Dan moet je in SES het idee aankaarten en vragen of er zo'n soort topic kan komen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar de klacht was dat het er niet was.
Het zou in elk geval potentie hebben. Ik ga het is proberen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan moet je in SES het idee aankaarten en vragen of er zo'n soort topic kan komen.
Ik dank je voor jouw oprechtheid en behulpzaamheid om mij te woord te staanquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:10 schreef Adelante het volgende:
Nee, het ging echt drie keer nergens over.
Nee, het topic en de TSquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:19 schreef de_boswachter het volgende:
Godverdomme
Remlof zegt: Allebei weg
Aangezien ik en DSB in dat topic alleen posten, betekend dat dat ik een ban heb?![]()
smeerlapquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:21 schreef de_boswachter het volgende:
Pfieuw. Door het oog van de naad weer!!!
Tnx.
wat voor reacties verwacht je? en wat is de discussie waarde van je topic?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:44 schreef Nobu het volgende:
Swarma, mijn topic, wat doe je? Bar weinig mis mee lijkt me.
Ik verwacht steun van mijn medefokkers, wat anders. En sinds wanneer is discussiewaarde een vereiste in KLB, ik post mijn klacht. Mijn klacht is heel wat degelijker dan de gemiddelde KLB-klacht.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat voor reacties verwacht je? en wat is de discussie waarde van je topic?
[Forum] Banmeldtopic - Doe normaal, dan kom je hier niet inquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:30 schreef Borstenmannetje het volgende:
Waarom is hetereaux gebanned? Weet iemand dat? En waarom?
Willen jullie hem unbannen hij is dol op FOK!
Omdat je met dat account alleen maar liep te baggeren. Als je je met deze normaler kan gedragen mag ie blijven.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:30 schreef Borstenmannetje het volgende:
Waarom is hetereaux gebanned? Weet iemand dat? En waarom?
Willen jullie hem unbannen hij is dol op FOK!
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat je met dat account alleen maar liep te baggeren. Als je je met deze normaler kan gedragen mag ie blijven.
Kick.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:27 schreef de_boswachter het volgende:
Fittie tussen ChupaChupGangsterts en Fokkerts
Zijn zulke reacties trouwens "normaal" ?
Beide staan hoog op de verdwijningsranglijst.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:05 schreef de_boswachter het volgende:
Ik dacht help jullie even:
Kutkloon: D.D.W.
Vermoedelijke kutkloon: Cacciatore
Airlocker posts en comments verwijderd uit discussie topic.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:26 schreef Suusje-V het volgende:
Gelovigen vs ongelovigen
Airlocker verneukt het nu ff een beetje met z'n matige trolls.
We waren net lekker aan het discussiëren..
Kan iemand dat misschien ff opschonen?![]()
Thank youquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Airlocker posts en comments verwijderd uit discussie topic.
Omdat je een godsongelofelijke boutuser bentquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:02 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zie dat ik de ene note naar de andere note krijg, why?
Baggeren.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:02 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zie dat ik de ene note naar de andere note krijg, why?
Waar de fuck was jij?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:28 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoi Bio heb je me wel een beetje gemist?
Weg.quote:
Het ging echt nog precies over de originele klacht. Mensen die geen verstand van voetbal hebben. Of moeten alle topics met "voetbal" in de OP naar VBL? Alle topics met "HBO" naar SES? Alle topics met "vrouw" naar R&P en SEX?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:27 schreef swarmahoer het volgende:
voor dat soort topics is een speciaal voetbal subforum, en we doen niet aan deeltjes
Ik vond het ook een goed punt wat je aanwees, vreemd om een zinnige discussie op slot te gooien midden in de nacht.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:29 schreef Biels het volgende:
Tuurlijk, verwijder mijn posts maar ipv er even inhoudelijk op te reageren.
The Notebook We hebben een subforum voor films.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:27 schreef swarmahoer het volgende:
voor dat soort topics is een speciaal voetbal subforum, en we doen niet aan deeltjes
En dan? Dan lees je het daar en blijf je nog steeds bij je puntquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:31 schreef swarmahoer het volgende:
pm maar naar klb_modjes als je t er niet mee eens bent, ik blijf bij mn keuze
zet voortaan maar mooi TR's ipv met topics op de proppen te komen als het je toevallig even uitkomtquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
The Notebook We hebben een subforum voor films.
Jongens in een pak We hebben het subforum LIF.
Gelovigen vs ongelovigen We hebben het subforum WFL.
Megan Fox We hebben het subforum B&H.
Werk aan de winkel knul
dat komt bij alle modjes uit, mochten die er anders over denken merk je t vanzelfquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:32 schreef Biels het volgende:
[..]
En dan? Dan lees je het daar en blijf je nog steeds bij je punt. Ik dacht dat dit soort topics er juist waren om de dialoog aan te gaan betreffende bepaalde beslissingen. Daarom ook feedback ipv KLB-MED.
Oke, ga ik doen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zet voortaan maar mooi TR's ipv met topics op de proppen te komen als het je toevallig even uitkomt
je moet niet zo betweterig doen, ik ben niet 24/7 op fok en ga niet alles doorspittenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Oke, ga ik doen.
Ga jij dan voortaan modden volgens de zojuist door jezelf aangekaarte richtlijnen ipv de regeltjes erbij te pakken als het je toevallig even uitkomt?
Het maakt hem niet uit. Het is een indicatie van de tweeledigheid van je besluit. Je sluit een topic met een bepaalde reden, en als we vervolgens met topics komen die volgens dezelfde reden ook zouden moeten verdwijnen moeten we TR's plaatsen? Als het aan ons lag was het voetbaltopic er nog.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zet voortaan maar mooi TR's ipv met topics op de proppen te komen als het je toevallig even uitkomt
En dan? Dan is er morgen, als iedereen weer wakker is, een suf voetbaltopic waar het moment al helemaal verdwenen is. Dit was gewoon een leuk, goedlopend topic, ik denk dat je dat wel wat kan laten gaan om half 2 's nachts. Misschien als tip voor de volgende keer.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat komt bij alle modjes uit, mochten die er anders over denken merk je t vanzelf
zie post hierboven, ik zie niet allesquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:35 schreef Biels het volgende:
[..]
Het maakt hem niet uit. Het is een indicatie van de tweeledigheid van je besluit. Je sluit een topic met een bepaalde reden, en als we vervolgens met topics komen die volgens dezelfde reden ook zouden moeten verdwijnen moeten we TR's plaatsen? Als het aan ons lag was het voetbaltopic er nog.
Er staat juist dat wij dat niet vinden, maar aangezien jij dat blijkbaar wel vind hebben we wat topics aangedragen, uit de losse pols zo even, die dan ook verplaatst moeten worden naar het correcte subforum.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zie post hierboven, ik zie niet alles
en daarvoor is die tr functie heel mooi, als je vind dat een topic ergens anders moet of dicht of over de schreef gaat ofzo
nogmaals: ik zit niet 24/7 op fok, zie niet alle topics, kijk net in nieuwe topics en werk die even af, ik heb er geen boodschap aan dat er ongetwijfeld nog andere topics zijn die verkeerd staan of miss ook wel een slotje verdienen, ik kan niet de hele active topiclijst van klb doorlezen, zijn 200 topics, ik heb wel wat beters te doenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:38 schreef Biels het volgende:
[..]
Er staat juist dat wij dat niet vinden, maar aangezien jij dat blijkbaar wel vind hebben we wat topics aangedragen, uit de losse pols zo even, die dan ook verplaatst moeten worden naar het correcte subforum.
Je mist het punt. Maakt niet uit.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nogmaals: ik zit niet 24/7 op fok, zie niet alle topics, kijk net in nieuwe topics en werk die even af, ik heb er geen boodschap aan dat er ongetwijfeld nog andere topics zijn die verkeerd staan of miss ook wel een slotje verdienen, ik kan niet de hele active topiclijst van klb doorlezen, zijn 200 topics, ik heb wel wat beters te doen
zet lekker TR's als je je stoort aan die topics
welterusten
jij ook, maakt niet uitquote:
ik zit de hele tijd al op fok, en ben ook niet weg, maar ik ben er niet voor om op jouw commando n kunstje te doenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:43 schreef Otis2.0 het volgende:
Jammer, dat je zo even 5 minuten op Fok langskomt en lukraak zonder eerst even verder te kijken dan je neus lang is wat topics op slot gooit, waarna je weer vertrekt.
Heel jammer.
Ik begrijp je punt heel goed, hoor. Maar daar gaat het hier niet om. Ik maak er morgen wel een klaagtopic over.quote:
Inderdaad. Je bent er om KLB te modden. Kijk je nog even naar m'n TR's? We willen immers geen topics in KLB die er niet horen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zit de hele tijd al op fok, en ben ook niet weg, maar ik ben er niet voor om op jouw commando n kunstje te doen
Dan zet ik een TR met een verzoek tot schopje FB.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:52 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt heel goed, hoor. Maar daar gaat het hier niet om. Ik maak er morgen wel een klaagtopic over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |