders behandel je iedereen , man of vrouw, vriend of onbekende gelijk als mod in KLB.
Het boeit mij allemaal niet zoveel, maar voortrekkerij en mildje geintjes richting jou verwijderen gaat in mijn ogen nergens over.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gog, wat ben ik blij dat je jezelf nu ontmaskerd. Ik miste al een dergelijke azijnzeiker in FB de afgelopen maanden.
Jij zag het als geintje, ik niet. Plus het feit dat er nog wat josti's waren die de grens niet kennen en vrolijk mee gaan doen. Als je commentaar hebt op mijn modgedrag uit je dat hier in KLB FB en niet in dat topic zelf, waar het alleen maar leidt tot meer gebagger.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:14 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Het boeit mij allemaal niet zoveel, maar voortrekkerij en mildje geintjes richting jou verwijderen gaat in mijn ogen nergens over.
En als iemand de kanker in word gewenst die jij verder niet kent of een man is moet het allemaal wel kunnen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jij zag het als geintje, ik niet. Plus het feit dat er nog wat josti's waren die de grens niet kennen en vrolijk mee gaan doen. Als je commentaar hebt op mijn modgedrag uit je dat hier in KLB FB en niet in dat topic zelf, waar het alleen maar leidt tot meer gebagger.
Eens. Prima dat er wat aan gedaan is, maar doe dat dan ook bij die topics. Je gaat mij niet vertellen dat een topic van tegen de bijna 300 posts waarin de TS alleen maar gebasht is niet opviel.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:23 schreef Goofisch het volgende:
[..]
En als iemand de kanker in word gewenst die jij verder niet kent of een man is moet het allemaal wel kunnen?
Complete topics worden vergalt daarmee, de bekende spelfout in een TT waar vervolgens geheel het topic over gaat. en daar edit je dan weet niet?
Je weet precies wat ik bedoel, Het lijkt en dan ook erg sterk op dan je mensen een hand boven het hoofd houdt.
Geheel mee eens.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:23 schreef Goofisch het volgende:
[..]
En als iemand de kanker in word gewenst die jij verder niet kent of een man is moet het allemaal wel kunnen?
Complete topics worden vergalt daarmee, de bekende spelfout in een TT waar vervolgens geheel het topic over gaat. en daar edit je dan weet niet?
Je weet precies wat ik bedoel, Het lijkt en dan ook erg sterk op dan je mensen een hand boven het hoofd houdt.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:46 schreef swarmahoer het volgende:
waarom denken users toch altijd dat een mod alle topics bijleest, en alle reacties ziet?
wij hebben ook een leven hoor (soms) en er ontsnappen gewoon topics aan onze aandacht
het zou users sieren om in zo'n geval een TR te plaatsen in plaats van als het een keer uitkomt ons er hier mee om de oren te slaan als ''voorbeeld'' () omdat er toevallig niemand in gelezen heeft van de mods, maar de user wel
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:32 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Eens. Prima dat er wat aan gedaan is, maar doe dat dan ook bij die topics. Je gaat mij niet vertellen dat een topic van tegen de bijna 300 posts waarin de TS alleen maar gebasht is niet opviel.
Je kunt me toch niet vertellen dat alle topics waarin een TS keihard werd gebasht aan jullie aandacht zijn ontsnapt en Adelante er deze keer toevallig bij was.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:46 schreef swarmahoer het volgende:
waarom denken users toch altijd dat een mod alle topics bijleest, en alle reacties ziet?
wij hebben ook een leven hoor (soms) en er ontsnappen gewoon topics aan onze aandacht
het zou users sieren om in zo'n geval een TR te plaatsen in plaats van als het een keer uitkomt ons er hier mee om de oren te slaan als ''voorbeeld'' () omdat er toevallig niemand in gelezen heeft van de mods, maar de user wel
bij deze vertel ik je dat dus wélquote:
Maar er zijn al 10000 topics geweest waarin een man werd gebashtquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
bij deze vertel ik je dat dus wél
het maakt niet uit of er 20 of 200 posts in staan, dat is niet echt een selectiecriteria om een topic te lezen
Hij zag gewoon TS en dacht 'fapfapfapfap'.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
bij deze vertel ik je dat dus wél
het maakt niet uit of er 20 of 200 posts in staan, dat is niet echt een selectiecriteria om een topic te lezen
en jij verwacht dus dat wij met 5 mods alle 10k topics tot op de post bij lezen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:50 schreef TNA het volgende:
[..]
Maar er zijn al 10000 topics geweest waarin een man werd gebasht
En dat is dus precies de insteek waardoor het met mods altijd uit de klauwen loopt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Ach jongens, zij zijn blauw en jullie niet dus zij bepalen het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |